TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיכום מסיבות יום העצמאות
Pages (2): [1] 2 »


Posted by MASTERsplinter on May-12-2005 02:44:

Monkey Dancer 2 סיכום מסיבות יום העצמאות

טוב..
קודם כל בוקר טוב..
וואו..
איזה כיף..
חג שמח..
---------------

טוב,
אז ככה.
הייתי בורטיגו
גיא פדרמן
היה לפנים
צמר גפן מתוק
בירה חינם
אלכוהול בחינם
קיצר היה כיף..
איך היה לכם?


Posted by OREN on May-12-2005 08:35:

שלא נדע
מתבייש לספר


Posted by Elior on May-12-2005 08:38:

על האש אצל חבר
שברנו בקבוק דלק מלא על הרצפה
לקח לנו אח"כ שעתיים להדליק את המנגל
אכלנו אוכל חי
שמענו סיפורי בית"ר - סכנין
היה מצחיק משו אש
ירדנו לשחק פינג פונג ב 2 בלילה
הלכנו הביתה ב 4
היה מצחיק משו אש


Posted by DjChook on May-12-2005 10:07:

אני וחברים שלי כל השבוע האחרון לא הצלחנו להחליט מה נעשה
בסוף כולנו נפגשנו באיזה במה באיזור של הבית שלי ועשינו צחוקים

ואז בערך בשעה 1.... שכבר התחיל להיות יבש כי דיי נגמר והלכו אנשים
אמרתי להם
יאלה בואו נעשה על האש בפארק הירקון (מה שתמיד היינו עושים אבל הפעם בחרנו לנסות לא לעשות)
ואז אתם קולטים אותנו ב 1 מתחילים ללכת לבתים לחפש ציוד לעל האש
חבר הוריד ברן-ייגר כמעט מלא... ואז אתם מבינים כבר איך היה
קיצר היה נחמד ביותר


Posted by Shaharr on May-12-2005 11:19:

הייתי אצל ידידה נסענו לראות הופעות בעיר אחר כך הלכנו עם חברים לעשות על האש ואז חזרנו לישון אצלה


Posted by yaman on May-12-2005 12:11:

Love Poundin' Sensation

הלכנו לגן סאקר עשינו על האש אני וחברים היה בן זונה


Posted by Ooza on May-12-2005 12:31:

עם החברה בהופעות בפארק ברעננה
פושר + -


Posted by Glenn-Holmes on May-12-2005 12:37:

7 בערב חברים שלי אומרים לי יאללה תתארגן חצי שעה נוסעים לפלמחים לעשות על האש
אמרתי סבבה קיצר 8 אנחנו יוצאים וזה מתברר שהחברים שארגנו עבדו על כל השאר ומצאנו את עצמנו אחרי שעה ליד זכרון בחוף הטנטורה (או שלא כי אף אחד לא מצא איך נכנסים אליו או שסגרו אותו)
קיצר שלמנו בחוף דור על כניסה לחוף (אני לא מאמין ששלמתי כדי להכנס לחוף...טוב נו חבר שילם עלי)
קיצר תבינו כל החוף יש אולי 40 איש ואני מחפש נואשות אחרי איזה מישהי להתחיל איתה
לא רוצה להעליב אבל אפילו בשביל אליאור הבנות הכי גדולות שהיו בחוף היו קטנות
15 היה הכי גדולות שהיו שם....
אז נאלצתי להסתפק בהתבודדות עם החברה והרצת בדיחות מצחיקות לאללה
בשלב מסוים התחלנו לפרק שם ספסלים וכל מיני מבני עץ שהיו על החוף כדי לעשות מדורה מטורפת...חחח היה מצחיק יש לי חברים די מטומטמים לפעמים
קיצר השוס של הלילה היה הבדיחה שחבר שלי (כל בדיחה שהוא יספר תשמע מצחיק) סיפר

