TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Everybody CHILL, 't is een trance vs. prog poll
Pages (2): [1] 2 »
Everybody CHILL, 't is een trance vs. prog poll
Mss is dit al eens gedaan (wel gevraagd, maar echt een poll?), ik herinner het me alleszins niet meer.
Het is NIET de bedoeling de trance-prog tegenstellingen op te werpen (been there, done that, many times) en idealerwijze wordt er gestemd en niet gepost, maar hier wil ik nu echt een idee van hebben, ook al omdat de nieuwkomers schijnbaar meer prog appreci�ren.
Ben benieuwd.
trance as uplifting as possible please!
maar tech-trance gaat er tegenwoordig ook steeds beter in
Prog is een hype,
trance dus 
En ik vind dat je progtrance er voor de poll wel uit had mogen laten 
Trance, anders zat ik wel op http://www.progaddict.com 
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Trance, anders zat ik wel op http://www.progaddict.com |

Veel goeie progtrance tegenwoordig, maar als ik nu �cht moet kiezen, dan pak ik trance 
waarom kan ik nie op beide stemmen? 
| Originally posted by eieregooie Prog is een hype, |

Hihihi... let op mijn woorden 
als ik echt moet kiezen, zou ik zeker voor trance gaan, omdat het alles biedt wat ik zoek in muziek: de twee E's; energie en euforie.
progressive kan ik zonder problemen appreci�ren, maar platen die beide E's met elkaar verzoenen komen helaas minder frequent voor in dit genre.
'Trance', zonder twijfel... Geef mij maar veel lekkere melodi�n en baslijnen 
| Originally posted by Icone 'Trance', zonder twijfel... Geef mij maar veel lekkere melodi�n en baslijnen |
Kheb nog altijd moeite met het onderscheid, dus kies ik maar lekker in het midden voor progressive trance 
Ik hou evenzeer van energieke als rustige muziek.
| Originally posted by eieregooie Prog is een hype |

sazers![]()
Trance, want prog is voor elitaire undergroundjeanetten 
(fopke e pol, maar ik hoor toch liever trance)
| Originally posted by Zehra alsof prog da nie kan hebben |
| Originally posted by Xilver Trance, want prog is voor elitaire undergroundjeanetten ![]() (fopke e pol, maar ik hoor toch liever trance) |
| Originally posted by TOR als ik echt moet kiezen, zou ik zeker voor trance gaan, omdat het alles biedt wat ik zoek in muziek: de twee E's; energie en euforie. progressive kan ik zonder problemen appreci�ren, maar platen die beide E's met elkaar verzoenen komen helaas minder frequent voor in dit genre. |

| Originally posted by Nyah ja goe gezegd, vind ik ook ![]() prog is ook nice, maar geef me toch maar trance |
Stelling:
| Originally posted by Djeebie De progtrance �la Schulz, Probspot, Hammer & Bennett enz. (zeg maar de ASOT en GDJB progtrance) is gewoon trance en geen prog imo. |
| Originally posted by eieregooie eens |

Mja... ik denk dat bij NLTA de meeste mensen wel doorhebben hoe het zit... Was benieuwd hoe het hier gesteld is 
Belgi� heeft geen (amper) Prog(trance) DJ's
Nederland heeft er tientallen 
^^
al een geluk