TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SPL on May-10-2005 15:53:

סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2

סקר קצת דפוק אבל עדיף ממה עדיף זין גדול או זיון טוב

נ.ב - נסו להסביר למה אתם מעדיפים עם אוזן אחת או שתיים.


Posted by YuVaL on May-10-2005 16:00:

אוזן אחת!

מאז שהתחלתי לתקלט התרגלתי לתקלט עם אוזן אחת
זה יותר נוח לי אישית... אני חושב שזה בעיקר עניין של נוחות.. גם יותר קל לשמוע ולעשות תיקונים קטנים אחרי שאתה מעלה את שני הערוצים לפי דעתי...
אבל תאכלס זה כל אחד והטעם שלו.
יש גם מיקסרים שלא תומכים ב
SPLIT CUE
ככה שאי אפשר לשמוע את שני הקטעים באוזניות, למרות שזה מקרה נדיר בימינו...


Posted by arik on May-10-2005 17:04:

ואוו אני לא חושב שמישהו ירצה לעשות סקר על זין בכל מקרה
אבל בכל מקרה...

אני ממקסס פעם ככה פעם ככה ושניהם ביחד
אין לי שיטה

זה מה שנח ומה שמתאים לשמיע שלך
זה גם עיניין של הרגל

בכל מקרה בסופו של דבר אוזן אחת על האוזניות לא נותנת מספיק דיוק כדי לדעת עם הביטמץ מושלם


Posted by Glenn-Holmes on May-10-2005 17:44:

מקווה שזה בסדר אני בנתיים רק עם שתי אוזניים....
למרות שיש לי ספליט קיו זה לא הכי נוח לי...
שתי אוזניים אני בהחלט יכול להגיד שהרבה יותר נוח לי בייחוד לתקלוט ביתי
לגבי תקלוט במועדון אני ישמח לראות את אריק אלי צח ושאר הח'ברה הטובים כותבים האם ניתן וזה מתקבל על הדעת לעבוד עם שתי אוזניים במועדון


Posted by SPL on May-10-2005 18:43:

בשביל למקסס עם אוזן אחת צריך מוניטור בווליום דיי גבוהה.

אני בדרך כלל ממקסס עם 2 אוזניום למרות שלאחרונה גילתי שיוצאים לי מיקסים טובים יותר עם אוזן אחת.

עוד שאלה: בזמן שאתם מרימים את הערוץ השני אתם נשארים עם האוזיות על האוזנים ואז מתקנים אם צריך או שאתם מורידים את האוזיות ומתקנים רק בעזרת המוניטור?


Posted by m0sh on May-10-2005 18:52:

תלכס אני מתחיל ומוצא באוזן אחת ובודק בסוף עם שני האוזניים
שהתאמנתי אז הייתי מתאמן עם שתי אוזניים וזה היה טעות
עדיף עם אוזן אחת...יותר קל לתקן תכלס
אבל שהכל חלק אז שתיים


Posted by markfeldman on May-10-2005 20:44:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מקווה שזה בסדר אני בנתיים רק עם שתי אוזניים....
למרות שיש לי ספליט קיו זה לא הכי נוח לי...
שתי אוזניים אני בהחלט יכול להגיד שהרבה יותר נוח לי בייחוד לתקלוט ביתי
לגבי תקלוט במועדון אני ישמח לראות את אריק אלי צח ושאר הח'ברה הטובים כותבים האם ניתן וזה מתקבל על הדעת לעבוד עם שתי אוזניים במועדון


אילן, אני רואה נהיית מקצוען אהה ???

מה זה "ספליט קיו" ?


Posted by YuVaL on May-10-2005 21:48:

quote:
Originally posted by arik
זה גם עיניין של הרגל

בכל מקרה בסופו של דבר אוזן אחת על האוזניות לא נותנת מספיק דיוק כדי לדעת עם הביטמץ מושלם


בול פאקינג שיט אריק
אוזן אחת נותנת ביטמאץ' בדיוק אותו דבר כמו שני אוזניות
זה הכל תלוי בך בסופו של דבר!!...


Posted by m0sh on May-11-2005 06:05:

באמת שטויות אריק


Posted by Glenn-Holmes on May-11-2005 15:07:

quote:
Originally posted by markfeldman
אילן, אני רואה נהיית מקצוען אהה ???

מה זה "ספליט קיו" ?


פונקציה שקיימת במיקסרים מסוימים של "חציית" שתי הקטעים שאתה שומע לקטע אחד בכל צד של אוזנייה


Posted by markfeldman on May-11-2005 15:20:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פונקציה שקיימת במיקסרים מסוימים של "חציית" שתי הקטעים שאתה שומע לקטע אחד בכל צד של אוזנייה


ואללה ?

תלמד אותי פעם הבאה..


Posted by arik on May-11-2005 16:50:

אין לכם מושג אז
מספיק שיש דיליי פיצפון זה משנה
הכי מדוייק זה שני אוזניים לא יעזור כלום
אני אומר את זה מניסיון

נראה אותכם מנגנים בדיסקוטק ענק עם אוזן אחת
!

ממש לא כמו ניגון בבית
מי שחשוב לו הדקויות הקטנות ביותר יתן את הפיניש של המיקס עם האוזניות עך שתי האוזנים למירב הדיוק

בכל מקרה ככה זה אצלי


Posted by SPL on May-11-2005 16:58:

בכל דיסקוטק גדול יש מוניטור שעומד 2 ס"מ מהאוזן.
ואני עדיין לא ראיתי שום די ג'יי ברמה גבוהה שמנגן עם 2 אוזנים.


Posted by Glenn-Holmes on May-11-2005 16:59:

quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה ?

תלמד אותי פעם הבאה..

הבעיה שאתה לא בא...


