TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [04-06-2005] Free Your Mind Festival 2005
Pages (2): [1] 2 »
[04-06-2005] Free Your Mind Festival 2005
Free Your Mind Festival 2005
Stadsblokken Arnhem
4 Juni 2005
12:00 - 00:00
"The Start Of The Festival Season"
(nu alleen nog mooi weer)
Tickets: 30,-- euro (Ticketbox)
Area's:
-Mainstage (ROCKIT/XCess) o.a. Marco Carola, Michel De Heij, Billy Nasty, Preach
-Welcome To The Future Tent o.a. Quazar, Speedy J, Heiko Laux en Benny Rodrigues
-Opium o.a. Derrick May, Dimitri, Roog en Victor Coral
-24Hour Party People (FCA/XCess) o.a. Joost van Bellen, Chicks on Speed, Don Diablo en The Youngsters
-Mono Minimal Stage o.a. Guido Schneider, Tobi Neuman, Jay Haze en Lauhaus
Alle DJ's:
Marco Carola (It), Derrick May (USA), Michel de Hey, Billy Nasty (UK), Cristian Varela (Esp),
Quazar-Live, Speedy J (DJ Set), DJ Preach (Can), Chicks on Speed (DJ Set), Don Diablo,
Remy, The Youngsters-Live (Fr), Heiko Laux (D), Funk d'Void, (UK/ESP), Roog,
Joost van Bellen, Benny Rodrigues, Olaf Boswijk, Miss Yetti, (D), Secret Cinema-Live,
Dinky (CL), Tobi Neuman (D), Bart Skils, Lil' D, Guido Schneider-Live (D),
Joris Voorn-Live, Darko Esser, Juan Sanchez, Victor Coral, Dimitri,
Luci�n Foort, 100% Isis, Benjamin Bates, Eric de Man, Nuno dos Santos,
Herr Arter & Terry Toner, Miss Nine, Bart van Liefland, Robbie303, Jay Haze (D),
Ata (D), Aron Friedman, Lauhaus, Boris Werner, Daniel Sanchez,
Kid Goesting, Sandeep, Little Tim, Chahir Bali en Vincenzo de Bull

RollCall:
-DJ Spare
-HBtje
Kwanta Coste?
Diverse line up trouwens 
| quote: |
| Marco Carola (It), Derrick May (USA), Cristian Varela (Esp), Quazar-Live, Speedy J (DJ Set), Heiko Laux (D), Miss Yetti, (D), Darko Esser, Juan Sanchez, Dimitri, 100% Isis, Miss Nine, Jay Haze (D) |
| Originally posted by basd Zo kan het dus ook. Nou hopen dat ik dan geen nacompetitie meer heb. |
(en het mooi weer is...!)
| Originally posted by SnuggLe Ik zeg als jij gaat, ga ik maybe wel mee (en het mooi weer is...!) |
Gaat Speedy J toch weer aan de slag?.........hmmzzz
| Originally posted by basd Kan je denk ik zowat op de dag zelf nog wel beslissen want volgens mij ging het vorig jaar met de kaarten ook niet zo snel. Of wel? Eerst het weer maar eens even afwachten ja.. En dus effe kijken of ik dan niet moet voetballen. |
| Originally posted by basd Zo kan het dus ook. Nou hopen dat ik dan geen nacompetitie meer heb. |
Line-up ziet er wel leuk uit. Zitten zeer interresante dj's tussen.
lekker chillen na armin 
Ik ben hier ook te vinden, even wat enquetes afnemen en dan LOS! 
| Originally posted by Partyhardy! Ik ben hier ook te vinden, even wat enquetes afnemen en dan LOS! |
Ja jammer van het weer, vorige week zo mooi weer (bijna te warm) en nu stukken minder, helaas. Maar toch maar feestje van maken, timetable ziet er goed uit dus 

Digicams zijn die toegestaan?
Ik hoop t wel 
Maar wie gaan er nu nog meer??
-DJ Spare
-Franzelare
-HBtje
-Partyhardy
????
Dus.......als ik die lineup zie dan denk ik toch van: Damn...
T is niet uitverkocht, 35 euro kost een kaartje aan de deur...
| Originally posted by HBtje T is niet uitverkocht, 35 euro kost een kaartje aan de deur... |
| Originally posted by SnuggLe Met dit weer en die modderboel zeker? LoL |
Dan maar lekker modderen. In die tenten zal t denk ik wel meevallen... Hopelijk hebben ze planken bij de mainstage, maar ff aankijken hoe t verder wordt morgen.
| Originally posted by HBtje Tja ach we zien morgen wel verder. Heb in ieder geval met mn early bird ticket al 2 bier gratis dus Dan maar lekker modderen. In die tenten zal t denk ik wel meevallen... Hopelijk hebben ze planken bij de mainstage, maar ff aankijken hoe t verder wordt morgen.En hele stad is voor de verandering eens tot 5 uur 's ochtends open dus dat wordt lekker afteren... |
| Originally posted by SnuggLe Lol, afteren in Arnhem? Ik was er vorige week, wat een kl*te stad. Nu mag het misschien tot 5 uur open zijn, maar normaal tot 2 uur. Er lopen allemaal opgefokte 17 jarigen rond, daarnaast is het nergens druk. Vorige week zat iedereen tot 1 uur op het terras, nergens ook maar iemand binnen te vinden. Alleen daar rechts naast de Pavlov (waar niemand was), maar verder helemaal niets. Het leek alsof iedereen wachtte tot de Manhattan open ging. Nee mij niet snel meer gezien op de Korenmarkt. Heel weinig te beleven. Maar hopen voor jullie dat jullie nu geluk hebben nu het tot 5 uur open is. Het spreekt ook wel dat de after niet eens in Arnhem zelf is, maar in Utrecht |
| Originally posted by HBtje Zo jammer dat het vorig jaar een van de beste/betere festivals van het jaar was, en het nu dreigt in t water te vallen, hoorde ook iets van tegenvallende kaartverkoop... |
Nu maar eens richting Arnhem vertrekken, hopen op nog wat zon vandaag! ![]()
'T is hier nogal nat, maar volgens mij wel droog op t moment...
| Originally posted by HBtje 'T is hier nogal nat, maar volgens mij wel droog op t moment... |
en wat een feestje was het
na 4 uur ofzo geen regen meer gehad, joris voorn was beregoed en wicky draaide ook super 
heb een of ander techno nummer voorbij horen komen, daarvan MOET ik gewoon de naam weten 
het feest was voor mij niet zo goed als vorig jaar maar was zeker oke!