TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי!!!
חזרתי!!!
אנשים!!! אחרי יובלות ושנים השמחשב שלי לא הסכים (מטעמים אידיאוליגיים וטכניים) להכנס לאתר הזה--- חזרתי!!!! אז ככה
דבר ראשון- פתחתי דף באמברוזיה הכתובת היא
http://www.ambrosia.org.il/content/...sp?ArtistID=478
אבל יש שם בעיה בגלל שמי שלא רשום באתר לא יכול להוריד קטעים
:-(
אז העליתי את הלינקים לפה, כולל ציון הסגנון (מיש רוצה יותר מידע יכול לקרוא בדף שלי).
קטע דיפ טראנס אמוציונלי ואיכותי
http://www.ambrosia.org.il/music/47...ginal_mix__.mp3
טראק משולב של פסיכודלי, טראנס, וקלאב, קצב עצבני משהו!!!
http://www.ambrosia.org.il/music/47...sty__demo1_.mp3
קטע טראנס מלודי מדהים!!! אבל זה עדיין סקיצה עוד לא סיימתי אותו
http://www.ambrosia.org.il/music/47...unfinished_.mp3
עוד סקיצה: דיפ טראנס\דיפ האוס\ פרוגרסיב. גם כאן עוד לא סיימתי אני תקוע איתו תנו לי הצעות איך להמשיך
http://www.ambrosia.org.il/music/478/demo1.mp3
פליז תנו לי הערות ומי שרשום באמברוזיה שיתן לי ביקורות זה חשוב!!!
תודה,
deluxe
WB

תודה אחי!!!
ותגיד- מאיפה התמונות של ברט
(bert)
הייתי בטוח ש-
www.bertisevil.com
נסגר...היו שם דברים בנזונה....
| quote: |
| Originally posted by deluxe תודה אחי!!! ותגיד- מאיפה התמונות של ברט (bert) הייתי בטוח ש- www.bertisevil.com נסגר...היו שם דברים בנזונה.... |
סבבה אחי...
מכות, חבר

| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy גם אתה התחלת להפיק עכשיו עם EJAY |
| quote: |
| Originally posted by deluxe לא אחי... אני לא נוגע בזה... ולמה אתה חושב שאני עובד עם EJay?!?! |
שמעתי עכשיו את
demo1.mp3
זה יפה לאללה! זה מזכיר לי את הסיגנון של פלאש...
הביטים והבסליין מצוינים..
אתה רק צריך להוסיף לו עוד אפקטים וצלילי רקע יפים וזה מספיק..
אני ישמע את שאר הטראקים שלך מחר!
| quote: |
| Originally posted by Trance man שמעתי עכשיו את demo1.mp3 זה יפה לאללה! זה מזכיר לי את הסיגנון של פלאש... הביטים והבסליין מצוינים.. אתה רק צריך להוסיף לו עוד אפקטים וצלילי רקע יפים וזה מספיק.. אני ישמע את שאר הטראקים שלך מחר! |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy התכוונתי בכללי... אני לא מבין אותכם אנשים עם אתם רוצים להכין טראקים בבקשה אל תציפו את החלק הזה של הפורום!!! אני מבקש ממכם יפה תעבירו את זה ל Amature Deejay section.. כי אני בא לפורום כדי לדבר על טראנס ולהנות ולא לראות אותו מוצף בטראקים!! |
לא דברתי אליך בלבד
דברתי בכללי אחי...
נמאס לי לראות את הטראקים של החבר'ה בפורום הזה
לכו ל
amature dj section!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by deluxe אחי אני לא רואה את הבעיה. טראק פה טראק שם זה לא סיפור גדול. חוצמסה אם אתה רואה שההודה הראשונה בט'רד מפרסמת טראק, אל תכנס לט'רד... דבר שני אני עדיין לא מבין מה הקשר ל-אי ג'יי... אני עובד עם מידי אחי.... ושוב אני רואה אחרים מפרסמים אז אני גם שם. אבל זה לא כאילו אני "מציף" את הפורום |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy לא דברתי אליך בלבד דברתי בכללי אחי... נמאס לי לראות את הטראקים של החבר'ה בפורום הזה לכו ל amature dj section!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Trance man אחי צריך להוסיף אפקטים דחוף! ץכניס עוד ערוצים, לא יודע מה תעשה..אתה חייב להוסיף עוד אפקטים בשביל שזה ישמע יותר מקצועי.. תשמע את way out west - the fall (bedrock mix) ותשים אפקטים בסגנון של הטרק הזה... ושמעתי את saturn זה קטע בן זונה!! אהבתי מאוד... רק תעלה קצת את הביפיאם.. 120 ביפיאם זה קצת איטי מידי!! תעלה ל130 ככה...! |
שמעתי את
IMPCAT - SATURN
ואחי זה קטע ענננק !!!!!
נשמע מקצועי - רואים שזה על סינטי ולא על מחשב
אני לא מת על הסגנון - אבל לדעתי אין מה לשפר בטראק
הכל במקום
אולי להעלות קצת את הביפיאם אבל גם לא יותר מדי
ממש אהבתי - באמת מזכיר את
FLASH
דומה למשהוא ששמעתי בסט לא מזמן של
DEEP DISH

