TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי!!!


Posted by deluxe on Nov-26-2001 13:01:

חזרתי!!!

אנשים!!! אחרי יובלות ושנים השמחשב שלי לא הסכים (מטעמים אידיאוליגיים וטכניים) להכנס לאתר הזה--- חזרתי!!!! אז ככה

דבר ראשון- פתחתי דף באמברוזיה הכתובת היא
http://www.ambrosia.org.il/content/...sp?ArtistID=478

אבל יש שם בעיה בגלל שמי שלא רשום באתר לא יכול להוריד קטעים
:-(

אז העליתי את הלינקים לפה, כולל ציון הסגנון (מיש רוצה יותר מידע יכול לקרוא בדף שלי).

קטע דיפ טראנס אמוציונלי ואיכותי
http://www.ambrosia.org.il/music/47...ginal_mix__.mp3

טראק משולב של פסיכודלי, טראנס, וקלאב, קצב עצבני משהו!!!
http://www.ambrosia.org.il/music/47...sty__demo1_.mp3



קטע טראנס מלודי מדהים!!! אבל זה עדיין סקיצה עוד לא סיימתי אותו
http://www.ambrosia.org.il/music/47...unfinished_.mp3

עוד סקיצה: דיפ טראנס\דיפ האוס\ פרוגרסיב. גם כאן עוד לא סיימתי אני תקוע איתו תנו לי הצעות איך להמשיך
http://www.ambrosia.org.il/music/478/demo1.mp3

פליז תנו לי הערות ומי שרשום באמברוזיה שיתן לי ביקורות זה חשוב!!!

תודה,
deluxe


Posted by Dj Black on Nov-26-2001 13:07:

WB


Posted by deluxe on Nov-26-2001 13:15:

תודה אחי!!!

ותגיד- מאיפה התמונות של ברט
(bert)
הייתי בטוח ש-
www.bertisevil.com

נסגר...היו שם דברים בנזונה....


Posted by YuVaL on Nov-26-2001 14:00:

quote:
Originally posted by deluxe
תודה אחי!!!

ותגיד- מאיפה התמונות של ברט
(bert)
הייתי בטוח ש-
www.bertisevil.com

נסגר...היו שם דברים בנזונה....


גם אתה התחלת להפיק עכשיו עם
EJAY


Posted by Dj-2TaLL on Nov-26-2001 14:57:

סבבה אחי...
מכות, חבר


Posted by deluxe on Nov-26-2001 17:41:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


גם אתה התחלת להפיק עכשיו עם
EJAY



לא אחי... אני לא נוגע בזה...

ולמה אתה חושב שאני עובד עם
EJay?!?!


Posted by YuVaL on Nov-26-2001 20:34:

quote:
Originally posted by deluxe


לא אחי... אני לא נוגע בזה...

ולמה אתה חושב שאני עובד עם
EJay?!?!


התכוונתי בכללי...
אני לא מבין אותכם אנשים
עם אתם רוצים להכין טראקים בבקשה אל תציפו את החלק הזה של הפורום!!!
אני מבקש ממכם יפה תעבירו את זה ל
Amature Deejay section..
כי אני בא לפורום כדי לדבר על טראנס ולהנות ולא לראות אותו מוצף בטראקים!!


Posted by Sm0keMachine on Nov-26-2001 21:01:

שמעתי עכשיו את
demo1.mp3
זה יפה לאללה! זה מזכיר לי את הסיגנון של פלאש...
הביטים והבסליין מצוינים..
אתה רק צריך להוסיף לו עוד אפקטים וצלילי רקע יפים וזה מספיק..
אני ישמע את שאר הטראקים שלך מחר!


Posted by deluxe on Nov-27-2001 11:42:

quote:
Originally posted by Trance man
שמעתי עכשיו את
demo1.mp3
זה יפה לאללה! זה מזכיר לי את הסיגנון של פלאש...
הביטים והבסליין מצוינים..
אתה רק צריך להוסיף לו עוד אפקטים וצלילי רקע יפים וזה מספיק..
אני ישמע את שאר הטראקים שלך מחר!


