TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Rapture הקליפ של
Pages (2): [1] 2 »
Rapture הקליפ של
תאמינו או לא אבל
Rapture
כבש עכשיו גם את אמ טי וי
הקליפ יצא ממש יפה וגם הזאת ששרה נראית לא רע
עדיין עדיפים כל הרמיקסים אבל כיף לפתוח טלוויזיה ולשמוע כזה שיר סתם ככה
לא יצא לי לראות
אבל יחרשו על זה בטח מוותתתת

איזה באסה ש
sonikphyr & ja9war
נסגרו... כבר אין מי יודע מה אתרים להוריד קליפים חוץ מ
Apipe
כן אחי!!!
היא כ-ו-ס-י-ת לאללה!!!
למרות שהדבר היחיד שאני רואה בטלוויזיה הוא סיינפלד ופה ושם דברים אחרים וסרטים אם יש טובים...
אבל חוץ מזה...
לא רואה הרבה...
אין לי זמן לכלום מה אני יגיד לכם...
יצא לי לשמוע את זה הבוקר
איזה מיקס מ-ג-ע-י-ל!
אני הכי אוהב את המיקס של
Riva
גם ה
AVB
יפה

יש לי את הרדיו ריפ של
AvB
מיקס
יוווו למי יש את הרגיל לשלוח לי?
כרגע גיליתי את זה
אני חושב של:
Vman
אני יודע קוראים לו אודי חכים...
כמעט בטוח שזה הניק שלו גם...
תחפש את הפוסט
| quote: |
| Originally posted by Dj Black יש לי את הרדיו ריפ של AvB מיקס יוווו למי יש את הרגיל לשלוח לי? כרגע גיליתי את זה |
חחחחחחחח אני יודע
אבל אני כזה פותח את הטראק והתכוונתי לשמוע אותו פעם אחת עד הסוף
(תמיד שמעתי את ריוה הרבה)
פתאום אני קולט שדרן בסוף

| quote: |
| Originally posted by eXeTik יצא לי לשמוע את זה הבוקר איזה מיקס מ-ג-ע-י-ל! אני הכי אוהב את המיקס של Riva |
זהוווו זה הקטע
מהאורגינל עשו את כל המקיסים זה הקטע של הקליפ
לא שישימו לך את ריוה מיקס

| quote: |
| Originally posted by Dj Black זהוווו זה הקטע מהאורגינל עשו את כל המקיסים זה הקטע של הקליפ לא שישימו לך את ריוה מיקס |
| quote: |
| Originally posted by Dj Black זהוווו זה הקטע מהאורגינל עשו את כל המקיסים זה הקטע של הקליפ לא שישימו לך את ריוה מיקס |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike זה לא תמיד נכון ... הרבה פעמים עושים קליפ לרמיקסים ולא לאורגינל כמו למשל DELERIUM - SILENCE בקליפ מראים את הרמיקס של AIRSCAPE |
אוקיי
ראיתי
דבר ראשון הם שמו גרסא מגעילה של השיר
והבחורה מ.כוערת
איך
הפרצוף שלה מגעיל!
זה ציל אווט כזה
טיסטו מיקס זה מה שכולם רגילים לשמוע בסינלנס
ראיתי את הקליפ
קליפ חמוד....ומי ששרה ממש לא כוסית
נראה כאילו היא עשתה איזה ניתוח בשפה...(החלק של הפה לא השפה בדיבור)
אבל בסך הכל קליפ נחמד

ראיתי את הקליפ
קליפ חמוד....ומי ששרה ממש לא כוסית
נראה כאילו היא עשתה איזה ניתוח בשפה...(החלק של הפה לא השפה בדיבור)
אבל בסך הכל קליפ נחמד

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יש פול רמיקסים לסילנס אבל תאמין לי... האורגינל ענק!! זה שקט כזה ואדיר |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אחי... הקטע הוא שזה לא מיקס זה השיר אורגינל ושמע... יחסית לזה שאין לזה רמיקס שם השיר עדיין נשמע טוב |
)יצא כזה להיט...| quote: |
| Originally posted by luckystrike הרמיקס השקט הכי טוב לזה זה MICHEL WOODS REMIX לדעתי פשוט ענק בן אדם הזה |
ברור שאתם צודקים
אני גם מעדיף טייסטו מיקס של סיילנס על האורגינל
בדיוק כמו שאני מעדיף כל מיקס של רפטור על האורגינל
אבל אני אהבתי גם את האורגינל של סיילנס וגם את של רפטור
זה הטעם שלי
ועוד משהו...
לא אמרתי שהזמרת כוסית
אמרתי שהיא נראית לא רע...
ודרך אגב.. למי שלא ידע היא ערביה או משהו כזה
מוות לערבים

| quote: |
| Originally posted by Dj Black מוות לערבים |
ילידת לוב עברה לגור בפקיסטן ומשם לניו יורק
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.