TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הצבעתי...


Posted by shmintz_mix on May-13-2005 18:40:

הצבעתי...

טוב אז ברור שאם יש לך זין קטן מדי אז הזיון לא יהיה טוב....
אז שאומרים שהגודל לא משנה
זה תלוי כמה קטן....

בכל מקרה....

הבחירה שלי זה: זיון טוב + זין ענק!!!!!!


Posted by shmintz_mix on May-13-2005 18:42:

אוף!!!

ווואי זה כל הזמן קורא לי!!!! אני בא לכתוב הודעה כתגובה
ואיכשהו זה מפורסם בדף הראשי......
אררררררררררררררר.......


Posted by coby on May-13-2005 18:44:

חחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by cluBBer on May-13-2005 19:12:

Arrow

איזה שרוטטטטטט


יותר מידי

גם לא טוב



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.