TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] Border Community Panama Amsterdam
[03-06-2005] Border Community Panama Amsterdam
03-06
James Holden weer terug met zijn Border Community Night
Allemaal leuk en aardig maar dit kost klauwen vol met geld al die progfeestjes iedere week 
Net op de msn....
| quote: |
Timm zegt: er stana nu 4 threads onder elkaar van feesten in de panama................ |

| Originally posted by magrec Allemaal leuk en aardig maar dit kost klauwen vol met geld al die progfeestjes iedere week |
| Originally posted by SnuggLe Op een ander forum had ik ook al zoiets staan, en dat Holden alleen mij echt niet meer naar de Panama krijgt. Veel te veel leuks, waarvan holden 1 van de mindere djs is. |

Goeie ouwe tijd! Vorig jaar op Dance Valley kon Holden mij wel degelijk bekoren!! Setje van Street Parade in Zurich (zelfde platentas als Dance Valley) komt nog regelmatig voorbij...
| Originally posted by Tim81 Goeie ouwe tijd! Vorig jaar op Dance Valley kon Holden mij wel degelijk bekoren!! |
| Originally posted by Tim81 Goeie ouwe tijd! Vorig jaar op Dance Valley kon Holden mij wel degelijk bekoren!! Setje van Street Parade in Zurich (zelfde platentas als Dance Valley) komt nog regelmatig voorbij... |
Die neue set van em is anders behoorlijk geil IMO 
Marco V is wel erg ver weg en ik hoef niet zo nodig met Armin op een bootje, dus wellicht is dit op vrijdagavond wel een leuk idee!
Naast James Holden is Nathan Fake ook van de partij 
ik ga hier ook bij zijn, denk ik, over anderhalve week zit ik duidelijk op loopafstand 
| Originally posted by Edwin B Naast James Holden is Nathan Fake ook van de partij |
ik vind het toch wel een aardige optie... staat in ieder geval met potlood genoteerd in de agenda!
| Originally posted by Edwin B Naast James Holden is Nathan Fake ook van de partij |
| Originally posted by magrec ??? Ik heb nergens fake gezien. Mainroom: James Holden Tomas Anderson (Live) Petter Sandrien Studio: Border community Allstar battle party |

| Originally posted by tango Nathan is ook wel een BC Allstar lijkt me ![]() Maar als je het niet gelooft, check zn site bij 'Journal': June 3rd - border community night, panama, amsterdam http://www.nathanfake.co.uk/ |
Ik had de info ook van Nathan zijn eigen site