תודה אחי! ולקחתי את ההערות בחשבון... פשוט הבעיה היא שנשארו לי רק עוד 2 ערוצים (מתוך 16) במודול ואני שומר אותם למלודיה, מה שמוביל אותי לשאלה הבאה: איך אני ממשיך אותו?!?!

הוא בכאילו טוב, ויש לו אחלה עלייה. אבל אני נתקע אחריה, והכנסת מלודיה באמצע ה"פזמון" לא תהיה מתאימה! אנשים בכלל תעזרו לי עם הסקיצות אני ממש תקוע איתם.
לגבי צלילי רקע אני לא רוצה ליצור טראק "עמוס" מדיי. אני חושב שמה שיש שם זה מספיק...


Posted by deluxe on Nov-27-2001 11:46:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


התכוונתי בכללי...
אני לא מבין אותכם אנשים
עם אתם רוצים להכין טראקים בבקשה אל תציפו את החלק הזה של הפורום!!!
אני מבקש ממכם יפה תעבירו את זה ל
Amature Deejay section..
כי אני בא לפורום כדי לדבר על טראנס ולהנות ולא לראות אותו מוצף בטראקים!!



אחי אני לא רואה את הבעיה. טראק פה טראק שם זה לא סיפור גדול. חוצמסה אם אתה רואה שההודה הראשונה בט'רד מפרסמת טראק, אל תכנס לט'רד...
דבר שני אני עדיין לא מבין מה הקשר ל-אי ג'יי...

אני עובד עם מידי אחי....

ושוב אני רואה אחרים מפרסמים אז אני גם שם. אבל זה לא כאילו אני "מציף" את הפורום


Posted by YuVaL on Nov-27-2001 12:44:

לא דברתי אליך בלבד
דברתי בכללי אחי...
נמאס לי לראות את הטראקים של החבר'ה בפורום הזה
לכו ל
amature dj section!!!!!!


Posted by Sm0keMachine on Nov-27-2001 19:30:

quote:
Originally posted by deluxe


אחי אני לא רואה את הבעיה. טראק פה טראק שם זה לא סיפור גדול. חוצמסה אם אתה רואה שההודה הראשונה בט'רד מפרסמת טראק, אל תכנס לט'רד...
דבר שני אני עדיין לא מבין מה הקשר ל-אי ג'יי...

אני עובד עם מידי אחי....

ושוב אני רואה אחרים מפרסמים אז אני גם שם. אבל זה לא כאילו אני "מציף" את הפורום


אחי צריך להוסיף אפקטים דחוף! ץכניס עוד ערוצים, לא יודע מה תעשה..אתה חייב להוסיף עוד אפקטים בשביל שזה ישמע יותר מקצועי..
תשמע את
way out west - the fall (bedrock mix)
ותשים אפקטים בסגנון של הטרק הזה...

ושמעתי את
saturn
זה קטע בן זונה!! אהבתי מאוד...
רק תעלה קצת את הביפיאם..
120 ביפיאם זה קצת איטי מידי!!
תעלה ל130 ככה...!


Posted by luckystrike on Nov-27-2001 19:44:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
לא דברתי אליך בלבד
דברתי בכללי אחי...
נמאס לי לראות את הטראקים של החבר'ה בפורום הזה
לכו ל
amature dj section!!!!!!


תעשה טובה תסתכל במה שכתבתי למי שחדש פה...


Posted by deluxe on Nov-27-2001 21:40:

quote:
Originally posted by Trance man


אחי צריך להוסיף אפקטים דחוף! ץכניס עוד ערוצים, לא יודע מה תעשה..אתה חייב להוסיף עוד אפקטים בשביל שזה ישמע יותר מקצועי..
תשמע את
way out west - the fall (bedrock mix)
ותשים אפקטים בסגנון של הטרק הזה...

