TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [25-06-2005] HouseNation - DJ Yoda's B-Day Party


Posted by mido on May-20-2005 07:06:

[25-06-2005] HouseNation - DJ Yoda's B-Day Party

Zo laat het flamen maar beginnen! hahaha

Dit is dus mijn verjaardags feestje! Komen jullie ook??

25 juni 2005 CrossRoads IJmuiden.
Entree � 12,50
Van 23.00 tot 05.00

Er is een Pendelbus die rond rijd. Voor meer info www.xplizit.nl

Line up:
Yoda
J.D.A.
Bass-D
Champ-e-on
Lunatic
Dennis R
Wouter B
Miss Hysteria
Lady s'Aphira
Silver Shadow
Daubd


Posted by Tim81 on May-20-2005 07:58:

Alvast gefeliciteerd!
Flamen doen we hier niet....































Posted by SnuggLe on May-20-2005 08:11:

Met zijn allen:

"Het is een broertje van Remy!!! Ja ja een broertje van Remy, een brooooeeeertje van Reeeeeemy, hij is een broertje van Reeeeemy! BROERTJE VAN REMY!"



Nee maar serieus, wel kicken voor je Lachen foto ook Maikel. Gaat die gekke broer van je ook rondstuiteren?

25 juni is hier nog vrij, maar ik denk dat de muzieksmaak niet echt wat voor mij is


Posted by mido on May-20-2005 12:02:

BroerTJE???

Ik ben zijn GROTE broer hoer! whehehe

Maar kom maar gewoon langs! Is gezellie!


Posted by mido on May-23-2005 22:58:

Komt er nou helemaal niemand? :'(


Posted by Jappio on May-23-2005 23:11:

koleerte, wat is die gozer lelijk zeg.. lijkt wel een beetje op remy, al is die nog een stuk lelijker


Posted by Little Theseus on May-24-2005 11:22:

Waarom komt dj Raoul niet?


Wel een retegoeie line-up zeg, hands up Maikel!


Posted by mido on May-24-2005 22:10:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Waarom komt dj Raoul niet?


Wel een retegoeie line-up zeg, hands up Maikel!


Raoultje is de volgende keer aan de beurt! Geen Colombianen!!

Waar ken jij die van dan?


Posted by Opti on May-24-2005 22:11:

ze draaien samen in The One


Posted by mido on May-24-2005 22:18:

quote:
Originally posted by Opti
ze draaien samen in The One


Sorry ik vergeet wat te zeggen....

Ook GEEN chinezen!!

whehe :P


Posted by Opti on May-24-2005 22:21:

dus Akria mag niet komen (zowel de dj als Jason)?


Posted by Little Theseus on May-24-2005 22:50:

quote:
Originally posted by mido
Raoultje is de volgende keer aan de beurt! Geen Colombianen!!


Ook geen kleintjes?


Posted by mido on May-25-2005 05:55:

quote:
Originally posted by Opti
dus Akria mag niet komen (zowel de dj als Jason)?


nope.... ik moet toch een lijn trekken..... whehehe

quote:
Originally posted by Little bla bla Ook geen kleintjes?


JUIST geen kleintjes! :P


Posted by mido on Jun-22-2005 22:18:

oe oe oe nog een paar daagjes!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.