TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Brussel - Halle - Vilvoorde
Pages (2): [1] 2 »
Brussel - Halle - Vilvoorde
Zware discussie momenteel. Persoonlijk vind ik dat de Walen serieus veel noten op hun zang hebben.
thoughts?
Ja idd!!
Heb niet alles up to date gevolgd, laatste ding heb ik paar dagen geleden in krant gelezen, dus miss paar dingen verandert...
Maar toch
Ik snap ni waarom da die manne nu opeens van die belachelijke eisen hebben:
-zo van die franse scholen in randgemeente
- en tweetaligheid van franse brusselaars ni meer zo nauw moet
- overheidsgebouwen verkopen aan hun
wtf heeft da daar nu mee te maken
en uiteindelijk zijn het alleen maar veranderingen voor de kamer
europese verkiezingen verandert er niks

conclusie: de VLD zijn een stel apen. 200.000 jobs cre�ren... komt nix van, integendeel. B-H-V oplossen... uitgestelt tot 2007. belastingsverminderingen... LOL laten we daar maar over zwijgen. Dit is gewoon de voortzetting van het geklungel en het niet kunnen waarmaken van de beloftes van de VLD. Als ge da ni kunt oplossen, fine who gives a fuck maar zit dat dan niet te verkondingen op voorhand. my 2 cents.
De discussie is gedaan zeker? Ze gaan het laten liggen tot na de verkiezingen in 2007, 't duurt al 40 jaar dat dusja 't kan nu ook op die paar jaar niet komen aldus onze begaafde politiekers
| quote: |
| Originally posted by Phortastic conclusie: de VLD zijn een stel apen. 200.000 jobs cre�ren... komt nix van, integendeel. B-H-V oplossen... uitgestelt tot 2007. belastingsverminderingen... LOL laten we daar maar over zwijgen. Dit is gewoon de voortzetting van het geklungel en het niet kunnen waarmaken van de beloftes van de VLD. Als ge da ni kunt oplossen, fine who gives a fuck maar zit dat dan niet te verkondingen op voorhand. my 2 cents. |
^^ naja de oppositie is er net om de regering op de tippen van haar tenen te laten lopen gedurende de gehele regeer periode h�. Tis de taak van de oppositie om alles in twijfel te trekken.
oops politics!
*walks away and leaves the front door open...again
*
Re: Brussel - Halle - Vilvoorde
| Originally posted by djcresto Zware discussie momenteel. Persoonlijk vind ik dat de Walen serieus veel noten op hun zang hebben. thoughts? |
| Originally posted by The_G0dfather 'k vind alle partijen overigens even onbekwaam het concept "oppositie" is zo belachelijk, net alsof zij het dan allemaal beter zouden kunnen |
Derde tegenvaller voor Verhofstadt, na DHL en de nachtvluchten en nu dit... maar wij vlamingen van de randgemeente slikken wel. Wij zijn toch niet belangrijk voor de Vlaamse partijen! Ik dacht dat VLD stond voor Vlaams Liberale Democraten, tzou WLD moeten worden.
Na deze 3 blunders van formaat, zou een eerwaardige regering ontslag nemen, maar dat doen ze lekker niet omdat de Walen �n Vlamingen schrik hebben van dat zwarte beest. Dat zwarte beest dat nu trouwens slapend rijk aan het worden is, voor de zoveelste keer. Ik voel me verraden door de Vlaamse regeringspartijen... dankuwel! Ik zal mijn conclusies wel trekken tijdens de verkiezingen in 2007.
gReetz
weet ge, het financi�le gezever vind ik erg, maar interesseert mij allemaal nog het minste... 't gaat er mij gewoon om dat er in mijn thuisstad (Halle) tegenwoordig praktisch even veel frans gesproken wordt als nederlands... er zijn zelfs winkels die hun fucking folders al enkel in 't frans rondsturen...
Echt te goor dat die veranderingen der ni doorkomen!
Of zoals in Wemmel, waar kledingswinkels reclame maken in het Engels... Om de Vlamingen of de Walen niet kwaad te geraken.
Voor mij draait het ook niet om geld, gewoon het principe.
En wat er na de onderhandelingen dan op tafel lag. Gelukkig voor ons dat Spitit zich verzette en dat er uiteindelijk geen akkoord is gesloten. De VLD en SPA hadden onze ziel al verkocht! En daarna of TV scheinheilig gaan doen (SPA vooral) dat Spirit juist gehandeld had en dat ze er mee akkoord waren, terwijl dat ze enkele uren ervoor hetzelfde akkoord hadden goed gestemd.
"En nu de koelkast in voor 5 jaar!!" (Di Rupo).
gReetz
di rupo heeft gewoon voor de zoveelste keer zijn zin gekregen. verhofstadt danst gewoon naar Elio zijn pijpen. We weten al lang wie achter de schermen de echte premier is van dit land...
| Originally posted by diddi Voor mij draait het ook niet om geld, gewoon het principe. |
het ergste van allemaal is dat het VB dit geval tactisch weer enorm geslepen aan het uitspelen is. Je moet er eens op letten dat ze over BHV praktisch nog geen mening hebben gegeven de laatste dagen. Ze zorgen er echt voor dat alle aandacht naar de "slechte" regeringspartijen van het moment gaat.