גם את
MAJESTY DEMO 1
שמעתי - נחמד מאוד אבל אהבתי יותר את אימפקט
מבחינת המיקס של הווליומים - עבודה טובה בשניהם רואים שיש השקעה
קיצר תמשיך ככה ואני יוריד את השאר מחר
אם יהיה לי זמן
אוקיי הרגע הורדתי את
DELUX - CLOSER TO THE SKY (unfinished)
הבילד אפ מצוין
הכל במקום
ובקשר לכניסה ב
3:45
יפה מאוד - אולי תשחק קצת עם הפילטרים בקטע הזה
עכשיו אני מבין שזה לא גמור - כאילו הקטע מחכה לכניסה של המלודיה המרכזית ב4:15
בכל אופן תוריד את
SILENT HARMONY - SAVE THE WHALES (TRANCE MIX)
יש לזה המון רמיקסים אז תוודא שזה
TRANCE MIX
באורך של
6:57
בקיצור תעביר בטראק ל
2:18
ותתעלם לרגע מהאפקטים של הליוויתנים
גם שם יש קטע דומה לשלך - מין לופ כזה שמחכה לכניסה ראשית שנכנסת ב
2:45
וברקע עדיין שומעים את הלופ והווליום שלו קצת יורד
אני חושב שמבנה כזה צריך לבוא בטראק הזה שלך איפה שהוא נפסק
תשמע בכל אופן - אולי זה יביא לך רעיונות
אחי
תוריד את
Dj Digreese - Baila Para Mi
זה טראק ענקקקקקק.... אולי זה יביא לך רעיונות
| quote: |
| Originally posted by luckystrike שמעתי את IMPCAT - SATURN ואחי זה קטע ענננק !!!!! נשמע מקצועי - רואים שזה על סינטי ולא על מחשב אני לא מת על הסגנון - אבל לדעתי אין מה לשפר בטראק הכל במקום אולי להעלות קצת את הביפיאם אבל גם לא יותר מדי ממש אהבתי - באמת מזכיר את FLASH דומה למשהוא ששמעתי בסט לא מזמן של DEEP DISH ![]() גם את MAJESTY DEMO 1 שמעתי - נחמד מאוד אבל אהבתי יותר את אימפקט מבחינת המיקס של הווליומים - עבודה טובה בשניהם רואים שיש השקעה קיצר תמשיך ככה ואני יוריד את השאר מחר אם יהיה לי זמן |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy אחי תוריד את Dj Digreese - Baila Para Mi זה טראק ענקקקקקק.... אולי זה יביא לך רעיונות |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.