TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [25-06-2005] HouseNation - DJ Yoda's B-Day Party
[25-06-2005] HouseNation - DJ Yoda's B-Day Party
Zo laat het flamen maar beginnen!
hahaha
Dit is dus mijn verjaardags feestje! Komen jullie ook??
25 juni 2005 CrossRoads IJmuiden.
Entree � 12,50
Van 23.00 tot 05.00
Er is een Pendelbus die rond rijd. Voor meer info www.xplizit.nl
Line up:
Yoda
J.D.A.
Bass-D
Champ-e-on
Lunatic
Dennis R
Wouter B
Miss Hysteria
Lady s'Aphira
Silver Shadow
Daubd

Alvast gefeliciteerd!
Flamen doen we hier niet....

Met zijn allen:
"Het is een broertje van Remy!!! Ja ja een broertje van Remy, een brooooeeeertje van Reeeeeemy, hij is een broertje van Reeeeemy! BROERTJE VAN REMY!"

Nee maar serieus, wel kicken voor je
Lachen foto ook Maikel. Gaat die gekke broer van je ook rondstuiteren?
25 juni is hier nog vrij, maar ik denk dat de muzieksmaak niet echt wat voor mij is 
BroerTJE???
Ik ben zijn GROTE broer hoer! whehehe
Maar kom maar gewoon langs! Is gezellie! 
Komt er nou helemaal niemand? :'(
koleerte, wat is die gozer lelijk zeg.. lijkt wel een beetje op remy, al is die nog een stuk lelijker 
Waarom komt dj Raoul niet? 
Wel een retegoeie line-up zeg, hands up Maikel!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Waarom komt dj Raoul niet? ![]() Wel een retegoeie line-up zeg, hands up Maikel! |
ze draaien samen in The One
| quote: |
| Originally posted by Opti ze draaien samen in The One |
dus Akria mag niet komen (zowel de dj als Jason)?
| quote: |
| Originally posted by mido Raoultje is de volgende keer aan de beurt! Geen Colombianen!! |
| quote: |
| Originally posted by Opti dus Akria mag niet komen (zowel de dj als Jason)? |
| quote: |
| Originally posted by Little bla bla Ook geen kleintjes? |
oe oe oe nog een paar daagjes! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.