TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
Pages (2): [1] 2 »
סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
סקר קצת דפוק אבל עדיף ממה עדיף זין גדול או זיון טוב
נ.ב - נסו להסביר למה אתם מעדיפים עם אוזן אחת או שתיים.
אוזן אחת!
מאז שהתחלתי לתקלט התרגלתי לתקלט עם אוזן אחת
זה יותר נוח לי אישית... אני חושב שזה בעיקר עניין של נוחות.. גם יותר קל לשמוע ולעשות תיקונים קטנים אחרי שאתה מעלה את שני הערוצים לפי דעתי...
אבל תאכלס זה כל אחד והטעם שלו.
יש גם מיקסרים שלא תומכים ב
SPLIT CUE
ככה שאי אפשר לשמוע את שני הקטעים באוזניות, למרות שזה מקרה נדיר בימינו...
ואוו אני לא חושב שמישהו ירצה לעשות סקר על זין בכל מקרה
אבל בכל מקרה...
אני ממקסס פעם ככה פעם ככה ושניהם ביחד
אין לי שיטה
זה מה שנח ומה שמתאים לשמיע שלך
זה גם עיניין של הרגל
בכל מקרה בסופו של דבר אוזן אחת על האוזניות לא נותנת מספיק דיוק כדי לדעת עם הביטמץ מושלם
מקווה שזה בסדר אני בנתיים רק עם שתי אוזניים....
למרות שיש לי ספליט קיו זה לא הכי נוח לי...
שתי אוזניים אני בהחלט יכול להגיד שהרבה יותר נוח לי בייחוד לתקלוט ביתי
לגבי תקלוט במועדון אני ישמח לראות את אריק אלי צח ושאר הח'ברה הטובים כותבים האם ניתן וזה מתקבל על הדעת לעבוד עם שתי אוזניים במועדון
בשביל למקסס עם אוזן אחת צריך מוניטור בווליום דיי גבוהה.
אני בדרך כלל ממקסס עם 2 אוזניום למרות שלאחרונה גילתי שיוצאים לי מיקסים טובים יותר עם אוזן אחת.
עוד שאלה: בזמן שאתם מרימים את הערוץ השני אתם נשארים עם האוזיות על האוזנים ואז מתקנים אם צריך או שאתם מורידים את האוזיות ומתקנים רק בעזרת המוניטור?
תלכס אני מתחיל ומוצא באוזן אחת ובודק בסוף עם שני האוזניים
שהתאמנתי אז הייתי מתאמן עם שתי אוזניים וזה היה טעות
עדיף עם אוזן אחת...יותר קל לתקן תכלס
אבל שהכל חלק אז שתיים
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes מקווה שזה בסדר אני בנתיים רק עם שתי אוזניים.... למרות שיש לי ספליט קיו זה לא הכי נוח לי... שתי אוזניים אני בהחלט יכול להגיד שהרבה יותר נוח לי בייחוד לתקלוט ביתי לגבי תקלוט במועדון אני ישמח לראות את אריק אלי צח ושאר הח'ברה הטובים כותבים האם ניתן וזה מתקבל על הדעת לעבוד עם שתי אוזניים במועדון |
| quote: |
| Originally posted by arik זה גם עיניין של הרגל בכל מקרה בסופו של דבר אוזן אחת על האוזניות לא נותנת מספיק דיוק כדי לדעת עם הביטמץ מושלם |
באמת שטויות אריק
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אילן, אני רואה נהיית מקצוען אהה ??? מה זה "ספליט קיו" ? |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes פונקציה שקיימת במיקסרים מסוימים של "חציית" שתי הקטעים שאתה שומע לקטע אחד בכל צד של אוזנייה |
אין לכם מושג אז
מספיק שיש דיליי פיצפון זה משנה
הכי מדוייק זה שני אוזניים לא יעזור כלום
אני אומר את זה מניסיון
נראה אותכם מנגנים בדיסקוטק ענק עם אוזן אחת
!
ממש לא כמו ניגון בבית
מי שחשוב לו הדקויות הקטנות ביותר יתן את הפיניש של המיקס עם האוזניות עך שתי האוזנים למירב הדיוק
בכל מקרה ככה זה אצלי
בכל דיסקוטק גדול יש מוניטור שעומד 2 ס"מ מהאוזן.
