TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 4 שנים בפורום..
4 שנים בפורום..
פאק..... כבר 4 שנים עברו שאני נכנס לפורום הזה..
היו זמנים יותר טובים
היו זמנים פחות טובים
אבל בסופו של דבר אין מה להגיד, גדלתי בפורום הזה והוא בלי ספק המקום הכי איכותי עם האנשים הכי איכותיים שיש
אז תודה לכולכם שהפכתם את המקום הזה לבית שני, לא רק שלי אלה של רבים ברחבי ארץ ישראל ובעולם בכלל
מקווה שזה ימשך עוד ועוד..... ואפילו בצבא מי יודע
אז בקיצור,
תודה!.
מזל טוב!!! ![]()
מזללללט
צעיר 
סתם, בהחלט ריספקט
| quote: |
| Originally posted by DjChook צעיר ![]() סתם, בהחלט ריספקט |
ריספקט יוב
עד....הסוף 
מזל טוב מותק
מזל טוב אח שלי!!!!!!!!
שיהיה בשעה טובה 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.