TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA-party V3 datum
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Jasperovitsj on May-20-2005 17:46:

Exclamation BETA-party V3 datum

De vakantie komt eraan, en dat vraagt om een nieuwe Beta-party! Er zijn al een hoop idee�n voor V3, maar voor we echt iets concreet kunnen afspreken is het best om eerst een datum vast te leggen!
We willen natuurlijk zo veel mogelijk Beta's aanwezig zien, en daarom deze poll, waarin je dus kan kiezen uit enkele zaterdagen. Je kan meerdere zaterdagen aanduiden, dus duid die dagen aan waarop je zeker kan komen. Achteraf zien we dan wel welke zaterdag het beste past!

Let wel op:

op zaterdag 06/08 is het Dance Valley in Spaarnwoude
op zaterdag 23/07 is het Intuition in Den Haag en Illusion @ the beach
op zaterdag 16/07 is het Extrema Outdoor in Eindhoven en Illusion @ the beach

De locatie wordt waarschijnlijk The Zoo in Hasselt, en we zijn volop bezig met het strikken van een bekende belgische naam

Posted by mellow_head on May-20-2005 17:51:

7 augustus verjaark! moeha

Posted by TOR on May-20-2005 17:57:

30 juli

7 aug is er Dance Valley, en 23 juli valt midden tijdens Illusion on the Beach

de 16de lijkt me ook wat vroeg om alles nog te plannen, met de examens die er nu aankomen en zo.

Posted by Jasperovitsj on May-20-2005 18:03:

quote:
Originally posted by TOR
30 juli

7 aug is er Dance Valley, en 23 juli valt midden tijdens Illusion on the Beach

de 16de lijkt me ook wat vroeg om alles nog te plannen, met de examens die er nu aankomen en zo.

Mijn keuze en redenering as well

En na Dance Valley zitten de herexamens er ook aan te komen, dus laat in Augustus is ook geen optie denk ik...

Posted by DeSpErAtOs-X on May-20-2005 18:04:

alle wegen leiden naar ... 30 juli

1) omdat'k met de andere feestjes wil rekening houden
2) omdat ik dan terug ben van vakantie
3) omda'k dan nog nie TE dicht bij de herexamens zit

Posted by Freezel on May-20-2005 18:05:

Doe de 30e maar, heb nog niks gepland staan dan

7 augustus is een zondag btw

Posted by Jasperovitsj on May-20-2005 18:08:

quote:
Originally posted by Freezel

7 augustus is een zondag btw

Woops

Benny, edit please?

Posted by Lady_LizzY on May-20-2005 18:16:

Hoe later, hoe beter voor mij...

Zaterdag 6/8 is my vote

Posted by Gladius on May-20-2005 18:35:

maakt niet echt uit voor mij, dus stem ik maar niet

Posted by Xilver on May-20-2005 19:27:

Vind het allemaal wa vroeg, zou da eind augustus doen, mr ja, wie ben ik he.

Posted by pooley on May-20-2005 19:30:

Tom?

Posted by DJ Zetski on May-20-2005 20:32:

Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum.

Posted by Freezel on May-20-2005 20:47:

Btw, ik vind dat Meltoz niet mag stemmen, die MOET gewoon komen ongeacht de datum

Posted by Zehra on May-20-2005 22:00:

quote:
Originally posted by DJ Zetski
Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum.

zeg jonge, das geen excuus eh

vorige keer wast in Gent... en der zijn heel wat limbeta's gekomen...

openbaar vervoer, auto, liften, bus, te voet?!

Posted by FredNova on May-20-2005 22:03:

16 juli voor mij aub
of de week erna 23 is ook goed

30 juli en 6 aug had ik iets te doen, maar ik herinner het mij nu ni (ben echt te moe en ga agenda ni zoeken)

ach whatever, ik kom toch (als ik int land ben en niet moet werken, maar als ik datum op tijd weet is dat geen probleem)

Posted by Bertn on May-20-2005 23:10:

quote:

dat denk jij

nee, hasselt is idd ook te ver voor mij... en in die weken van de vakantie is het zowiezo te druk voor mij.

Posted by BZRK on May-20-2005 23:15:

quote:

idd dat denk jij

Maar wij hebben wel al afgesproken dat we zeker weer van de partij zijn, ook al is het in Hasselt.
Precies ne fermen indruk nagelaten

Posted by Bomar on May-21-2005 00:22:

dju, ik was echt van plan te komen deze keer,
maar ik vertrek de 18de juli op vakantie;
hopelijk wordt het dus de 16de

Posted by Meltoz on May-21-2005 12:09:

quote:
Originally posted by Freezel
Btw, ik vind dat Meltoz niet mag stemmen, die MOET gewoon komen ongeacht de datum

Roflol

Ik vin da Chris gelijk heeft Ik heb de vorige 2 edities al moeten missen door vakanties en nu zal't ni waar zijn zene Heb al de datums al in m'ne agenda gezet, voila se Dus probeer er nu maar is voor te zorgen da'k er ni bij zal zijn

Posted by Kaidreas on May-21-2005 12:58:

dope... gelle kunt echt wel de datums uitkiezen ze mannekes... kzou graag naar global gathering gaan... gvd en de week na 6 dancevalley?
den 13 augustus???

Posted by FUSyke on May-21-2005 12:58:

Het is best wel moeilijk om een goede datum te kiezen. Achter de examens is moeilijk om te organiseren; op het einde van augustus zijn't herexamens en tussendoor zijn er nog tal van evnementen. 30 juli of 6 augustus lijkt mij het beste.

Ik hoop dat mijn geldbeugel het toelaat om te komen met al die feestjes in juli-augustus: 10 days off, Illusion, Tomorrowland, ...

Posted by FredNova on May-21-2005 13:29:

quote:
Originally posted by Kaidreas
dope... gelle kunt echt wel de datums uitkiezen ze mannekes... kzou graag naar global gathering gaan... gvd en de week na 6 dancevalley?
den 13 augustus???

14 aug = tomorrowland

Posted by Jasperovitsj on May-21-2005 13:36:

^ Indeed, maar ik kan die datum no altijd wel toevoegen in de poll als er veel Beta's zijn die 2 dagen achter elkaar willen uitgaan

Posted by FredNova on May-21-2005 13:39:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Indeed, maar ik kan die datum no altijd wel toevoegen in de poll als er veel Beta's zijn die 2 dagen achter elkaar willen uitgaan

nier vergeten dat tomorrowland overdag begint

Posted by Jasperovitsj on May-21-2005 13:43:

Vergeet ik zeker niet, en het is ook mijn probleem niet, want die dagen zit ik in niet in belgie (en )

Pages (2): [1] 2 »