ואני עדיין לא ראיתי שום די ג'יי ברמה גבוהה שמנגן עם 2 אוזנים.
| quote: |
| Originally posted by markfeldman ואללה ? תלמד אותי פעם הבאה.. |
אני גם לא ראיתי די גיי שמנגן עם שתי אוזניים
וחיפשתי
כי אני הייתי בסרטים על זה חחח
אני אישית התחלתי רק עם 2
ואז שהבנתי שכל העולם עושה עם 1
עניין אותי לדעת מה הפאקינ ביג דיל
האמת היא שהיום אני מסוגל לעבוד בשתי הדרכים
אבל נוח לי יותר עם 2
מה גם שעם 2 הסאונד הכי מדויק שאפשר ושומעים בול
אבל ברגע שאתה עובד לעבודה רק עם מוניטורים אחרי שהכנסת את המיקס
יש לך הפרש בסאונד ואז זה יוצר בעיה
אני אומר
לעשות מה שיותר נוח
שכל אחד ינסה את שתי השיטות
ואיך שיוצא לו מיקסים יותר טובים שיעבוד ככה
לא לשים זין מה אחרים אומרים
Re: סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
| quote: |
| Originally posted by SPL סקר קצת דפוק אבל עדיף ממה עדיף זין גדול או זיון טוב נ.ב - נסו להסביר למה אתם מעדיפים עם אוזן אחת או שתיים. |
Re: Re: סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
| quote: |
| Originally posted by Shaharr פחחחחח עדיף אולי למי שלא זיין בחיים שלו ומפחד לענות על הסקר LOL כן שניה זה מה שרציתי לדעת כל החיים אם אתה מעדיף אוזן אחת או שתיים |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes הבעיה שאתה לא בא... |
Re: Re: Re: סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
| quote: |
| Originally posted by SPL אין לי זין טוב.......... תשאל את... זה היה בצחוק מה אתה נלחץ הפורם נועד בן היתר לחלוק ידע שקשור למוזיקה (אם אני לא טועה) ולא למי יש זין יותר גדול. |
אה אז בשביל להיות דיג'יי גדול חייבים למקסס עם אוזן אחת?
שטויות
אני תמיד ממקסס עם שני האוזניים מסיבה פשוטה
לתרגל יותר את האוזן
ברגע שאתה שומע את שני הקטעים באוזניות אתה מפתח שמיעה סלקטיבית וככה יותר קל לך לזהות באיזה קטע למשל הפיץ' בורח כדי לתקן
רק ככה
ברגע שאני מרגיש שהפיץ' מותאם אני מוריד את האוזניות ועושה את המיקס לפי מה ששומעים בחוץ כי לא יעזור מה שיש באוזניות זה לא מה ששומעים בחוץ
ואם אני מרגיש שבורח אני שם אוזן אחת ככה על הכתף ומתקן אם צריך
בכל מקרה אני מסכים עם אריק
אוזן אחת לא מספיקה בשביל דיוק מושלם
לא יודע מהנקודת מבט שלי שאתה בעמדה מול קהל
ואתה פתאום שם אוזניות על שתי האוזניים אתה מאבד את הקשר המאד חשוב בינך ובין הקהל
בין אם זה לשמוע את צעקות "תעשה לי ילד" או בין אם לשמוע שהסאונד באמת נשמע כמו שצריך, ושהבאס לא עלה קצת ואנשים כמו מוש כבר מכינים את האגרופים...
| quote: |
| Originally posted by Dj-Lico אני אומר לעשות מה שיותר נוח שכל אחד ינסה את שתי השיטות ואיך שיוצא לו מיקסים יותר טובים שיעבוד ככה לא לשים זין מה אחרים אומרים |
2 אוזניים ואז אחת..
בהתחלה, כשמשווים קצב ומאזנים אני משתמש בשתי אוזנים
ואז כשאני מתחיל להכניס, אוזן אחת..
תכלס, הייתי עובד עם Pgm ו Pcm
שזה ממש נוח, לא מוריד מהאוזניים בכלל, מאזן לאמצע, או קצת יותר לכיוון המיין וסבבה...
אני לא רושם פה הרבה אבל
בבית ב2 אוזנים
במועדון אפשר עם אוזן אחת כי יש מוניטור חזק...
ו
split cue
זה מפצל באוזניות
צד אחד שומע את המאסטר יענו מה שמנוגן
וצד שני את ה
cue
קשה לי להבין איך בשתי אוזניות מההתחלה עושים ביט מץ'
זה ממש דבילי
כאילו שאתה לא יודע להגיע לבד למאץ'
אם כבר אז באוזן אחת מגיעים לטווח הכי קרוב ואז בשתי אוזניות מתאימים בול
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.