Posted by Dj-Lico on May-11-2005 17:12:

אני גם לא ראיתי די גיי שמנגן עם שתי אוזניים
וחיפשתי
כי אני הייתי בסרטים על זה חחח
אני אישית התחלתי רק עם 2
ואז שהבנתי שכל העולם עושה עם 1
עניין אותי לדעת מה הפאקינ ביג דיל
האמת היא שהיום אני מסוגל לעבוד בשתי הדרכים
אבל נוח לי יותר עם 2
מה גם שעם 2 הסאונד הכי מדויק שאפשר ושומעים בול
אבל ברגע שאתה עובד לעבודה רק עם מוניטורים אחרי שהכנסת את המיקס
יש לך הפרש בסאונד ואז זה יוצר בעיה
אני אומר
לעשות מה שיותר נוח
שכל אחד ינסה את שתי השיטות
ואיך שיוצא לו מיקסים יותר טובים שיעבוד ככה
לא לשים זין מה אחרים אומרים


Posted by Shaharr on May-11-2005 18:23:

Re: סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2

quote:
Originally posted by SPL
סקר קצת דפוק אבל עדיף ממה עדיף זין גדול או זיון טוב

נ.ב - נסו להסביר למה אתם מעדיפים עם אוזן אחת או שתיים.


פחחחחח עדיף אולי למי שלא זיין בחיים שלו ומפחד לענות על הסקר
LOL
כן שניה זה מה שרציתי לדעת כל החיים אם אתה מעדיף אוזן אחת או שתיים


Posted by SPL on May-11-2005 18:39:

Re: Re: סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2

quote:
Originally posted by Shaharr
פחחחחח עדיף אולי למי שלא זיין בחיים שלו ומפחד לענות על הסקר
LOL
כן שניה זה מה שרציתי לדעת כל החיים אם אתה מעדיף אוזן אחת או שתיים


אין לי זין טוב.......... תשאל את...

זה היה בצחוק מה אתה נלחץ

הפורם נועד בן היתר לחלוק ידע שקשור למוזיקה (אם אני לא טועה) ולא למי יש זין יותר גדול.


Posted by markfeldman on May-11-2005 18:45:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הבעיה שאתה לא בא...


אל דאגה איש יקר, בקרוב תראה אותי הרבה !!!


Posted by Shaharr on May-11-2005 18:50:

Re: Re: Re: סקר - איך אתם ממקססים עם אוזן 1 או 2

quote:
Originally posted by SPL
אין לי זין טוב.......... תשאל את...

זה היה בצחוק מה אתה נלחץ

הפורם נועד בן היתר לחלוק ידע שקשור למוזיקה (אם אני לא טועה) ולא למי יש זין יותר גדול.


אפשר גם וגם
למה בין היתר אנשים פה מכירים אחד תשני במציאות


Posted by Scorchio on May-11-2005 20:02:

אה אז בשביל להיות דיג'יי גדול חייבים למקסס עם אוזן אחת?
שטויות

אני תמיד ממקסס עם שני האוזניים מסיבה פשוטה
לתרגל יותר את האוזן
ברגע שאתה שומע את שני הקטעים באוזניות אתה מפתח שמיעה סלקטיבית וככה יותר קל לך לזהות באיזה קטע למשל הפיץ' בורח כדי לתקן
רק ככה
ברגע שאני מרגיש שהפיץ' מותאם אני מוריד את האוזניות ועושה את המיקס לפי מה ששומעים בחוץ כי לא יעזור מה שיש באוזניות זה לא מה ששומעים בחוץ
ואם אני מרגיש שבורח אני שם אוזן אחת ככה על הכתף ומתקן אם צריך
בכל מקרה אני מסכים עם אריק
אוזן אחת לא מספיקה בשביל דיוק מושלם


Posted by DjChook on May-12-2005 02:34:

לא יודע מהנקודת מבט שלי שאתה בעמדה מול קהל
ואתה פתאום שם אוזניות על שתי האוזניים אתה מאבד את הקשר המאד חשוב בינך ובין הקהל
בין אם זה לשמוע את צעקות "תעשה לי ילד" או בין אם לשמוע שהסאונד באמת נשמע כמו שצריך, ושהבאס לא עלה קצת ואנשים כמו מוש כבר מכינים את האגרופים...


Posted by MASTERsplinter on May-12-2005 02:46:

quote:
Originally posted by Dj-Lico
אני אומר
לעשות מה שיותר נוח
שכל אחד ינסה את שתי השיטות
ואיך שיוצא לו מיקסים יותר טובים שיעבוד ככה
לא לשים זין מה אחרים אומרים


WORD!


Posted by GilShin on May-12-2005 06:01:

2 אוזניים ואז אחת..

בהתחלה, כשמשווים קצב ומאזנים אני משתמש בשתי אוזנים
ואז כשאני מתחיל להכניס, אוזן אחת..

תכלס, הייתי עובד עם Pgm ו Pcm
שזה ממש נוח, לא מוריד מהאוזניים בכלל, מאזן לאמצע, או קצת יותר לכיוון המיין וסבבה...


Posted by AboveBeyond on May-12-2005 14:58:

אני לא רושם פה הרבה אבל
בבית ב2 אוזנים
במועדון אפשר עם אוזן אחת כי יש מוניטור חזק...

ו
split cue
זה מפצל באוזניות
צד אחד שומע את המאסטר יענו מה שמנוגן
וצד שני את ה
cue


Posted by m0sh on May-12-2005 16:10:

קשה לי להבין איך בשתי אוזניות מההתחלה עושים ביט מץ'
זה ממש דבילי
כאילו שאתה לא יודע להגיע לבד למאץ'
אם כבר אז באוזן אחת מגיעים לטווח הכי קרוב ואז בשתי אוזניות מתאימים בול


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.