TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-06-05] Infusion LIVE @ Exposure - OneFour - Den Haag


Posted by SnuggLe on May-19-2005 16:59:

[18-06-05] Infusion LIVE @ Exposure - OneFour - Den Haag

Ja ja, nog een progressive draad.

De Exposure verhuist naar het centrum van Den Haag. Een zeer goede stap! In het verleden hadden ze in Scheveningen al James Holden, James Zabiela, Ozgur Can, Anthony Pappa, Chris Fortier en Satoshi Tommiie.... en nu gaan ze daar lekker mee verder!

18 juni 2005 - Exposure @ the OneFour

- Infusion
- Jordi Bouman
- ..to be announced..

Entree: 10 of 15 euro...
Time: 23:00 uur

De OneFour is de oude Jazzclub naast het Paard van Troje!
En dit is overigens maar het eerste feest dat Exposure hier zal gaan houden.. er staan volgensmij nog hele leuke grote namen voor de toekomst gepland

SnuggLe


Posted by Djeebie on May-19-2005 17:02:

Zeker weten beter dat ze nu in het centrum gaan zitten! Naar Scheveningen met het OV is niet echt relaxed. Geen idee of ik hier heen ga alleen.


Posted by tijs08 on May-19-2005 17:02:

Vetjes hoor... betere locatie dan Club Fly.. dat blijft toch een beetje vage tent.

Is dit niet tegelijker tijd met Intiem met Remy? Ik ben er denk ik niet bij.. week erna tentamens


Posted by sndh on May-19-2005 17:02:

das geweldig nieuws, in scheveningen was niet te doen als je met t OV moest.... hoop dat ik erbij kan zijn!


Posted by SnuggLe on May-19-2005 17:04:

quote:
Originally posted by tijs08
Vetjes hoor... betere locatie dan Club Fly.. dat blijft toch een beetje vage tent.

Is dit niet tegelijker tijd met Intiem met Remy? Ik ben er denk ik niet bij.. week erna tentamens


Ja tegelijk. Weet dan nog niet naar welke van beiden ik heenga... Nog niets van Justin gehoord over Remy verder. Op zich wel jammer dat ze beiden op 1 dag vallen..concurrentie voor elkaar...maarja.

Ik ben of hierbij, of bij Remy.


Posted by joesterizor on May-19-2005 18:14:

damn... prog is echt booming!zoveel prog feesten zijn er nog nooit geweest in 1 maand dacht ik zo


Posted by Dj Lex on May-19-2005 19:44:

quote:
Originally posted by tijs08
Vetjes hoor... betere locatie dan Club Fly.. dat blijft toch een beetje vage tent.

Is dit niet tegelijker tijd met Intiem met Remy? Ik ben er denk ik niet bij.. week erna tentamens


Me 2


Posted by Partyhardy! on May-19-2005 20:08:

Infusion staat die dag ook op het ISF, dealtje gesloten?
Wel beter nu die andere locatie, hoewel ik de OneFour ook niet echt super vind, althans de beneden zaal. Beetje ongezellig. Boven ziet het er cool uit maar niet zo groot. Ben benieuwd in ieder geval!


Posted by Matthijs on May-20-2005 08:05:

Goede zet om naar het centrum van Den Haag te gaan, want ondanks de vaak uitstekende line-ups hield het qua bezoekersaantallen nooit echt over in Scheveningen.


Posted by Partyhardy! on May-20-2005 10:29:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja tegelijk. Weet dan nog niet naar welke van beiden ik heenga... Nog niets van Justin gehoord over Remy verder. Op zich wel jammer dat ze beiden op 1 dag vallen..concurrentie voor elkaar...maarja.

Ik ben of hierbij, of bij Remy.


Inderdaad jammer beide op 1 dag. Waarschijnlijk ga ik toch liever naar Exposure omdat Infusion specialer is dan Remy. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Intiem na super dj's als Dekay en Ozgur Can ineens met Remy komt, Remy draait niet echt die vette progressive als voorgaande dj's. Intiem heeft wel als voordeel dat het er gewoon altijd vet feest is en toffe locatie!


Posted by Jordi Bouman on Jun-14-2005 12:57:

Programma Exposure

23:00 Jordi de Pordi (of zoiets)
01:00 Jeremy Norris
02:00 Infusion (LIVE)
03:45 Jeremy Norris

Infusion is dik! Jeremy is dik! Muziek is deze avond dikker dan dik!
Club is dik! Infusions portomonee is dik!
Geluid is dik! (funktion 1)

Alles is hier dik!

Nog iemand zin in een dikke avond?


Posted by SnuggLe on Jun-14-2005 13:09:

quote:
Originally posted by Jordi Bouman
Programma Exposure

23:00 Jordi de Pordi (of zoiets)
01:00 Jeremy Norris
02:00 Infusion (LIVE)
03:45 Jeremy Norris

Infusion is dik! Jeremy is dik! Muziek is deze avond dikker dan dik!
Club is dik! Infusions portomonee is dik!
Geluid is dik! (funktion 1)

Alles is hier dik!

Nog iemand zin in een dikke avond?


