TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 4 שנים בפורום..


Posted by YuVaL on May-10-2005 21:52:

4 שנים בפורום..

פאק..... כבר 4 שנים עברו שאני נכנס לפורום הזה..
היו זמנים יותר טובים
היו זמנים פחות טובים
אבל בסופו של דבר אין מה להגיד, גדלתי בפורום הזה והוא בלי ספק המקום הכי איכותי עם האנשים הכי איכותיים שיש
אז תודה לכולכם שהפכתם את המקום הזה לבית שני, לא רק שלי אלה של רבים ברחבי ארץ ישראל ובעולם בכלל
מקווה שזה ימשך עוד ועוד..... ואפילו בצבא מי יודע

אז בקיצור,
תודה!.


Posted by sh33p on May-10-2005 22:27:

מזל טוב!!!


Posted by FederalBI on May-11-2005 07:12:

מזללללט


Posted by DjChook on May-11-2005 07:35:

צעיר

סתם, בהחלט ריספקט


Posted by m0sh on May-11-2005 08:13:

quote:
Originally posted by DjChook
צעיר

סתם, בהחלט ריספקט


Posted by Elior on May-11-2005 09:01:

ריספקט יוב עד....הסוף


Posted by FreaKaZoid on May-11-2005 13:19:

מזל טוב מותק


Posted by Hell_Copter on May-20-2005 18:43:

מזל טוב אח שלי!!!!!!!!
שיהיה בשעה טובה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.