TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta t-shirts
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by CygnusX on May-20-2005 17:11:

Beta t-shirts

Uit de vorige thread bleek dat er een 15-tal ge�nteresseerden zijn in een nieuw t-shirt. Ik heb naar de winkel gemaild waar we ze de vorige keer hebben besteld. De prijzen zijn ongeveer gelijk gebleven, dat wil zeggen ongeveer 16� per tshirt (incl 2� verzendingskosten) als het bij 15 ge�nteresseerden blijft.

Dj Cresto heeft een prijsberekening gedaan bij www.maxevent.be en dat komt ongeveer op hetzelfde neer.

Dj LPG kon in Aalst tshirts laten drukken voor 7� of minder per stuk. (Laurens, kan je hier eens verder naar informeren?)

Zijn er nog ide�en? Post ze dan hier en dan kunnen we ze vergelijken.

Posted by BZRK on May-20-2005 23:19:

Ik betaal liever enkele euro's meer voor een kwalitatieve tshirt, dan een goeikoop tshirt te nemen da na 2x wassen al niemeer draagbaar is.
Als iedereen tevreden was over die vorige tshirts dan zou ik weer bij dezelfde gaan.

Posted by Real on May-21-2005 06:37:

quote:
Originally posted by BZRK
Ik betaal liever enkele euro's meer voor een kwalitatieve tshirt, dan een goeikoop tshirt te nemen da na 2x wassen al niemeer draagbaar is.
Als iedereen tevreden was over die vorige tshirts dan zou ik weer bij dezelfde gaan.

idem

Posted by InTeXoR on May-21-2005 08:25:

ik had me nog niet opgegeven maar ik wil ook wel zo'n t-shirt. en idd liever iets meer betalen voor een goede t-shirt want ik heb hier al tal van die goedkopere t-shirts gehad en dan is de print er na een paar keer wassen al helemaal afgesleten.

Posted by Yimanya on May-21-2005 11:02:

hier ook wel interesse in zo'n beta shirt

Posted by Nyah on May-21-2005 11:16:

quote:
Originally posted by BZRK

Sja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ni echt heel tevreden ben over de kwaliteit van de vorige t shirts
Ik heb die nog maar 2 of 3 keer gewassen en de letters beginnen al zo hier en daar af te brokkelen (scheurtjes in enz..) en ik ben er nochtans heel voorzichtig mee geweest (op de hand gewassen, ni int wasmachine)

Posted by X-Tune on May-21-2005 11:19:

tja, als de letter T afbrokkelt, zit je met een t-shirt van Bea

Posted by Jasperovitsj on May-21-2005 11:28:

^ Ooit al gedacht aan stand-up comedy? Met uw humoristisch talent...

Posted by X-Tune on May-21-2005 11:49:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Ooit al gedacht aan stand-up comedy? Met uw humoristisch talent...

Ja, ik werk al achter de schermen, maar in de picture wil ik niet staan.
Zal ik nu je t-shirt signeren?

Posted by Buoyant on May-21-2005 11:50:

kheb zo een kariban stretch t-shirt, ik doe dat best wel vaak aan als ik op stap ga en het is nog altijd in orde kwa belettering en kleur dus ik zou er nog wel zo eentje willen, misschien nu liever een wit of andere kleur als dat zou kunnen.

Posted by Xilver on May-21-2005 11:57:

quote:
Originally posted by Buoyant
kheb zo een kariban stretch t-shirt, ik doe dat best wel vaak aan als ik op stap ga en het is nog altijd in orde kwa belettering en kleur dus ik zou er nog wel zo eentje willen, misschien nu liever een wit of andere kleur als dat zou kunnen.

Nog eisen stellen dacht ik zo?

Posted by X-Tune on May-21-2005 11:57:

Waarom geen shirts zonder mouwen voor de sjonnies onder ons?

Posted by Zehra on May-21-2005 11:57:

quote:
Originally posted by Nyah
Sja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ni echt heel tevreden ben over de kwaliteit van de vorige t shirts
Ik heb die nog maar 2 of 3 keer gewassen en de letters beginnen al zo hier en daar af te brokkelen (scheurtjes in enz..) en ik ben er nochtans heel voorzichtig mee geweest (op de hand gewassen, ni int wasmachine)

ik gooi mijne in de wasmachine, en heb die nu al echt heel vaak aangehad enzo, kleuren en lettertjes nog steeds in orde...

Posted by Buoyant on May-21-2005 12:01:

quote:
Originally posted by Xilver
Nog eisen stellen dacht ik zo?

niga wot ?

Posted by TOR on May-21-2005 12:18:

quote:
Originally posted by Zehra
ik gooi mijne in de wasmachine, en heb die nu al echt heel vaak aangehad enzo, kleuren en lettertjes nog steeds in orde...

same here.. nog geen enkel probleem mee gehad

anja gebruikt salpeterzuur als wasmiddel, denk ik

Posted by X-Tune on May-21-2005 12:31:

quote:

Nu, ik ben geen vrouw, maar moet je dat t-shirt niet binnenstebuiten draaien als je hem uitwast? Doe je dat?

Posted by Kaidreas on May-21-2005 12:55:

wanneer komen er nieuwe logo's op de shirts?

Posted by mellow_head on May-21-2005 18:11:

quote:
Originally posted by X-Tune
Nu, ik ben geen vrouw

Gebt nochtans veel weg van e typisch viswijf

Posted by Joker666 on May-23-2005 17:05:

Ook wel interesse in in Beta T shirt!

Posted by FredNova on May-23-2005 17:48:

Ik betaal ook liever iets meer voor beter kwaliteit.

Posted by Nyah on May-23-2005 18:42:

quote:
Originally posted by TOR
anja gebruikt salpeterzuur als wasmiddel, denk ik

points @ mum

neen, ik zal wel te veeleisend zijn.. i guess

Posted by Xilver on May-23-2005 19:49:

quote:
neen, ik zal wel te veeleisend zijn.. i guess

Yeah da's wel 'n compliment voor mij

Posted by Meltoz on May-24-2005 16:27:

quote:

Komt nog door de verliefdheid he jonge

Posted by X-Tune on May-24-2005 16:36:

quote:

tegenpolen trekken elkaar aan

Posted by CygnusX on Jun-17-2005 18:10:

Dj LPG heeft ondertussen nagevraagd en het bleek op ongeveer dezelfde prijs neer te komen. Zullen we dan voor de vorige winkel gaan of heeft er nog iemand idee�n?

Pages (3): [1] 2 3 »