Jazeker wel
Alleen moet ik voor 3 uur bij Intiem binnen zijn dus ik kom wel even naar jou kijken en het begin van Infusion. Haal die lui een uurtje naar voren man


Posted by Jordi Bouman on Jun-14-2005 13:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jazeker wel
Alleen moet ik voor 3 uur bij Intiem binnen zijn dus ik kom wel even naar jou kijken en het begin van Infusion. Haal die lui een uurtje naar voren man


Als ik jou was zou ik dan niet naar Infusion kijken, anders blijf je bij ons zo dik zijn ze :P


Posted by Asperge on Jun-14-2005 13:56:

quote:
Originally posted by Jordi Bouman
Programma Exposure

23:00 Jordi de Pordi (of zoiets)
01:00 Jeremy Norris
02:00 Infusion (LIVE)
03:45 Jeremy Norris

Infusion is dik! Jeremy is dik! Muziek is deze avond dikker dan dik!
Club is dik! Infusions portomonee is dik!
Geluid is dik! (funktion 1)

Alles is hier dik!

Nog iemand zin in een dikke avond?


Als de vrouwen maar niet dik zijn


Posted by Glaniskanis on Jun-14-2005 14:03:

Hey Jordi... ik vind jou ook wel dik hoor! Vetklep
Van die lineup krijg ik een dikke
Ik heb wel zin in een dikke avond maar ik denk dat ik dan aan de dunne ben


Posted by Jordi Bouman on Jun-14-2005 14:56:

quote:
Originally posted by Asperge
Als de vrouwen maar niet dik zijn


Shit, had net deze dame ingehuurd.

http://partyflock.nl/photo/168090.html


Posted by Jordi Bouman on Jun-14-2005 15:18:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hey Jordi... ik vind jou ook wel dik hoor! Vetklep
Van die lineup krijg ik een dikke
Ik heb wel zin in een dikke avond maar ik denk dat ik dan aan de dunne ben


Het is volledig toegestaan
om met de dunne zondagochtend op te staan


Posted by Partyhardy! on Jun-21-2005 13:30:

Infusion!! woeiiii!

Wat een gasten zeg! geniaal! eerst overdag al in het zonnetje gehoord op het Indian Summer Festival (relaxte locatie aan een meer/strandje bij Huurhugowaard in de buurt) waar ze al een heerlijke liveact neerzetten en toen s'avonds deden de heren het nog eens dunnetjes over! Die ga ik zeker ook beluisteren op Dance Valley!
Jordi draaide ook weer een heerlijke set
Ook hier was het niet zo druk wat erg jammer was, maar de muziek maakte veel goed

Trouwens erg kicke om Jordi en de boys van Infusion later nog tegen te komen in de Cocoon


Jamie is de gekste van het stel, echt super gast!


Posted by SnuggLe on Jun-21-2005 13:37:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Infusion!! woeiiii!

Wat een gasten zeg! geniaal! eerst overdag al in het zonnetje gehoord op het Indian Summer Festival (relaxte locatie aan een meer/strandje bij Huurhugowaard in de buurt) waar ze al een heerlijke liveact neerzetten en toen s'avonds deden de heren het nog eens dunnetjes over! Die ga ik zeker ook beluisteren op Dance Valley!
Jordi draaide ook weer een heerlijke set
Ook hier was het niet zo druk wat erg jammer was, maar de muziek maakte veel goed

Trouwens erg kicke om Jordi en de boys van Infusion later nog tegen te komen in de Cocoon


Jamie is de gekste van het stel, echt super gast!


Heb me ook prima vermaakt, super wat een energie eraf kwam!
Do to you in '82 ook nog live gehoord

Was weer gezellig iig. Zelfs mijn vriendin konden de muziek waarderen Sommige vroegen nog van 'Heb je ook muziek/een setje van die Jordi Bouman? '


Posted by magrec on Jun-21-2005 14:07:

Ja ik hoorde van kameraad dat het erg geslaagd feestje was.
Ik moest helaas leren voor tentamens van deze week.


Posted by magrec on Jun-21-2005 14:08:

quote:
Originally posted by Partyhardy!



Jamie is de gekste van het stel, echt super gast!


Heb je dat interview toen gehoord wat we met hem hadden gehad (op LiFe radio)

Kicke gast!


Posted by SnuggLe on Jun-21-2005 14:13:

quote:
Originally posted by magrec
Ja ik hoorde van kameraad dat het erg geslaagd feestje was.
Ik moest helaas leren voor tentamens van deze week.


Ah ohja, die gast sprak ik nog, hij herkende mij, ik hem in eerste instantie zo even niet. Hij ging toch altijd met jullie mee (oa Earth ook)? Wel lachen, waren nog best wat bekenden. Leuke tent ook, de One Four. Volgende keer Zabiela (30 juli) daarna Desyn. Ik ben bij beiden wel bij i think


Posted by magrec on Jun-21-2005 14:17:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah ohja, die gast sprak ik nog, hij herkende mij, ik hem in eerste instantie zo even niet. Hij ging toch altijd met jullie mee (oa Earth ook)?


Ja, grappig dat hij jou herkende.
Ik/wij gaan laatste 2 jaar vrijwel altijd met dezelfde groep uit.


Posted by Partyhardy! on Jun-21-2005 20:09:

quote:
Originally posted by magrec
Heb je dat interview toen gehoord wat we met hem hadden gehad (op LiFe radio)


Helaas niet nee, heb je dat nog ergens?


Posted by magrec on Jun-22-2005 06:04:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Helaas niet nee, heb je dat nog ergens?


ik zal ff kijken.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.