TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meeting Impulz 01-12-01
Meeting Impulz 01-12-01
Wie heeft er zin om te meeten??
Tijd:1uur
Waar:Tussen Zaal 1 & 2 in de Kempenhal / Market

Wie komt er allemaal????
GREETZ!!
Ik kom 
je kunt in komen drinken bij mij
lol
maarreh, komen er 9 hardhouse DJ's, die kunnen dan maar een setje van een uur draaien, dat is best wel weinig
IK ZAL DR ZIJN!!!!
maarree...kan t niet ietsje eerder?

dalijk vergeet ik t omdat ik weer ver weg ben
ehh, ik wil niet stom overkomen, maar tussen zaal 1 en 2 in is het gruwelijk druk met mensen die heen en weer lopen tussen hardhouse zaal en mainzaal
ik zou het gewoon bij de eettentjes doen, dat is de tent waar je binnenloopt vanaf de garderobe
of is de opzet nu veranderd, want ik kom er niet helemaal uit, vorig jaar zat de clubzaal tussen de main en hardhouse in en was de eetzaal en chill zaal de Baronie hal (zaal 5)
Hee, ken dat plaatje groter? Ik ken t amper lezen, ook nie als ik me bril opdoe

dus wie komen dr:
Bellie
Remy D
ikkuh
kennen we een polonaise lopen jongens
en pilletjes ruilen whehehe
Enne...
| quote: |
| Originally posted by Blik ehh, ik wil niet stom overkomen, maar tussen zaal 1 en 2 in is het gruwelijk druk met mensen die heen en weer lopen tussen hardhouse zaal en mainzaal |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance dus wie komen dr: Bellie Remy D ikkuh kennen we een polonaise lopen jongens ![]() en pilletjes ruilen whehehe Enne... De Main IS toch de hardhousezaal? Of begrijp ik t wer verkeerd?? |
Impulz
Aagh ik moet nog een kaartje hebben. Iemand hier nog een kaartje over? Heb er max 125 voor over.
ik ben er ook bij, waar en hoe laat is het nou precies?
He Bellie, die ruimte is 3000m2... eehhh waar precies moet ik gaan zoeken??
Gaat de meeting nou nog door?
Ik kijk rond een uur of 22.00 hier nog wel effe, als er geen reply's staan dan ga ik ervan uit dat het niet doogaat.......als jullie wel willen meeten dan heb ik een knal gele longsleeve aan....... 
grtz,
TNG