TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @ Marktrock Leuven
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Magistrate on May-10-2005 11:11:

Tiësto @ Marktrock Leuven

mss wel gehoord op Topradio gisteren of in de krant vandaag

kweet wel niet hoe lang ofzo, maar 15€

Zondag 14 augustus
http://www.marktrock.be/

+ zelfde dag als mysteryland Belgium...

Posted by Mystique on May-10-2005 11:44:

Is ni slecht dat ze eindelijk is een beetje andere muziek gaan draaine op "rock festivals".
Ik denk dat er toch veel meer mensen naar dance/... dan naar rock luisteren.

Posted by eieregooie on May-10-2005 12:59:

I doubt it...

Posted by Bertn on May-10-2005 13:47:

tiesto valt totaal uit de toon op marktrock

Posted by Real on May-10-2005 13:52:

Ze moesten zich schamen ...

Die hoort daar gewoon niet thuis.

Posted by DJ Zetski on May-10-2005 14:59:

Niets tegen Tiësto... maar om het zo te zeggen: moest bijvoorbeeld Krezip ofzo naar Sensation of Mayday komen... wat zou er dan pas gebeuren. Ik zou zeker niet meer gaan.
Marktrock wil zijn publiek gewoon verbreden en dat kan zeker met iemand als Tiësto. Het is wel geen verassing meer want hij stond vorig jaar ook op Pukkelpop. De eerste keren was het: waw, wat een prestatie. Tegenwoordig: en dan? Alles wat hij maar aangeboden krijgt, aanvaardt hij, zelfs al is het publiek er niet in geïnteresseerd.
Nuja, het is goed voor Marktrock zelf en voor Tiësto (aangezien hij hier weer een goede buit mee zal verdienen).
Maar ik blijf erbij: niets tegen Tiësto...

Posted by Icone on May-10-2005 15:03:

quote:
Originally posted by eieregooie
I doubt it...

Ik ook... ik zou al heel blij zijn moest ik een tranceaddict van hetzelfde 'niveau' als ik vinden hier in Leuven. Ik denk dat de meeste mensen naar iets anders luisteren.

Posted by djcresto on May-10-2005 15:32:

dan komen we toch weer bij de vraag: hoeveel mensen in België weten dat Tiesto trance draait? Wees maar zeker dat het drummen wordt op de grote markt.

nu ik ga naar mysteryland

Posted by eieregooie on May-10-2005 15:37:

quote:
Originally posted by DJ Zetski
Niets tegen Tiësto... maar om het zo te zeggen: moest bijvoorbeeld Krezip ofzo naar Sensation of Mayday komen... wat zou er dan pas gebeuren. Ik zou zeker niet meer gaan.
Marktrock wil zijn publiek gewoon verbreden en dat kan zeker met iemand als Tiësto. Het is wel geen verassing meer want hij stond vorig jaar ook op Pukkelpop. De eerste keren was het: waw, wat een prestatie. Tegenwoordig: en dan? Alles wat hij maar aangeboden krijgt, aanvaardt hij, zelfs al is het publiek er niet in geïnteresseerd.
Nuja, het is goed voor Marktrock zelf en voor Tiësto (aangezien hij hier weer een goede buit mee zal verdienen).

Krezip is cool!

Posted by Bomar on May-10-2005 16:08:

Ik vind het wel tof dat hij hier komt draaien; dat zou de eerste keer zijn dat ik trance hoor in Leuven; maar ik vrees dat we enkel 'Love comes again', 'Traffic', en 'Adagio for strings' en dat soort dingen zullen horen; dan toch maar liever Mysteryland

Posted by Bertn on May-10-2005 16:20:

quote:
Originally posted by Icone
Ik ook... ik zou al heel blij zijn moest ik een tranceaddict van hetzelfde 'niveau' als ik vinden hier in Leuven.

en ik dan?

Posted by Bomar on May-10-2005 16:22:

en ik dan?

Posted by pooley on May-10-2005 16:25:

Zijn er wel een handvol, zelfs een vrouwelijke deerne !

Posted by Icone on May-10-2005 17:49:

Allee, 't is goe - ik zal het veranderen in 'van de mensen da ik ken is er NIEMAND bij die zo van trance houdt als ik'

Da'k ulle dan maar eens tegen het lijf loop, kan ik eens meepraten over Armin etc ipv over StuBru dinges...

