TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Little Theseus on May-12-2005 12:41:

Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?

Dus.
Want volgens mij is de vorige alweer een aardig tijdje terug.

Posted by New Wave on May-12-2005 12:42:

Mwjha goed plan. Maar ik doe niet mee want ik ben een mietje. Ik heb laatste jaar zeer weinig gedraaid. Gister was ik weer even bezig geweest en het was weer een drama. Volgend jaar doe ik mee

Posted by basd on May-12-2005 12:55:

Niet zo zeuren Tim, ik heb ook tijden niet veel gedraaid, en ik wil ook wel meedoen. Lekker belangrijk..

Posted by Glaniskanis on May-12-2005 13:04:

Ik heb nog wel een mixie liggen die ik wel in wil leveren

Posted by SnuggLe on May-12-2005 13:08:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik heb nog wel een mixie liggen die ik wel in wil leveren

..en dus maken we 2 categorieen: Uberl33t met veel ID-ID, en 1 gewone

Nee even normaal: computermix en normale mix. Dat was vorig jaar toch ook of niet? En Glanis, je moet de hele tracklist prijsgeven , anders maggie niet

Ik wil wel weer in de jury, vorig jaar was het erg geslaagd.

Posted by Glaniskanis on May-12-2005 13:18:

haha maar heozo computermix... dit is toch ook live
Live mix en niet livemix toch?

Anders zou Sasha niet eens kunnen meedoen aan onze mixcompetitie
en ok ik geef de hele tlist prijs dan

Als ik niet mee kan doen dan doe ik wel mee met jureren... ook vet

Posted by Little Theseus on May-12-2005 13:21:

quote:
Originally posted by New Wave
Volgend jaar doe ik mee

Dat zeg je ieder jaar al.

Posted by Ding Chavez on May-12-2005 13:21:

Ik doe ook wel weer mee. Door net voor de finale af te vallen vorige keer was ik 3 maanden een emotioneel wrak op de rand van zelfmoord, maar ik probeer het graag nog een keer

Posted by Glaniskanis on May-12-2005 13:29:

Haha... kan me voorstellen idd
Zon titel die je bij je naam mag dragen op TA dwingt natuurlijk ontzettend veel respect af van mede-TA'ers
En als het iets is waar we het voor doen is het natuurlijk wel respect aight!@
Als ik zie hoeveel populairder eieregooie is geworden met die overwinning de vorige keer... voel ik me gewoon achtergesteld
Ik zal er dan ook alles aan doen om als overwinnaar uit de bus te rollen!!!

Posted by Siesta on May-12-2005 13:32:

ik doe ook mee

wie gaat de jury doen dan? etc etc

Posted by SnuggLe on May-12-2005 13:58:

Tim, dikke miet!

Ik wil wel jureren.
We moeten eerst gaan kijken wie er allemaal mee willen doen. Als we de draad van vorig jaar erbij pakken kunnen we zien hoe het organisatorisch allemaal zou moeten. Maximaal 30 inschrijvingen overigens? Dan dus 5 per poule, dus hebben we 12 juryleden nodig.

En dan niet weer van die mieten die zeggen dat ze meedoen, en dan ineens afhaken waardoor organisatorisch eea in de fout gaat(jury cq mixen). Die mensen mogen van mij gebanned worden. Netzoals die gast van vorig jaar die 'bij een of andere bedrijf ofzo zat en alles wel zou luisteren'.

Maar...wie neemt de organisatie op zich?

Hosten kan via Yousendit.com
Iemand moet dan al die links verzamelen en wie wie is, dat mag maar 1 persoon weten. Niet de jury.

Posted by New Wave on May-12-2005 14:06:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Dat zeg je ieder jaar al.

mwjha nu echt

quote:
Originally posted by Little Snuggle
Tim, dikke miet!

Als jij nou eerst eens decks gaat kopen met die grote mond van je! Als ik zeg dat ik het niet doe dan is dat mjin keuze. Je hebt een grote bek maar zelf kan je niets nerd! MWHOEHA! Praatjesmaker!

Posted by Fkwebeman on May-12-2005 14:09:

Reporting for Jury duty.

mixen wordt niks, aangezien ik de tafels en herculas al een half jaar niet meer heb aangeraakt

Posted by Muppy on May-12-2005 14:42:

wil ook wel meedoen...

weet alleen nog niet of ik met draaien of met jureren meedoe

Posted by ahp2002 on May-12-2005 14:47:

ik wil wel een mixje maken

Posted by Glaniskanis on May-12-2005 14:50:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hosten kan via Yousendit.com
Iemand moet dan al die links verzamelen en wie wie is, dat mag maar 1 persoon weten. Niet de jury.

Is ftp niet handiger voor hosten voor de jury... Later kan alles wel op yousendit gegooid worden... maar als je nou 6keer je mix moet uppen voordat alle jury leden hem hebben dat lijkt me beetje useless

Posted by Muppy on May-12-2005 15:06:

en maken we echt verschillende categorie�n of valt alles onder dezelfde categorie?

