TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Livesets Massive?
Livesets Massive?
Weet iemand of er al weer ergens livesets aanwezig zijn op het NET 
Hangt er vanaf of het ook ergens op een radiozender uitgezonden is of niet. Zo niet, wens ik je er veel succes mee ze te vinden, want de kans dat ze dan opgenomen zijn is minimaal . Vrijgeven doet ID&T ook niet (is eigenlijk zelfs illegaal (volgens Obi), maar ja, niemand die zich daar wat van aantrekt).
greetz kolkiewolkie
Het kan zijn dat iemand ze gecaptured heeft van ID&T Radio.
Zou echt zeer vetjes zijn als ze online komen 
Laten we idd hopen dat de sets binnenkort te downen zn.......
Ik wil wel de techno sets horen en die van marco v. natuurlijk
Afgelopen Zaterdag heeft ID&T vanaf 23.00 de sets uitgezonden van Stage 2.Dat waren de sets van Pascal Feos,Michel de Hey,James Ruskin en Miss Djax.
De andere sets worden vanaf morgenavond elke Dinsdag uitgezonden vanaf 23.00 op ID&T.Dus Marco V wordt morgenavond uitgezonden denk ik.
De sets van Pascal Feos en Michel de Hey zijn al uit op MP3..TWCMP3 heeft ze gereleased.
Ik denk dat iemand van MiM(Gravehard of Chicane)of een andere releasegroup de set van Marco V wel zal opnemen.
MiM is Mind in Motion Productions.Dit was voorheen RMF maar ze hebben de naam veranderd.
Als ze op de radio zijn uitgezonden zullen ze ook wel worden gereleased, je kunt ze dus ook zelf release :P
goed werk.......morgen ff luisteren dus...weet alleen niet hoe je die chit kan opnemn en releasen laat ik dus wel aan anderen over.hoop dat ik ze zeer binnekort ergens kan downen
Later yarnie
En is er nog iemand in de gelegen heid geweest om het op te nemen???? *in spanning afwacht*
Ik ben er dan wel geweest, maar ik weet echt niet meer wat ik daar allemaal gehoord heb.
Ik was namelijk zodanig de weg kwijt!

Ik weet nog heel erg weinig van die avond! Dus ik wil ze heel erg graag hebben. Zeker die van mister V!
Laters
Zijn die sets nou Dinsdag wel of niet uitgezonden.??????........was namelijk vergeten te luisteren en ik heb nog niets gehoord en gezien??????
Ja zijn dinsdag uitgezonden