TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tranceskivor säljes


Posted by klappa on May-12-2005 09:37:

Hello! tranceskivor säljes

dessa ska jag sälja. säljer endast om du köper minst 5 skivor. alla är nära mint kvalité. messa mig för priserna! först till kvarn.

agnelli & nelson - embrace (xtravaganza promo)
alex whitcombe & big c - ice rain (xtravaganza promo)
alpha breed - beyond the moon (deal)
ar52 - timegate (joof)
art of trance - madagasga (platipus)
beam & yanou - the free fall (beam-traxx)
chicane - no ordinary morning (xtravaganza promo)
chicane - offshore (xtravaganza)
chicane - sunstroke (xtravaganza promo)
christopher lawrence - rush hour (hook recordings promo)
cultivate - broken (transcend records promo)
dawnseekers - protuberance (itwt promo)
dj garry - dream universe (atcr)
dj tiesto - the tube (xtc)
e-mission - eletric (axwax)
fire & ice ft edvika - close to me (xtc)
green court featuring de/vision - shining (captivating)
hallucinogen - mi-loony-um! (twisted records)
headstrong - noise 4 us (itwt)
indoctrinate - feeling you (uk bonzai progressive promo)
jacob & mendez - depths of time (ug)
johan gielen presents abnea - velvet moods (freestyle)
john askew - are you reading me (telica promo)
lange - the root of unhappines (additive)
lost tribe - the distant voices ep (disc one) (hooj choons)
m.u.s.e & dj san - dendera (rewind)
marcmccain - skyscraper (axwax)
martin eyerer - starry night (sumo promo)
matt darey presents mash up – liberation (incentive)
olmec heads - lift off (colourbox)
p.o.s - remember (summer sun) (anjuna beats)
pablo gargano - electro shock (eve records promo)
peter lutz vs g-brisc - pacific wish (aqualoop records)
phrenetic system - transmitter (camouflage)
piet blank & jaspa jones - cream (gang go)
revolution 9 - the weapon (vandit)
robert miles - fable (decontruction promo)
sunstar - balearic desire (rewind promo)
solar factor - no return (platipus euro)
speaker freaks - basstest (vinyl vibes)
stargate - beams of light (tsunami)
ultra - free (time unlimited)
underworld - dark&long (junior boy's own recordings)
van gelderen - bonga (tsunami promo)
vincent de moor - between 2 fires rmxs (combined forces)
extreme trax - don't stop (xtc)
yves deruyter - back to earth (bonzai italy)


Posted by CJ InterCity on May-12-2005 14:42:

du har PM


Posted by klappa on May-12-2005 18:18:

japp det har de me bilder o allt


Posted by CJ InterCity on May-13-2005 00:40:

vad tar du för priser förresten? Tiesto - The Tube är ju också lockande, men den släpper du nog inte billigt?


Posted by klappa on May-14-2005 16:29:

jo

Tar 125kr för den. Det var väl inte så farligt va? Om du vill ha den så skynda dig en annan är oxå intresserad.


Posted by CJ InterCity on May-14-2005 18:47:

nja, spekulerar bara... har inte råd med mer än Sunstar just nu. Jag vet fortfarande inte vad du tar för den (du fick mitt senaste PM hoppas jag?)


Posted by klappa on May-14-2005 20:42:

ooops

sorry jag tror jag aldrig märkte det pm'et. Jo Sunstar skivan kan jag ta 30kr för. Varsegod m8!


Posted by CJ InterCity on May-14-2005 21:54:

50.- tycker jag den är värd, har inte råd med mera, 30.- är ändå lite väl generöst (men tack ska du ha!) tänker du se Ferry Corsten i Sthlm då? eller hur gör vi?


Posted by gurra on May-15-2005 16:11:

off topic

förslag: i och med att det varit en del skivor säljes-trådar på sistone kanske det är dags med en alldeles egen klistrad tråd, med just sånt? "köp & sälj-tråden"?


Posted by CJ InterCity on May-15-2005 18:55:

Då kanske du kunde starta en sådan topic reveal, med lite regler i första posten. Till exempel uppmana folk att använda PM, annars blir det väldigt svårt att hålla reda på vem som ska ha vems skivor osv.

men visst var det en bra ide!

@ christian
ifall du inte ska se Ferry Corsten kan jag skicka 70.- till dig, det täcker större delen av frakten, annars tar vi det i Stockholm. vad sägs?


Posted by klappa on May-16-2005 18:36:

jo

Är ingen clubbare direkt, har liksom aldrig kommit in i det. Kanske mest beror det på att ens kompisar inte är det heller. Men om nån kunde få in mig i det skulle vara roligt. Jo 70kr kan det låter fint. Uppge bara adressen o sånt så skickar jag det. Hare!


Posted by reveal on May-16-2005 18:54:

Ska försöka fixa ihop en tråd


Posted by CJ InterCity on May-16-2005 21:35:

Christian du har PM!


Posted by -=Kotten=- on May-19-2005 15:41:

Har sålt mina skivspelare....har massa skivor.....står mest o dammar bara <---2003 skivor....desperat efter nån gammal skiva så kanske den finns ...bara o säga till...


Posted by klappa on May-19-2005 21:21:

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Har sålt mina skivspelare....har massa skivor.....står mest o dammar bara <---2003 skivor....desperat efter nån gammal skiva så kanske den finns ...bara o säga till...
¨

som sagt jag har några



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.