TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De grote Panama draad
Pages (2): [1] 2 »
De grote Panama draad
Er staan nu 7 feesten op de frontpagina die in Panama gehouden worden. SICK! Post hier maar alle feestjes in panama, Zo verneukeretief van het forum!
Hahhahaha binnenkort is er vast ook wel weer een leuk technofeest in de panama...
| quote: |
| Originally posted by magrec Hahhahaha binnenkort is er vast ook wel weer een leuk technofeest in de panama... |
Ja maar daar gaat Tim niet heen, Tim is een purist!
Tim: LEKKER BELANGRIJK met die 7 draadjes!
Ga zelf leuke feesten posten waar je ook echt heenwil!
Zeiksnol! 
Doorgaan tot New Wave ook proghoer is 
Chapeaux! Dit is naast de andere threads een mooie overzichts thread! Ga zo door New Wave!
Anders makem we een algemene �Holland thread�, zodat we hier alle dingen in kunnen posten die te maken hebben met het Holland forum, keihandig! ![]()
ik ben tegen!
| Originally posted by franzelare ik ben tegen! |
Hier kunnen ook mooi de Sneakerz feestjes worden gepost! Het is niet de moeite daar een aparte thread voor te maken, maar in de Panama thread krijgen zij de aandacht die ze verdienen! Veel foto's van mooie vrouwen in ieder geval...
| Originally posted by Tim81 Hier kunnen ook mooi de Sneakerz feestjes worden gepost! Het is niet de moeite daar een aparte thread voor te maken, maar in de Panama thread krijgen zij de aandacht die ze verdienen! Veel foto's van mooie vrouwen in ieder geval... |
| Originally posted by emre Doorgaan tot New Wave ook proghoer is |
Wat een drama zeg, gigantisch
23 Juli staat Roger Sanchez er 
Re: De grote Panama draad
| Originally posted by New Wave Er staan nu 7 feesten op de frontpagina die in Panama gehouden worden. SICK! Post hier maar alle feestjes in panama, Zo verneukeretief van het forum! |
Re: Re: De grote Panama draad
| Originally posted by MaGiK54 Kennen al die feesten niet gewoon in de prog-draad, aangezien in de panama over het algemeen prog feesten gegeven worden |
Mensen doe eens aardig tegen elkaar 
Maak anders een poll of deze zaken meer geordend moeten worden...
Als we alle zaken in 1 thread gaan mikken kan het op het eerste gezicht wel lekker overzichtelijk lijken, maar in de threads gaat iedereen door mekaar lullen over verschillende onderwerpen waardoor je denk ik heel veel interessante posts mist 
| Originally posted by TranceFool Mensen doe eens aardig tegen elkaar ![]() Maak anders een poll of deze zaken meer geordend moeten worden... Als we alle zaken in 1 thread gaan mikken kan het op het eerste gezicht wel lekker overzichtelijk lijken, maar in de threads gaat iedereen door mekaar lullen over verschillende onderwerpen waardoor je denk ik heel veel interessante posts mist |

| Originally posted by SnuggLe Oh shit, ik hou alles bij |
inb4dalock!#@#@^#$^&&%

| Originally posted by Tim81 Veel foto's van mooie vrouwen in ieder geval... |
Wat mij betreft kunnen die feestjes gewoon per thread op 't forum gepost worden, is juist mooi voor het overzicht 
| Originally posted by Glaniskanis inb4dalock!#@#@^#$^&&% ![]() |

Originally posted by Little Theseus |
is zoooo 2004