ילד אחד הולך למכולת ואומר למוכר" תביא לי בבקשה לחם" אז המוכר שואל אותו "איזה לחם את רוצה שחור או לבן?" אז הילד עונה "לא משנה איזה באתי עם אופניים"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הבדיחה הכי מטומטמת ששמעתי בחיים


Posted by YuVaL on May-12-2005 13:39:

הייתי ברוק העצמאות
היה פשוט מדהים
איזה אווירה, אחלה מוסיקה, אחלה אנשים
כולם קופצים משתגעים..
דבר כזה הרבה זמן לא ראיתי
היו לפחות 10,000 אם לא יותר...
האומנים, אחד אחד נתנו שואו והיה פשוט יום עצמאות בנזונה
=)


Posted by m0sh on May-12-2005 16:09:

quote:
Originally posted by Ooza
עם החברה בהופעות בפארק ברעננה
פושר + -


כמה ילדודס
אלוהים
וגם היה מופע חסידים

חלש +


Posted by Meltdown on May-13-2005 05:08:

אחת הבדיחות הכי גרועות שיצא לי לקרוא או לשמוע


Posted by FreaKaZoid on May-13-2005 09:04:

גם אני באתי לרעננה עם החברים.... תכלס היה בסדר היו כוסיות ומי שיודע להנות נהנה.
למרות שהמוסיקה הייתה סתם חרטא


Posted by dan_yarok!! on May-13-2005 10:04:

שאתה גר בחיפה מה כבר יש לעשוצ?
הסתובבנו בשכונה קצת הלכנו אחרי זה יעני לעשות על האש עם עוד כמה חברה
התבאס לי התחת אחרי ששנה שעברה יצאתי למסיבה בתל אביב והיה בן זונה השנה פשוט היה מגעיייל אין כזה עצמאות מגעיל לא היה לי בחיים
בקיצור יום עצמאות על תבואו לחיפה! גם אם ישלמו לכם פשוט לא היה כלוםםם
כלום כלום כלום...


Posted by Sm0keMachine on May-13-2005 11:36:

quote:
Originally posted by YuVaL
הייתי ברוק העצמאות
היה פשוט מדהים
איזה אווירה, אחלה מוסיקה, אחלה אנשים
כולם קופצים משתגעים..
דבר כזה הרבה זמן לא ראיתי
היו לפחות 10,000 אם לא יותר...
האומנים, אחד אחד נתנו שואו והיה פשוט יום עצמאות בנזונה
=)


?!

אתה לא מתבייש ???



ANYWAY..

אני הייתי בדום..
הייתה מסיבה מאוד הזויה כי שתיתי הרבה מאוד ועירבבתי...
הייתה מוזיקה טובה סה"כ מטוכנר ובריזמן..
ו..עופר ניסים..בלעעע


Posted by SPL on May-15-2005 20:23:

מה עופר משתמש?


Posted by Glenn-Holmes on May-15-2005 21:10:

quote:
Originally posted by SPL
מה עופר משתמש?

אל אס די קצת אקסטות לפעמים הוא מזריק קצת וקוקאין זה רק אם ממש הוא במצב רוח על הפנים וכלום לא משפיע עליו...


Posted by fusi on May-15-2005 22:34:

הייתי באפטר באומן תל אביב. 14 שעות מסיבה, לא רע בכלל


Posted by Shaharr on May-16-2005 12:09:

quote:
Originally posted by fusi
הייתי באפטר באומן תל אביב. 14 שעות מסיבה, לא רע בכלל



איך הפסדתי את זה


Posted by Glenn-Holmes on May-16-2005 18:52:

quote:
Originally posted by Shaharr

איך הפסדתי את זה


התחצלת כנראה...


Posted by Shaharr on May-16-2005 19:39:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
התחצלת כנראה...


אמר סגן-סאבי10


Posted by Glenn-Holmes on May-16-2005 20:11:

quote:
Originally posted by Shaharr
אמר סגן-סאבי10


אל דאגה יום שישי אני דופק כרטיס
עוד לא יודע אם בנקסט או אצל גיל...


