TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-06-05] Infusion LIVE @ Exposure - OneFour - Den Haag
[18-06-05] Infusion LIVE @ Exposure - OneFour - Den Haag
Ja ja, nog een progressive draad.
De Exposure verhuist naar het centrum van Den Haag. Een zeer goede stap! In het verleden hadden ze in Scheveningen al James Holden, James Zabiela, Ozgur Can, Anthony Pappa, Chris Fortier en Satoshi Tommiie.... en nu gaan ze daar lekker mee verder!
18 juni 2005 - Exposure @ the OneFour
- Infusion
- Jordi Bouman
- ..to be announced..
Entree: 10 of 15 euro...
Time: 23:00 uur
De OneFour is de oude Jazzclub naast het Paard van Troje!
En dit is overigens maar het eerste feest dat Exposure hier zal gaan houden.. er staan volgensmij nog hele leuke grote namen voor de toekomst gepland 
SnuggLe
Zeker weten beter dat ze nu in het centrum gaan zitten! Naar Scheveningen met het OV is niet echt relaxed. Geen idee of ik hier heen ga alleen.
Vetjes hoor... betere locatie dan Club Fly.. dat blijft toch een beetje vage tent.
Is dit niet tegelijker tijd met Intiem met Remy? Ik ben er denk ik niet bij.. week erna tentamens 
das geweldig nieuws, in scheveningen was niet te doen als je met t OV moest.... hoop dat ik erbij kan zijn!
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Vetjes hoor... betere locatie dan Club Fly.. dat blijft toch een beetje vage tent. Is dit niet tegelijker tijd met Intiem met Remy? Ik ben er denk ik niet bij.. week erna tentamens |
damn... prog is echt booming!zoveel prog feesten zijn er nog nooit geweest in 1 maand dacht ik zo 
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Vetjes hoor... betere locatie dan Club Fly.. dat blijft toch een beetje vage tent. Is dit niet tegelijker tijd met Intiem met Remy? Ik ben er denk ik niet bij.. week erna tentamens |
Infusion staat die dag ook op het ISF, dealtje gesloten?
Wel beter nu die andere locatie, hoewel ik de OneFour ook niet echt super vind, althans de beneden zaal. Beetje ongezellig. Boven ziet het er cool uit maar niet zo groot. Ben benieuwd in ieder geval! 
Goede zet om naar het centrum van Den Haag te gaan, want ondanks de vaak uitstekende line-ups hield het qua bezoekersaantallen nooit echt over in Scheveningen.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja tegelijk. Weet dan nog niet naar welke van beiden ik heenga... Nog niets van Justin gehoord over Remy verder. Op zich wel jammer dat ze beiden op 1 dag vallen..concurrentie voor elkaar...maarja. Ik ben of hierbij, of bij Remy. |
Programma Exposure
23:00 Jordi de Pordi (of zoiets)
01:00 Jeremy Norris
02:00 Infusion (LIVE)
03:45 Jeremy Norris
Infusion is dik! Jeremy is dik! Muziek is deze avond dikker dan dik!
Club is dik! Infusions portomonee is dik!
Geluid is dik! (funktion 1)
Alles is hier dik!
Nog iemand zin in een dikke avond?
| quote: |
| Originally posted by Jordi Bouman Programma Exposure 23:00 Jordi de Pordi (of zoiets) 01:00 Jeremy Norris 02:00 Infusion (LIVE) 03:45 Jeremy Norris Infusion is dik! Jeremy is dik! Muziek is deze avond dikker dan dik! Club is dik! Infusions portomonee is dik! Geluid is dik! (funktion 1) Alles is hier dik! Nog iemand zin in een dikke avond? |

dus ik kom wel even naar jou kijken en het begin van Infusion. Haal die lui een uurtje naar voren man
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jazeker wel ![]() Alleen moet ik voor 3 uur bij Intiem binnen zijn dus ik kom wel even naar jou kijken en het begin van Infusion. Haal die lui een uurtje naar voren man |
| quote: |
| Originally posted by Jordi Bouman Programma Exposure 23:00 Jordi de Pordi (of zoiets) 01:00 Jeremy Norris 02:00 Infusion (LIVE) 03:45 Jeremy Norris Infusion is dik! Jeremy is dik! Muziek is deze avond dikker dan dik! Club is dik! Infusions portomonee is dik! Geluid is dik! (funktion 1) Alles is hier dik! Nog iemand zin in een dikke avond? |
Hey Jordi... ik vind jou ook wel dik hoor! Vetklep
Van die lineup krijg ik een dikke
Ik heb wel zin in een dikke avond maar ik denk dat ik dan aan de dunne ben 
| quote: |
| Originally posted by Asperge Als de vrouwen maar niet dik zijn |
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Hey Jordi... ik vind jou ook wel dik hoor! Vetklep Van die lineup krijg ik een dikke Ik heb wel zin in een dikke avond maar ik denk dat ik dan aan de dunne ben |
Infusion!! woeiiii!
Wat een gasten zeg! geniaal! eerst overdag al in het zonnetje gehoord op het Indian Summer Festival (relaxte locatie aan een meer/strandje bij Huurhugowaard in de buurt) waar ze al een heerlijke liveact neerzetten en toen s'avonds deden de heren het nog eens dunnetjes over!
Die ga ik zeker ook beluisteren op Dance Valley!
Jordi draaide ook weer een heerlijke set
Ook hier was het niet zo druk wat erg jammer was, maar de muziek maakte veel goed
Trouwens erg kicke om Jordi en de boys van Infusion later nog tegen te komen in de Cocoon
Jamie is de gekste van het stel, echt super gast!
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Infusion!! woeiiii! Wat een gasten zeg! geniaal! eerst overdag al in het zonnetje gehoord op het Indian Summer Festival (relaxte locatie aan een meer/strandje bij Huurhugowaard in de buurt) waar ze al een heerlijke liveact neerzetten en toen s'avonds deden de heren het nog eens dunnetjes over! Die ga ik zeker ook beluisteren op Dance Valley! Jordi draaide ook weer een heerlijke set Ook hier was het niet zo druk wat erg jammer was, maar de muziek maakte veel goed Trouwens erg kicke om Jordi en de boys van Infusion later nog tegen te komen in de Cocoon Jamie is de gekste van het stel, echt super gast! |
Sommige vroegen nog van 'Heb je ook muziek/een setje van die Jordi Bouman? '
Ja ik hoorde van kameraad dat het erg geslaagd feestje was.
Ik moest helaas leren voor tentamens van deze week.
| quote: |
Originally posted by Partyhardy! Jamie is de gekste van het stel, echt super gast! |
| quote: |
| Originally posted by magrec Ja ik hoorde van kameraad dat het erg geslaagd feestje was. Ik moest helaas leren voor tentamens van deze week. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ah ohja, die gast sprak ik nog, hij herkende mij, ik hem in eerste instantie zo even niet. Hij ging toch altijd met jullie mee (oa Earth ook)? |
| quote: |
| Originally posted by magrec Heb je dat interview toen gehoord wat we met hem hadden gehad (op LiFe radio) |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Helaas niet nee, heb je dat nog ergens? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.