Enorm slim gespeeld, en reken maar dat ze flink wat stemmen gaan bijkrijgen bij de volgende verkiezingen...
| Originally posted by Bertn Enorm slim gespeeld, en reken maar dat ze flink wat stemmen gaan bijkrijgen bij de volgende verkiezingen... |
en voor dat er hier iemand gaat vragen: wat dan... hier seh
| Originally posted by Nyah associeer VB ni altijd met racisme of vreemdelingenbeleid, er zijn heus nog andere programmapunten |
| Originally posted by Bertn het ergste van allemaal is dat het VB dit geval tactisch weer enorm geslepen aan het uitspelen is. Je moet er eens op letten dat ze over BHV praktisch nog geen mening hebben gegeven de laatste dagen. Ze zorgen er echt voor dat alle aandacht naar de "slechte" regeringspartijen van het moment gaat. Enorm slim gespeeld, en reken maar dat ze flink wat stemmen gaan bijkrijgen bij de volgende verkiezingen... |
Het heeft toch geen zin om hierover te discussieren/onderhandelen zolang de PS zoveel macht heeft in dit apenlandje 
Ik hoop dat Di Rupo ooit ne keer premier wordt, wat heel onwaarschijnlijk is. Dat de andere partijen dan maar eens serieus oppositie voeren !!!!!!
I spit on his bowtie !!!!!! 
Allemaal den hoogsten boom in
kheb ier maar een paar dinges op te zeggen ...
- vlamingen in de meerderheid? i don't think so ... bende wussys...
- democratisch land? i don't think so ... 20% vd kiezers wordt buiten gesloten ...
- vld goe bezig? i don't think so ... voor de zoveelste keer een flater die toch maar weer es op't zijspoor beland ten voordele van de walen die WEEEEEER hun goesting krijgen hoe is't toch mogelijk in godsnaam
- moeten wij op anderen kunnen stemmen zoals waalse kandidaat ministers ... wel, niet noodzakelijk, zo is het nergens in belgi� ... waarom zou het dan DAAR wel moeten kunnen, die gebieden liggen verdomme in vlaanderen ... waarvoor is die fokking grens er anders
- is verhuizen een goeie oplossing? i don't think so ... elk land heeft problemen these days ...
- het VB is goe bezig ... waarom zouden ze nu hun mening geven als die toch al nooit gerespecteerd wordt of naar geluisterd wordt! Ze worden fokking buitengesloten in deze corrupte wereld! En ge moet nie denken dat de andere partijen geen even bizarre regel in hun partijprogramma hebben staan als het VB met de buitenlanders! Of hebben jullie mss heel het programma gelezen tot in de kleine lettertjes? Komt er nog eens bij dat ze hun eigen programma toch niet volgen, zelfs het regeerakkoord wordt niet gevolgd!
tot stlot ...
dieje belgische unie da is ook zever in pakskes ... ge weet nu al dat da NIE gaat werken en dat dan alle macht naar de walen gaat ... terwijl ze in de minderheid zijn! Komt daar nog es bij dat er meer vlamingen zijn die frans kunnen dan omgekeerd, hoog tijd om da soort rare idealistische idee'tjes op te doeken zene!
| Originally posted by Lolo VB goe bezig? Dan spreek je mij NOOIT MEER op die forum zenne, da's de laatste keer geweest!! Dus, je bent voor zo'n raciste programma... mja, nog eens een bewijs dat bepaalde vlamingen echte racisten zijn! Terwijl de meeste walen, alhoewel ze jouw taal niet goed spreken (zoals ik bvb), de vlamingen wel willen respecteren. |
ik ga wijselijk zwijgen
Originally posted by Nyah ik ga wijselijk zwijgen |
mannekes, voorda ge allemaal weer op het VB stemt, informeer u in het vervolg eens deftig ivm politiek
Het VB is geen echte politieke partij, ze is een populistische partij. Ze hanteert nog steeds effectief de strategie van het dubbele gezicht, en momenteel zijn er een heleboel vlamingen die daar met open ogen intrappen. Ik weet dat belgie geen goeie politieke partijen heeft, maar geef het VB toch eens niet zoveel kans.
..En de BUB is een even grote kutpartij als het VB.
| Originally posted by Bertn Het VB is geen echte politieke partij ..En de BUB is een even grote kutpartij als het VB. |
en op wie moet ik volgens u dan stemmen, is wel handig om te weten welke partij nu w�l een echte partij is, ben es benieuwd...
| Originally posted by Nyah allez, VB en BUB moet ik al schrappen dan en op wie moet ik volgens u dan stemmen, is wel handig om te weten welke partij nu w�l een echte partij is, ben es benieuwd... no offense he, maar euh... ieder zen mening over politiek - ik zit ook ni andere partijen af te breken |
Ik heb wel een paar vrienden die voor het Blok stemmen