Posted by SnuggLe on May-12-2005 15:15:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Is ftp niet handiger voor hosten voor de jury... Later kan alles wel op yousendit gegooid worden... maar als je nou 6keer je mix moet uppen voordat alle jury leden hem hebben dat lijkt me beetje useless

6x? 1x kan ook hoor.

quote:

Als jij nou eerst eens decks gaat kopen met die grote mond van je! Als ik zeg dat ik het niet doe dan is dat mjin keuze. Je hebt een grote bek maar zelf kan je niets nerd! MWHOEHA! Praatjesmaker!

Altijd makkelijk om je eigen zwaktes meteen te projecteren op anderen.
Gek, dan doen kleine kinderen ook altijd....

Zeg nou gewoon waar het op staat en kijk naar jezelf, ipv meteen op anderen te zeiken Timmetje. Ik heb helemaal geen grote mond... waar heb ik een grote mond dan? Moet je me toch eens zeggen. Ik zeg niet ieder jaar dat ik een mix ga inleveren. Ik zeg dat als ik geld heb, wat ik nog niet heb, dat ik draaitafels ga kopen.

Dus niet zo op je pikkie getrapt.

Posted by Muppy on May-12-2005 15:25:

pff als er nu al begonnen word met zeiken, dan staat deze thread over een paar dagen op de 3e pagina omdat er niemand op reageert...

nokken jullie! het gaat over een mix-competitie en niet over elkaar. maak dan maar een eigen draad waarin jullie elkaar afbranden ofzo

Posted by subtrance on May-12-2005 15:30:

al heb ik ook maar bar weinig gedraaid de laatste tijd wil ik er ook nog wel aan mee doen...

Posted by New Wave on May-12-2005 15:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
6x? 1x kan ook hoor.

Altijd makkelijk om je eigen zwaktes meteen te projecteren op anderen.
Gek, dan doen kleine kinderen ook altijd....

Zeg nou gewoon waar het op staat en kijk naar jezelf, ipv meteen op anderen te zeiken Timmetje. Ik heb helemaal geen grote mond... waar heb ik een grote mond dan? Moet je me toch eens zeggen. Ik zeg niet ieder jaar dat ik een mix ga inleveren. Ik zeg dat als ik geld heb, wat ik nog niet heb, dat ik draaitafels ga kopen.

Dus niet zo op je pikkie getrapt.

Neu prutser, ik projecteer mijn zwakte niet op jouw, ik heb al aangegeven waarom ik niet meedoe. Dus lul niet zo vaag!
geen grote bek? 'Tim dikke miet!'.
Mister weet alles beter, nokken met je slap geouwehoer!
Heeft niets met kleine kindertjes te maken sukkel, je hebt gewoon zoveel babbels over dingen die je zelf niet beheerst! Ik zeg dat ik volgend jaar een mix ga inleveren. Als ik volgend jaar weer weinig gedraaid heb en niet op niveau ben dan zeg ik opnieuw dat ik niets inlever. Zo gaat het ook in het echte leven Bram. Je moet jezelf beschermen. Prutser!

Posted by SnuggLe on May-12-2005 15:41:

quote:
Neu prutser, ik projecteer mijn zwakte niet op jouw, ik heb al aangegeven waarom ik niet meedoe. Dus lul niet zo vaag!
geen grote bek? 'Tim dikke miet!'.
Mister weet alles beter, nokken met je slap geouwehoer!
Heeft niets met kleine kindertjes te maken sukkel, je hebt gewoon zoveel babbels over dingen die je zelf niet beheerst! Ik zeg dat ik volgend jaar een mix ga inleveren. Als ik volgend jaar weer weinig gedraaid heb en niet op niveau ben dan zeg ik opnieuw dat ik niets inlever. Zo gaat het ook in het echte leven Bram. Je moet jezelf beschermen. Prutser!

Posted by raoel on May-12-2005 15:47:

Count me in.
Vorige keer ben ik geloof ik afgehaakt, nu doe ik zeker mee!
Met vinyl overigens.

Hier is trouwens de link naar de draad van de DJ Contest die 21 januari 2004 is gestart door Switch.
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

En hier de uitslag:
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

Posted by Djeebie on May-12-2005 15:47:

Ik wil ook wel jureren

Posted by Ding Chavez on May-12-2005 16:33:

quote:
Als ik volgend jaar weer weinig gedraaid heb en niet op niveau ben dan zeg ik opnieuw dat ik niets inlever.

Dat maakt niks uit hoor, als ik m'n mix nu terugluister die ik de eerste keer ingeleverd heb schaam ik me ook kapot. Maar ik heb toen ook goed commentaar gekregen wat er aan verbeterd kan worden, en dan ben ik nog niet eens afgebrand Je kan zo'n contest dus ook gebruiken om anderen eens te laten horen hoe ver je bent, je hoeft niet gelijk voor de 1e plek mee te doen (dat doe ik nu waarschijnlijk zelfs niet eens ).

[/moraalridder mode]

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »