TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיוט


Posted by YoraY on May-16-2005 13:02:

סיוט

החודש האחרון יהיה זכור לי כאחד החודשים הארורים......

זה מתחיל מה25.4 שאני מקבל ריתוק 21 על הפלת כבל נדיר למי נמל חיפה

זה נמשך באבט"ש כפול בגלל טעות של קצין הבטיחות אצלנו

ועכשיו.... הגיע השיא..... פשוט לא יאמן: היום סיימתי את כל הריתוק ואני חוזר לי הביתה בשעה 2 ככה קיבלתי שיחרור מוקדם לכבוד הסיום

אני פותח תמחשב שומע שיר ו... בום! המחשב עושה ריסט פיתאומי

הוא מעלה תסקאן דיסק לכונן סי (יש לי סי+ג'י) ומעלה ת
XP
..
אני בא לבדוק שהכל תקין וכי לא נגרם כל נזק, חדשות ואני רואה שכונן ג'י שלי-120
GB
לא נראה על פני המסך של המחשב שלי.....

כיביתי תמחשב..... הוצאתי את ג'י (הוא נשלף) והמתנתי חצי שעה לתת למחשב לנוח-להתקרר...

כשהחזרתי אותו למקום והדלקתי המחשב עשה סקאן דיסק הפעם על ג'י...
הוא התחיל להציג לי ימבה חירבושים וזה ופתאום הריץ רשימה ארוכההההההה מאד של
"מוחק את 039201"
"מוחק את 039202"
"מוחק את 039203"
"מוחק את 039204"
"מוחק את 039205"

משהו בסיגנון הזה......

ישר הבנתי שזה הסיוט שלי..... אחרי כמה דקות טובות שאני רואה איך המחשב שלי מוחק את עצמו ה
XP
עלה......

ועכשיו ידעתי שנשאר לי לראות רק תמונה אחת קשה: 120 ג'יגה בייט של אספנות של שנים הלכו......





חצי הכוס המלאה: ניסיתי לשחזר.. תוכנה שאני עובד איתה מראה לי שלפחות 70%
מהמידע יכול להנצל.....
בעיקר מזה זה ה
MP3

הבעיה היא שאין לי לאן לשחזר הכל בגלל שג'י לא מסכים לכתוב על עצמו כלום.....

ועוד משו.. קיניתי ממש לאחרונה הרדיסק 40 ג'יגה נייד... הספקתי למלות בו כמה דברים שאני בטוח שניספו

אני נעזר בחברים שיביאו לי הרדיסקים על מנת לגבות את המידע לפני שאני שולח אותו לתיקון\פירמוט.........



בקיצור... איזה אסון אתם לא יודעים איך אני לוקח את זה קשה....


תנחמו אותי זה אולי יעודד....


Posted by Elior on May-16-2005 13:55:

וואלה אחי אם אתה צריך דברים מסויימים, תוכנות, מוזיקה אנאערף..בכיף אני אשלח לך או אפנה לך סלוט בדיסי..

יהיה טוב אחי...


Posted by cluBBer on May-16-2005 14:42:

Arrow

למה זה קרה?


Posted by YoraY on May-16-2005 15:22:

נראה לי מרוב שההרדיסק התחמם וכאלה חרשתי לו תצורהה




תאמת שהאמת עכשיו המצב השתפר עשיתי ריסטרת פה ריסטרט שם וזה

ועכשיו התוכנה של השיחזורים מראה לי כבר משמעותית הרבה יותר מהמידע... ממש הכל כמעט אם לא הכל....


אבל מה... שאני פותח ת
XP
הוא שוב רוצה לעשות לי סקאן על ג'י וזין אני לא רוצה לראות איך שוב המחשב שלי משמיד תצמו.....


Posted by yaman on May-16-2005 16:00:

העקר אתה חי ונושם


Posted by Flotser on May-16-2005 16:29:

מה זאת התוכנת שיחזורים הזאת?

התקנת אותה עוד לפני שכל זה קרה? או אחרי?........


Posted by DjChook on May-16-2005 16:51:

יופי מיכאל, מאד מתחשב

יוראי, שתדע לך שמדי פעם הדברים האלה הם רק לטובה

(ת'אמת לא. פשוט הייתי חייב להגיד את זה)


Posted by Glenn-Holmes on May-16-2005 18:14:

הנה נקודה למחשבה
אם כל המחשב שלי ידפק וילך כל המידע...הבאסה שלי כנראה תהיה קטנה משל רבים פה....

עד היום אני מתקשה להבין את עומק השריטה שגרם לי ביום אחד לזרוק קרוב ל-200 דיסקים של אמ פי אל פח האשפה....

אבל אני שלם עם זה זה משחשוב

יוראי.
לפעמים להשלים חלק מהמידע יכול להיות כיף
ההתחלה מבאסת
אחרי שבועיים בערך כבר תיראה הרבה יותר מבסוט
זה משאני זוכר מעצמי ממקרים כאלה בעבר


Posted by yaman on May-16-2005 19:18:

ואללה

למקרים כאלה חארות יש לפעמים גם צצדים טובים


Posted by markfeldman on May-16-2005 19:35:

תוכנת השיחזור = GHOST ?

אין מה לעשות, ע"מ למנוע מקרים כאלה, יש כמה שיותר לצרוב גיבויים, לבצע סריקה ואיחוי ולרענן את ההארד-דיסק כל כמה זמן.


Posted by YoraY on May-16-2005 19:56:

וואי
Glenn-Holmes

"עד היום אני מתקשה להבין את עומק השריטה שגרם לי ביום אחד לזרוק קרוב ל-200 דיסקים של אמ פי אל פח האשפה...."


ואני חשבתי שאני עשיתי טעות שזרקתי תפתיל הזה למים.....


איך אפשררר...... טוב מה שבפח בפח :\


ממ אבל חדשות טובות באמת השיחזור - ולשואלים מדובר בתוכנת
R-STUDIO
בערך כיסה לי איזה 98% מהמידע עכשיו..... מה שמאד מאד הרגיע אותי


ועכשיו המצב הוא שההרדיסק לא מסכים לכתוב.. ואני רוצה לשחזר הכל אצל חבר ולפרמט אותו שירגיש חדש (אגב זה יהיה הפעם הראשונה שאני עושה להרדיסק פורמט בחיים לא עשיתי לאף אחד..)



אני רואה את זה כסימן ... כנראה שצריך באמת להתחיל לגבות עניינים


Posted by markfeldman on May-16-2005 20:06:

quote:
Originally posted by YoraY
וואי
Glenn-Holmes

"עד היום אני מתקשה להבין את עומק השריטה שגרם לי ביום אחד לזרוק קרוב ל-200 דיסקים של אמ פי אל פח האשפה...."


ואני חשבתי שאני עשיתי טעות שזרקתי תפתיל הזה למים.....


איך אפשררר...... טוב מה שבפח בפח :\


ממ אבל חדשות טובות באמת השיחזור - ולשואלים מדובר בתוכנת
R-STUDIO
בערך כיסה לי איזה 98% מהמידע עכשיו..... מה שמאד מאד הרגיע אותי


ועכשיו המצב הוא שההרדיסק לא מסכים לכתוב.. ואני רוצה לשחזר הכל אצל חבר ולפרמט אותו שירגיש חדש (אגב זה יהיה הפעם הראשונה שאני עושה להרדיסק פורמט בחיים לא עשיתי לאף אחד..)



אני רואה את זה כסימן ... כנראה שצריך באמת להתחיל לגבות עניינים


מישהוא יודע איך התוכנה הזו עובדת ?

האם צריך לעדכן גיבויים ?

מישהו עובד עם "גוסט" ?


Posted by m0sh on May-16-2005 22:53:

גם לי קרה משהו בסגנון
בטעות מחקתי 80 ג'יגה שהחלפתי מחשב
והארדיסק אחר של 40 ג'יגה פשוט לא עבד יותר

מבאס תחת כי לא עשיתי גיבויים כי לא היה לי כוח מרוב הארדיסקים
למזלי היה לי 10 ג'יגה ב
iRiver
ככה שדי בסדר העסק

אתה צודק זה הדבר הכי מבאס בעולם אבל לא יעזור לנו לבכות על זה


Posted by Elior on May-17-2005 15:08:

quote:
Originally posted by markfeldman
מישהו עובד עם "גוסט" ?


