TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto-Suburban Train (de clip)

Posted by Muppet on Nov-25-2001 14:08:

Tiesto-Suburban Train (de clip)

He iedereen,

waarschijnlijk hebben jullie hem al gezien maar zag hem net de nieuwe clip van Tiesto. Hij staat al in de top 40 (zakt van 34 naar 39 ) gelukkig wordt deze dus geen grote hit. Toch is de versie van de clip niet helemaal verneukt (geen vocals) en best wel lange opbouw...clip is ook niet zo slecht,

Greetz Muppet

Posted by Partyhardy! on Nov-25-2001 14:16:

ja ik zag de clip gisteren op tmf ook voor het eerst, vond het wel een lache clip, wel wazig trouwens, en hij op nummer 2 in de club-delicious-charts.

Posted by Henkie_henk on Nov-25-2001 14:20:

mm yes in die club shit stond twisted nerd mix op 1..

en die tiesto clip is wel blij ja.. best phat jasje heeft ie an

en dat schilderijtje aant eind zou k nog best ophange ook!.. chill

Posted by Flipper01 on Nov-25-2001 14:34:

Hmm, ik heb 'em nog niet gezien.
Ik ben benieuwd, de clip van flight 643 was echt meesterlijk goed!!

Posted by aphex on Nov-25-2001 15:03:

quote:
Originally posted by Flipper01
Hmm, ik heb 'em nog niet gezien.
Ik ben benieuwd, de clip van flight 643 was echt meesterlijk goed!!

Ahem, de clip van flight 643 is echt het proto-type goedkope cq. simpele clip, het heeft wel iets maar om zoiets meesterlijk te noemen gaat me net een tikkeltje te ver :P

Maar ok, trance on etc.nl

Posted by Dj Lex on Nov-25-2001 15:32:

Heb hem zelf nog niet geziend, maar een vriend zei at ie beetje saai was. Maar ja is zo'n TMF-sletje, dus wil hem zelf wel ff zien.

Posted by Flippe on Nov-25-2001 16:08:

heb de clip nog niet gezien, zal m wel es een keer kijken

Posted by tijs08 on Nov-26-2001 15:37:

wel lache

kvind het wel een lache clip, je kan er ook niet echt veel bij verzinnen. Eigenlijk alleen dat je in een 'trance' raakt als je tiesto hoort.

Wel gaaf dat/hoe ze die MAGIK die hij afzend op zijn voorbijgangers hebben gemaakt.

Posted by HiGH_NrG on Nov-26-2001 16:32:

Wel aardige clip...is weer eens wat anders dan al die andere dance clipjes...

Posted by Bouma-Bros on Nov-28-2001 15:24:

Nog niet gezien deze clip...

Weet iemand wanneer deze clip wordt uitgezonden op TMF? Bij een Top-10 chart voor dance-clips misschien?

We kijken vrijwel nooit TMF.....

Posted by John on Nov-28-2001 15:50:

kvind et ook wel een grappige clip. eens een keer geen uithundakgaande menigte, maar wat zweverige mensen toch zie ik net in wat de titel van het nummer met de clip te maken heet..maar ag, dat boeit toch niemand
mzzls

Posted by Dj Alpha on Nov-28-2001 17:39:

Ik kijk nooooooit TMF ofzo.. Zit alleen maar achter me pc met IDT radio aan en savonds kijk ik gewoon paar dingetjes die ik leuk vind en that's it

Posted by Muppet on Nov-28-2001 18:05:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Nog niet gezien deze clip...

Weet iemand wanneer deze clip wordt uitgezonden op TMF? Bij een Top-10 chart voor dance-clips misschien?

We kijken vrijwel nooit TMF.....

he bouma-bros,

Ik zag een van jullie op tv bij axe nightguide ofzoiets. Programma op v8 rond 23.00 Tiesto kwam dus ik kijk ff en wie is er op tiv sido(hopenlijk schrijf ik het goed)

Maar ja je sprak goede woorden:P

Greetz Muppet