TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ללאקי בהצלחה בצה"ל
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Ariels on Nov-26-2001 04:50:

ללאקי בהצלחה בצה"ל

אני לא יודע מה התאריך גיוס המדויק שלך
אבל תתקשר ותודיע לי
(יש לך את המספר באיי.סי.קיו שאתה אף פעם לא פותח)

חברה שיהיה לכם שבועיים נעימים אני חוזר לצה"ל היום, סוגר שבת ויוצא לנופש מבצעי של שבוע באילת או אשקלון אני לא יודע בכלל

נתראה בעוד שבועיים
סאלאמאת


Posted by m0sh on Nov-26-2001 05:21:

שיהיה בהצלחה

אבל אני מצפה מלאקי
thread goodbye
למרות שהוא פשוט יהיה קצת


Posted by Dj Black on Nov-26-2001 05:57:

בהצלחה לכל החיליים והמתגסים למינהם


Posted by dj alonzo on Nov-26-2001 11:37:

לאקי בהצלחה!


Posted by R-Yeah on Nov-26-2001 11:57:

Be Cool!

קיבלתי עוד 7 גימלים היום!

ואלללה לאקי אחי אתה אחד האנשים הכי גברים שפגשתי ברשת ואני בטוח
שכולם מסכימים איתי

עלה והצלח!

(סגנון דיבור זה הוא בשביל מישהו מהפורום - אתה יודע מי אתה!)

ותוציא הרבה גימלים!
שים זין!
אם אתה מתגייס ביום רביעי אולי אני אראה אותך חבר שלי מתגייס ביום רביעי

יאללה מעכשיו אתה כבר לא אזרח!


Posted by luckystrike on Nov-26-2001 12:06:

Sad

!!!!!!תודה רבה כולם



אני מתגייס ביום חמישי

רוב הסיכויים שכבר ביום שישי אני בבית ואז אני ייצא לפחות לשבוע בראשון
.
אז....
בהצלחה לעצמי


Posted by YuVaL on Nov-26-2001 12:06:

Sad

אז לאקי אחי...
אני חשוב שהגיע הזמן להגיד שלום אח שלי
שיהיה לך סבבה של זמן בצבא.. שתכיר פול כוסיות ואל תשכח לבוא לבקר אותנו פה מידי פעם בפורום!..
:~~~~~(
אל תדאג אח אני עוד חושב על מה לקנות לך...

אני מקווה שהעניינים יסתדרו פה נראה איך יהיה...

אז לכולכם שמשרתים בצבא.. שיהיה לך בהצלחה ותהנו מכל רגע


Posted by TranceGiant on Nov-26-2001 13:16:

Sad

Tishmor al Ha'Olam yeleeed...
Behazlaha gam mimeni ahi, i hope ull have enough time for the forum and that u wont have to make too "dangerous" jobs..
what can i say, pitty that we got a country that has to recrute 18 y.o's for 3 years aval ze ma yesh
make the best out of it, im sure u can learn a lot from the experiences there
Yalla LUCKY Yalla!!!


Posted by Hell_Copter on Nov-26-2001 13:37:

לאקי... שיהיה לך בהצלחה אח שלי
אל תדאג... זה יעבור לך בנזונה מהר
אל תשכח אותנו פה
(וגם לא את לורן והחברה)


Posted by nesher on Nov-26-2001 13:42:

בהצלחה אח שלי
שיהיה קל


Posted by Dj-2TaLL on Nov-26-2001 14:57:

בהצלחה אחי!!!
תכננתי לך מסלול, תתגייס לגל"צ או גלגל"צ ותשתלט שם על לוח השידורים ותהפוך את זה ל24/7 שעות ימים של טרנס!!!


או שתלך למשהו אחר..


Posted by Sm0keMachine on Nov-26-2001 16:29:

לאקי,בהצלחה אחי! שיהיה לך קל והכל יעבר טוב..

תגיד לאן בסוף התקבלת ???


Posted by ProjectFive on Nov-26-2001 17:10:

בהצלחה לכל המתגייסים ולכל אלה שכבר שם
אני בן 19 פרופיל 97 קבא הכי גבוהה שיש
ו עוד לא עשיתי טירונות....
חהחה
איך?
אני לומד , על חשבון הצבא


Posted by Dj-2TaLL on Nov-26-2001 19:23:

סידרת קומבינות הא?


Posted by luckystrike on Nov-27-2001 01:45:

תודה כולם !!!!!!