ושמעתי את
saturn
זה קטע בן זונה!! אהבתי מאוד...
רק תעלה קצת את הביפיאם..
120 ביפיאם זה קצת איטי מידי!!
תעלה ל130 ככה...!


ומה עם המשך הטראק?!?!

זה הבעיה שלי!!!


Posted by luckystrike on Nov-28-2001 01:40:

שמעתי את
IMPCAT - SATURN

ואחי זה קטע ענננק !!!!!
נשמע מקצועי - רואים שזה על סינטי ולא על מחשב
אני לא מת על הסגנון - אבל לדעתי אין מה לשפר בטראק
הכל במקום
אולי להעלות קצת את הביפיאם אבל גם לא יותר מדי
ממש אהבתי - באמת מזכיר את
FLASH
דומה למשהוא ששמעתי בסט לא מזמן של
DEEP DISH


גם את
MAJESTY DEMO 1
שמעתי - נחמד מאוד אבל אהבתי יותר את אימפקט
מבחינת המיקס של הווליומים - עבודה טובה בשניהם רואים שיש השקעה

קיצר תמשיך ככה ואני יוריד את השאר מחר
אם יהיה לי זמן


Posted by luckystrike on Nov-28-2001 02:00:

אוקיי הרגע הורדתי את
DELUX - CLOSER TO THE SKY (unfinished)

הבילד אפ מצוין

הכל במקום
ובקשר לכניסה ב
3:45

יפה מאוד - אולי תשחק קצת עם הפילטרים בקטע הזה

עכשיו אני מבין שזה לא גמור - כאילו הקטע מחכה לכניסה של המלודיה המרכזית ב4:15

בכל אופן תוריד את
SILENT HARMONY - SAVE THE WHALES (TRANCE MIX)
יש לזה המון רמיקסים אז תוודא שזה
TRANCE MIX
באורך של
6:57
בקיצור תעביר בטראק ל
2:18
ותתעלם לרגע מהאפקטים של הליוויתנים
גם שם יש קטע דומה לשלך - מין לופ כזה שמחכה לכניסה ראשית שנכנסת ב
2:45
וברקע עדיין שומעים את הלופ והווליום שלו קצת יורד
אני חושב שמבנה כזה צריך לבוא בטראק הזה שלך איפה שהוא נפסק
תשמע בכל אופן - אולי זה יביא לך רעיונות


Posted by YuVaL on Nov-28-2001 11:10:

אחי
תוריד את
Dj Digreese - Baila Para Mi

זה טראק ענקקקקקק.... אולי זה יביא לך רעיונות


Posted by deluxe on Nov-28-2001 13:50:

quote:
Originally posted by luckystrike
שמעתי את
IMPCAT - SATURN

ואחי זה קטע ענננק !!!!!
נשמע מקצועי - רואים שזה על סינטי ולא על מחשב
אני לא מת על הסגנון - אבל לדעתי אין מה לשפר בטראק
הכל במקום
אולי להעלות קצת את הביפיאם אבל גם לא יותר מדי
ממש אהבתי - באמת מזכיר את
FLASH
דומה למשהוא ששמעתי בסט לא מזמן של
DEEP DISH


גם את
MAJESTY DEMO 1
שמעתי - נחמד מאוד אבל אהבתי יותר את אימפקט
מבחינת המיקס של הווליומים - עבודה טובה בשניהם רואים שיש השקעה

קיצר תמשיך ככה ואני יוריד את השאר מחר
אם יהיה לי זמן


אחי תודה על הביקורות :-)

למישהו יש הצעות לשיפור ב-
closer to the sky?

אני מת לסיים אותו הוא ממש חזק (לדעתי)
למרות שאני חושב שסאטורן הוא הכי יפה שלי


Posted by deluxe on Nov-28-2001 13:58:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחי
תוריד את
Dj Digreese - Baila Para Mi

זה טראק ענקקקקקק.... אולי זה יביא לך רעיונות


אחי אתה בטוח שזה שם הטראק? אני לא מוצא אותו



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.