Posted by Bertn on May-10-2005 18:15:

ik ben eigenlijk even hard geïnteresseerd in stubru/alternative toestanden als in trance/EDM... Ik heb een zeer brede smaak, al zeg ik het zelf

Trouwens, ik dacht da gij ondertussen afgestudeerd waart?

Posted by diddi on May-11-2005 10:54:

quote:
Originally posted by DJ Zetski

hahaha... Ik vond die trance versie van "... i would stay..." van krezip wel iets hebben (van Armin, niet?)

gReetz

Posted by diddi on May-11-2005 10:55:

quote:
Originally posted by Icone
Allee, 't is goe - ik zal het veranderen in 'van de mensen da ik ken is er NIEMAND bij die zo van trance houdt als ik'

Da'k ulle dan maar eens tegen het lijf loop, kan ik eens meepraten over Armin etc ipv over StuBru dinges...

same here man...

gReetz

Posted by diddi on May-11-2005 11:06:

quote:
Originally posted by djcresto
dan komen we toch weer bij de vraag: hoeveel mensen in België weten dat Tiesto trance draait? ...

Amen...

Ik denk nog steeds terug aan TIC 2004 (Hasselt) waar Radio Donna gratis ticketten heeft weegegeven en het event "sponsorde". Wil wel eens weten wie er van die Donna-mensen langer dan 3 uur is gebleven.

gReetz

Posted by eieregooie on May-11-2005 11:19:

En de volgende keer even alles in 1 post aub

gReetzZzZzZz0rzomfggg

Posted by Mystique on May-11-2005 11:23:

quote:
Krezip is cool!

Nee kind kan niet zingen

Posted by eieregooie on May-11-2005 11:33:

"kind" kan prima zingen

Je kan er niet van houden misschien...

Posted by pooley on May-11-2005 11:35:

quote:
En de volgende keer even alles in 1 post aub

gReetzZzZzZz0rzomfggg

subtiel ei, subtiel )

Posted by Mystique on May-11-2005 11:36:

Nee kheb haar 2 keer gehoort, ene keer op marktrock en ene keer op zo ne fan special (hoever kan men een mens toch krijgen om daar naar toe te gaan ) en op fan special was ze arrogant!!

Posted by Phortastic on May-11-2005 21:42:

altijd da gezaag da tiesto commercieel gaat, man man gooi het es over ne andere boeg want iedereen hier weet dat ondertussen wel hoor. Dat IS gewoon zo (dat het een serieus commercieel product is), no need om da in elke tiesto thread te herhalen

Kpraat hem hier niet goed hoor, kvind natuurlijk ook da hem der nix te zoeken heeft.

Posted by The_G0dfather on May-11-2005 22:16:

quote:
Originally posted by Bomar
Ik vind het wel tof dat hij hier komt draaien; dat zou de eerste keer zijn dat ik trance hoor in Leuven; maar ik vrees dat we enkel 'Love comes again', 'Traffic', en 'Adagio for strings' en dat soort dingen zullen horen; dan toch maar liever Mysteryland

Zal toch wel goed zijn. Mss wel eens gaan alhoewel het dicht bij de onvermijdelijke herexamens zal zijn.
Paar plaatjes van hem steken niet tegen, Olympic Flame wil ik na TIC nog wel een tweede keer live horen. Hij vult z'n sets soms id wel te veel met zijn eigen platen maar ja ... het bekende argument:
sets zijn er voor de mensen op de avond zelf (die ze meestal echt wel willen horen) en niet voor verzamelaars achteraf. Hopen dat hij niet tè voor the masses draait zoals in pinkpop bijvoorbeeld alhoewel ik zo vermoed dat er Tiesto Live op de affiche moet gestaan hebben

Tiësto - Live at Pinkpop (Landgraaf, Holland): May 30, 2004
01. Tiësto - Forever Today
02. Tiësto - Just Be (Live Vocals by Esmaye)
03. DJ Tiësto - Suburban Train (Live Vocals by Esmaye)
04. Tiësto - Nyana
05. Tiësto – Goldrush (DJ Montana Remix)
06. Tiësto – Heroes
07. Tiësto – Breda 8pm (DJ Montana Edit)
-------
08. Tiësto – Sweet Misery (Live Vocals by Esmaye)
09. Tiësto – A Tear In The Open
10. Tiësto ft. BT – Love Comes Again
11. Tiësto – Lethal Industry (2004 Mix)
12. Tiësto – Adagio For Strings (Live Violin Performance by ???)
13. Tiësto – Traffic (DJ Montana's 12” Edit)

Pages (2): [1] 2 »