Posted by princess cc on May-17-2005 17:24:

הייינו בדום
בהתחלה היה מגעיל !!! מוסיקה שחורה בעעעעעעעעעעעע
אח"כ עלתה עפרה ואני חייבת להודות הוא היה מעולה!!!!!!!!!!
ממש אהבתי! לא יודעת אם זו העובדה שהייתי מבואסת מהמסיקה השחורה
או שהוא באמת היה טוב... בכל אופן נורא נהניתי!
פעם ראשונה שראיתי אותו לייב והוא נותן שואו חבל"ז!!!!!!!!
אהבתי!
אח"כ היה אוסי ובריזמן...
את טוכנר לא יצא לי לשמוע כי כבר חתכנו...
בגדול היה מצחיק... הייתה אווירה טובה
אני נהניתי!!!!

אבל... לא יותר מעצמאות שנה שעברה כי אז היינו בארמין בפארק
חח המסיבה הראשונה שהייתי בה באיזור המרכז
סתם לידע כללי אנחנו פה כברלמעלה משנה ! איך הזמן טס שנהנים


Posted by HyPeRSoNiC on May-20-2005 09:26:

אני הייתי בריתוק ביום הזיכרון (על משהו מגוחך לגמרי), ככה שלא הייתה לי הזדמנות לחגוג את יום העצמאות.....
אז חגגתי בבסיס... במשמר הנר ארוחת ערב חגיגית עם הסגל המאוד מצומצם שנשאר שם, ובעשיית בית זונות מטורף....... שזה דבר די נדיר בטירונות קרבית.... לפחות ברמות שאני הגעתי אליהן

רק ביום העצמאות עצמו הגעתי הביתה כי למפקד שם לא היה כוח לעשות עליי בייביסיטר והוא נתן לי פס..... ועשיתי עם המשפחה על האש, ואז יצאתי לסנוקר ופאב עם כמה חברים.....

היה סבבה לגמרי


Posted by Shaharr on May-20-2005 10:30:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני הייתי בריתוק ביום הזיכרון (על משהו מגוחך לגמרי), ככה שלא הייתה לי הזדמנות לחגוג את יום העצמאות.....
אז חגגתי בבסיס... במשמר הנר ארוחת ערב חגיגית עם הסגל המאוד מצומצם שנשאר שם, ובעשיית בית זונות מטורף....... שזה דבר די נדיר בטירונות קרבית.... לפחות ברמות שאני הגעתי אליהן

רק ביום העצמאות עצמו הגעתי הביתה כי למפקד שם לא היה כוח לעשות עליי בייביסיטר והוא נתן לי פס..... ועשיתי עם המשפחה על האש, ואז יצאתי לסנוקר ופאב עם כמה חברים.....

היה סבבה לגמרי


לא שמעת על לדפוק נפקדות
אצלנו כל מי שאמרו לו להשאר בעצמאות אמר להם מראש שהוא הולך ונתן תנשק


Posted by HyPeRSoNiC on May-21-2005 09:01:

quote:
Originally posted by Shaharr
לא שמעת על לדפוק נפקדות
אצלנו כל מי שאמרו לו להשאר בעצמאות אמר להם מראש שהוא הולך ונתן תנשק


בשביל מה?
אז יצאתי חמשו"ש במקום רבעו"ש...... יום אחד פחות משאר המחלקה שלי.... ביג פאקינג דיל....
הייתה שם מחלקה שסגרה שבת באותו שבוע, וכל הרבעו"ש הם שמרו על הבסיס... כולל הקפצות וכו'....

ועוד ביום הזה עליתי למשמר הנר, שלדעתי יש בזה לא מעט כבוד אז בכלל לא נורא....

אחחחח...... הג'ובניקים האלה.... אי אפשר להבין אותם....


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.