עבדתי..
הרעיון הוא שגיבוי יהיה לך צרוב כגוסט (שיכול לכווץ, ככה שזה די טוב), או מגובה במחיצה אחרת \ הארדיסק אחר...ואז פשוט מה שאח שלי עושה לרוב זה במקום לפרמט ולהתקין מחדש ווינדוס, הוא מפרמט ועושה גוסט...הרבה יותר קצר וחוסך זמן בעיקר אם עושים גוסט אחרי שמתקינים למשל את כל התוכנות הרציונות (אופיס ווינזיפ וכו')


Posted by m0sh on May-17-2005 15:33:

ולי תמיד לא היה זין לעשות את הגוסט


Posted by markfeldman on May-17-2005 20:57:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
עבדתי..
הרעיון הוא שגיבוי יהיה לך צרוב כגוסט (שיכול לכווץ, ככה שזה די טוב), או מגובה במחיצה אחרת \ הארדיסק אחר...ואז פשוט מה שאח שלי עושה לרוב זה במקום לפרמט ולהתקין מחדש ווינדוס, הוא מפרמט ועושה גוסט...הרבה יותר קצר וחוסך זמן בעיקר אם עושים גוסט אחרי שמתקינים למשל את כל התוכנות הרציונות (אופיס ווינזיפ וכו')


אז מה שאתה בעצם אומר, שיש לפנות מקום בהארד דיסק אחר באיזה גודל ?


Posted by Elior on May-17-2005 21:43:

quote:
Originally posted by markfeldman
אז מה שאתה בעצם אומר, שיש לפנות מקום בהארד דיסק אחר באיזה גודל ?


תלוי כמה..אבל בסביבות הג'יגה עד כמה שזכור לי יספיק לך להתקנה של ווינדוס ועוד כמה תוכנות הכרחיות...

אפילו אני חושב שאפשר לפצל ולצרוב את זה על דיסקים איכשהו, לא סגור על זה..


Posted by DjChook on May-18-2005 15:58:

ghost כשמו זה גיבוי אחד לאחד

יעני אתה שם שם את המידע שאתה רוצה לגבות וזה בעצם כמו להעתיק להארד דיסק גיבוי, מדי פעם

RAID
זה בעצם לעבוד ב
MIRROR
בין שני הרדיסקים של אותו גודל

כל דבר שאתה כותב בהרדיסק אחד, נכתב גם בשני
וככה אם אחד קורס, המידע שמור במלואו בשני


Posted by Shaharr on May-20-2005 12:27:

זה סיוט??????
סיוט זה לקום באמצע הלילה ולגלות שתקשור למיטה עם שקי פקל בצדדים וקפה עלייך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by Hell_Copter on May-21-2005 10:38:

וואלה אחי מצטער לשמוע
אבל קח את זה באיזי... שאלה יהיה הצרות שלך בחיים


Posted by YoraY on May-21-2005 12:20:

אני רוצה לעדכן אתכם בחדשות הטובות שההרדיסק חזר לחיים..... 100% מהחומר ניצל


Posted by markfeldman on May-21-2005 19:09:

quote:
Originally posted by DjChook
ghost כשמו זה גיבוי אחד לאחד

יעני אתה שם שם את המידע שאתה רוצה לגבות וזה בעצם כמו להעתיק להארד דיסק גיבוי, מדי פעם

RAID
זה בעצם לעבוד ב
MIRROR
בין שני הרדיסקים של אותו גודל

כל דבר שאתה כותב בהרדיסק אחד, נכתב גם בשני
וככה אם אחד קורס, המידע שמור במלואו בשני


כלומר ישנו עדכון שוטף ללא התערבות ידנית שלי ?


Posted by MASTERsplinter on May-21-2005 20:26:

מזל טוב אחי!
שמח שהכל חזר..



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.