TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het Grote Trance Topic
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Het Grote Trance Topic
Ja ja, ik vind dat het er toch maar eens van moet komen. Als ik dat progressive topic volgespamt zie worden, dan denk dat kan hier ook! Inhoud spreekt redelijk voorzich lijkt me!
Trance komt in golven
'97 '99 '02 en '04 waren goede jaren
2005 is tot nu toe zeker nog geen 2004 nee 
Nah....2004 kon mij niet zo erg blij maken...
Ik weet niet...ik mis de euforische superstrings ofzo....
Straks krijg je het als met hardcore 'oldschool trance' en bijbehorende feesten. Let maar op, over 5 jaar stikt het ervan. En daar staan we dan allemaal in onze verwassen t-shirts van Armada, Vandit en Tiesto. En vooral maar afgeven op de 'moderne' trance en het publiek wat dat aantrekt 
ps: was dit niet al langzaam in gang gezet? 
opzich wel een goed idee! vond het eigelijk al raar dat hier geen draad over was op "tranceaddict"
| quote: |
| Originally posted by Roger opzich wel een goed idee! vond het eigelijk al raar dat hier geen draad over was op "tranceaddict" |
| Originally posted by MaGiK54 Aan de andere kant, dit een trance-forum....dus waarom een specifiek trance-topic op een trance-forum |
| Originally posted by Roger misschien omdat het door progressive topics overheerst wordt |
| Originally posted by MaGiK54 heb verder ook geen bezwaar op deze draad hoor. |
.
| Originally posted by New Wave Maar ik wel . |
| Originally posted by Roger nou dan maak jij toch lekker een technodraad |
| Originally posted by New Wave Die is er al maar die wordt genegeerd. |
En ondertussen is er nog niets informatiefs (news, links naar setjes etc.) gepost... Succes met deze draad 
http://www.ornadel.com/_G&Dmixes45/
hier staan paar vette livesets van gabriel en dresden!!
&joy
| Originally posted by Djeebie niets informatiefs (news, links naar setjes etc.) gepost... Succes met deze draad |
| Originally posted by Djeebie En ondertussen is er nog niets informatiefs (news, links naar setjes etc.) gepost... Succes met deze draad |
| Originally posted by DJ_Siesta http://www.ornadel.com/_G&Dmixes45/ hier staan paar vette livesets van gabriel en dresden!! &joy |

| Originally posted by Roger dat is toch nooit als je een draad op ta start? |
| Originally posted by New Wave Die is er al maar die wordt genegeerd. |
| Originally posted by Tim81 Stond ook al in progressive-thread! want daar gebeurt het... |
| Originally posted by Tim81 Stond ook al in progressive-thread! want daar gebeurt het... ![]() |
Intuition Summer Event
23 Juli is het weer zover, na een spetterende launch party van het platenlabel van Menno de Jong en Paul Moelands (Intuition Recordings) in de Asta, zal deze zomer weer een Summer Event plaatsvinden.
Het is een niet geheel onbekend fenomeen. Afgelopen zomer werd door dezelfde organisatie (versterkt door het hart en ziel achter Trance.nu, Tim van Waard) de �Trance.nu Summer Dance Events� georganiseerd in Q-Beach, gesierd door DJs zoals Mark Norman, Misja Helsloot, Signum, Menno de Jong, Perry O�Neil en vele anderen. Deze zomer gaan de feesten verder onder de Intuition vlag, en wegens het verdwijnen van Q-Beach in een nieuwe lokatie, de Asta in Den Haag. De feesten worden al sinds de aanvang sterk support door de echte trance liefhebbers van Nederland en omliggende landen, en heeft dankzij die enthousiaste en trouwe groep mensen een aantal prachtige feesten kunnen meemaken!
Opmerkelijk is dat ondanks de goede lokatie, organisatie en enorm gave en vernieuwende lineups, de entree voor dit feest weer geheel gratis zal zijn! Zorg dus dat je er op tijd bent.
Het feest zal deze keer weer 2 areas hosten, met in de main room progressive-trance, trance en tech-trance sounds. De 2e area zal deze keer worden gehost door een progressive duo waarvan allebei de namen de laatste tijd enorm �hot� aan het worden zijn in de scene.
Later deze zomer zal Intuition ook acte de presence geven in de FFWD Dance Parade, met in samenwerking met de Asta een truck geheel voor het label. De line-up voor de Intuition Summer Event 2005 alsmede de truck op de FFWD parade zullen over enkele weken bekend worden gemaakt. Hou voor meer info www.intuitionrecordings.com in de gaten!
Short info:
Naam: Intuition Summer Event 2005
Lokatie: Asta Theater, Den Haag
Datum: 23 Juli 2005
Tijd: 23:00 � 05:00
Entree: Gratis, dus kom vroeg!
Min. Leeftijd: 18
Dan ben ik op vakantie!
Dacht dat ze een kleine bijdrage deze keer gingen vragen......cool dattet weer gratis is.
Poeh, da's wel erg ver weg! Ik ben al blij als ik een week vooruit kan plannen tegenwoordig!

Je zit hier op een forum dat TRANCEaddict heet en je maakt een apart trance-topic aan?