אני מקווה לבוא לכאן להתעדכן בסופי שבוע


Posted by R-Yeah on Nov-27-2001 10:10:

Smoking ..umm..something

PorjectFive
לפני שאתה מתלהב שאתה עתודאי
בזמן שאתה תסיים את הלימודים ותתחיל טיורנות בגיל 22! או 21!
אני כבר אשתחרר מצה"ל ואהיה בתאילנד או בהודו או בארה"ב אתה תהיה
במסדר של טירונים צועק הקשבים למפקדים בני 19!

ועוד בזמן הזה אני יכול להוציא תואר כמוך אם אתה גובניק
שווה לבזבז כסף על לימודים מאשר לאכול חרא בגיל 22 - 25!
ולהצטער על מה שעשית

נתתי לך נקודה למחשבה?


Posted by Dj Black on Nov-27-2001 12:54:

ב-ה-צ-ל-ח-ה!
שוב


Posted by YuVaL on Nov-27-2001 13:00:

quote:
Originally posted by R-Yeah
PorjectFive
לפני שאתה מתלהב שאתה עתודאי
בזמן שאתה תסיים את הלימודים ותתחיל טיורנות בגיל 22! או 21!
אני כבר אשתחרר מצה"ל ואהיה בתאילנד או בהודו או בארה"ב אתה תהיה
במסדר של טירונים צועק הקשבים למפקדים בני 19!

ועוד בזמן הזה אני יכול להוציא תואר כמוך אם אתה גובניק
שווה לבזבז כסף על לימודים מאשר לאכול חרא בגיל 22 - 25!
ולהצטער על מה שעשית

נתתי לך נקודה למחשבה?


המממ.. אתה כוונה רוצה לעצבן?


Posted by DJ_BoN on Nov-27-2001 13:04:

King

quote:
Originally posted by DJ-Energy


המממ.. אתה כוונה רוצה לעצבן?


לא הוא דווקא צודק... אנשים לא צריכים להתלהב מזה שהם עתודאים כי סה"כ חוץ מתוכנית פסגות עתודה זה חרא..

ואני לא מתכוון לעצבן אותך
projectfive
רק אל תחשוב שזה כזה סבבה...


Posted by R-Yeah on Nov-27-2001 18:42:

KarateKid

ממש לא רוצה לעצבן
אנרג'י אתה עדיין צעיר מכדי להבין אז אולי אתה לא מבין את הכוונות שלי


Posted by Sm0keMachine on Nov-27-2001 19:27:

Worm Popper

אני שנה הבאה מתגייס....וחשבתי על להיות עתודאי..אתם יכולים להסביר לי עוד בקשר לזה? (כעיקרון: למה זה לא כדאי!) - בשביל מישהו שממש לא רוצה לשרת בקרבי....


Posted by luckystrike on Nov-27-2001 19:36:

quote:
Originally posted by Trance man
אני שנה הבאה מתגייס....וחשבתי על להיות עתודאי..אתם יכולים להסביר לי עוד בקשר לזה? (כעיקרון: למה זה לא כדאי!) - בשביל מישהו שממש לא רוצה לשרת בקרבי....


לא כדאי מהרבה סיבות
כל מי שדיברתי איתו שהוא עתודאי אמר לי שהוא סובל ושזה ממש חרא

אתה מתגייס אחרי כולם ושחברים שלך משתחררים אתה נשאר בצבא שזה ממש מבאס
חוץ מזה ת כל הקטע של עתודאות זה להמשיך במקצוע שלמדת בתוך הצבא ולפי מה שאמרו לי זה לא תמיד קורה ואז אתה יכול להידפק בתור תפקיד חרא שלא קשור למה שלמדת כעתודאי

יש עוד הרבה דברים שאמרו לי על זה אבל אני לא ממש זוכר


Posted by m0sh on Nov-27-2001 19:45:

קרבי זה הכי,אחי!


Posted by Sm0keMachine on Nov-27-2001 19:59:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
קרבי זה הכי,אחי!


בטח, אבל לא בשבילי

אגב, אחלה אבטר יש לך.. כל פעם שאני רואה אותו אני צוחק..


Posted by Dj-2TaLL on Nov-27-2001 20:10:

לי יש עוד זמן...

1.5 של לימודים...
(לא אמרתי שאני יהנה, אמרתי רק שנה וחצי של לימודים)

לא יודע מה אני יעשה...
עדיין בהתלבטויות...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.