TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TWSTD dj-contest
TWSTD dj-contest
ik mag komende maandag 2e pinksterdag aantreden voor de TWSTD dj-contest in het gelijknamige dj-cafe in amsterdam! vroeg me af of er hier nog meer mensen meedoen/meegedaan hebben of iets...
oja, support is altijd welkom 
Veel succes iig dude!
maak ze gek over daar!
succes
Succes David! 
doe ook mee,
ik moet woensdag gaan draaien
Nice, gefeli! 
Succes David!
Als het in Tilburg was, was ik wel ff komen kijken. Amsterdam is een beetje ver 
Yes! Succes David! Wel lache dat je al die contests afloopt 
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Yes! Succes David! Wel lache dat je al die contests afloopt |
| Originally posted by iLLicit doe ook mee, ik moet woensdag gaan draaien |
| Originally posted by djdavid haha idd! en met succes mag ik wel zeggen, want heb afgelopen maandag de voorronde gewonnen. moet nu vlgd wk maandag terugkomen voor de halve finale! |

Ja sorry, tikfoutje.
Was gisteravond op een dinsdag. Gewonnen dmv de jury-prijs en nu moet ik aanstaande maandag ook in de halve finale draaien. 
Gefeliciteerd djdavid en iLLicit. Bewijst maar weer eens dat er veel talent op TA aanwezig is.
| Originally posted by iLLicit Ja sorry, tikfoutje. Was gisteravond op een dinsdag. Gewonnen dmv de jury-prijs en nu moet ik aanstaande maandag ook in de halve finale draaien. |
Ook gefeliciteerd! |
| Originally posted by tijs08 Wel klote he David.. moet je weeer zo'n stuk rijden |
Gefeli David. Finale wordt gewoon weer een makkie voor je 
Haha, was inderdaad een makkie voor hem. David draaide echt duidelijk het beste en had gewoon een superset!
Met een heleboel mazzel ben ik ook doorgegaan naar de finale, alwaar ik het weer tegen David mag opnemen. Dat wordt moeilijk, maar goed we gaan het zien!
| Originally posted by iLLicit Haha, was inderdaad een makkie voor hem. David draaide echt duidelijk het beste en had gewoon een superset! Met een heleboel mazzel ben ik ook doorgegaan naar de finale, alwaar ik het weer tegen David mag opnemen. Dat wordt moeilijk, maar goed we gaan het zien! |
Ik ben drbij 4 juni (4 juni was t toch?
)
ja david, je hebt zeker een mooi setje neergezet.
bij Illicit (Phonkstar) liep het allemaal niet zo lekker dinsdag maar dat komt volgende week weer helemaal goed,daar ben ik zeker van.
zal een zware strijd worden tussen de 2 trance-addicters 
thanx voor de complimenten mensen! 
heb iig alweer zin in de finale, zou cool zijn als beide TA-ers daarna op 3FM mogen draaien!
2 junktion: yep, tis op zaterdag 4 juni die finale! eindelijk een dag dat er wat meer mensen mee kunnen 
Ondanks dat ze allebei een lekkere set draaiden zijn onze twee TA-ers helaas niet op 3FM te beluisteren.
Vond het geluid wel erg zacht staan in die tent trouwens, maar voor de rest was het zeker wel gezellig!
tja, helaas... dus NIET door naar 3FM en de landelijke eindrondes
echt lkr gedraaid imo, publiek deed lkr mee... maar kon op een of andere vage manier de jury niet overtuigen. het riekte ook enigszins naar vriendjespolitiek bij de tweede dj die uiteindelijk door is naar de vlgd ronde... maar goed, dat vond ik dan.
hier nog mn playlistje voor wie daarin geinteresseerd is:
Dominic Plaza - Deeper thoughts
Akatishia vs Matthew Dekay - Time to think (rewind mix)
3 Colours - 95th street
Dominic Plaza - Another reality
Tilt - Twelve (Dousk mix)
Inkfish vs Martin H - Eye m (original mix)
Bart van Wissen - Dry run
Max Graham - Automatic weapon

Jammer, maar ja doe je niks aan 
Jury's zijn altijd een lastig verhaal.
Dan maar gaan voor winnaar van de TA mixcontest