TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto-Suburban Train (de clip)
Tiesto-Suburban Train (de clip)
He iedereen,
waarschijnlijk hebben jullie hem al gezien maar zag hem net de nieuwe clip van Tiesto. Hij staat al in de top 40 (zakt van 34 naar 39 

) gelukkig wordt deze dus geen grote hit. Toch is de versie van de clip niet helemaal verneukt (geen vocals
) en best wel lange opbouw...clip is ook niet zo slecht,
Greetz Muppet
ja ik zag de clip gisteren op tmf ook voor het eerst, vond het wel een lache clip, wel wazig trouwens, en hij op nummer 2 in de club-delicious-charts.
mm yes in die club shit stond twisted nerd mix op 1.. 
en die tiesto clip is wel blij ja.. best phat jasje heeft ie an 
en dat schilderijtje aant eind zou k nog best ophange ook!.. chill
Hmm, ik heb 'em nog niet gezien.
Ik ben benieuwd, de clip van flight 643 was echt meesterlijk goed!!
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Hmm, ik heb 'em nog niet gezien. Ik ben benieuwd, de clip van flight 643 was echt meesterlijk goed!! |
Heb hem zelf nog niet geziend, maar een vriend zei at ie beetje saai was. Maar ja is zo'n TMF-sletje, dus wil hem zelf wel ff zien. 
heb de clip nog niet gezien, zal m wel es een keer kijken
wel lache
kvind het wel een lache clip, je kan er ook niet echt veel bij verzinnen. Eigenlijk alleen dat je in een 'trance' raakt als je tiesto hoort.
Wel gaaf dat/hoe ze die MAGIK die hij afzend op zijn voorbijgangers hebben gemaakt.
Wel aardige clip...is weer eens wat anders dan al die andere dance clipjes...
Nog niet gezien deze clip...
Weet iemand wanneer deze clip wordt uitgezonden op TMF? Bij een Top-10 chart voor dance-clips misschien?
We kijken vrijwel nooit TMF..... 
kvind et ook wel een grappige clip. eens een keer geen uithundakgaande menigte, maar wat zweverige mensen
toch zie ik net in wat de titel van het nummer met de clip te maken heet..maar ag, dat boeit toch niemand 
mzzls
Ik kijk nooooooit TMF ofzo.. Zit alleen maar achter me pc met IDT radio aan en savonds kijk ik gewoon paar dingetjes die ik leuk vind en that's it 
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Nog niet gezien deze clip... Weet iemand wanneer deze clip wordt uitgezonden op TMF? Bij een Top-10 chart voor dance-clips misschien? We kijken vrijwel nooit TMF..... |