TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA-party V3 datum
Pages (2): [1] 2 »
BETA-party V3 datum
De vakantie komt eraan, en dat vraagt om een nieuwe Beta-party! Er zijn al een hoop idee�n voor V3, maar voor we echt iets concreet kunnen afspreken is het best om eerst een datum vast te leggen! 
We willen natuurlijk zo veel mogelijk Beta's aanwezig zien, en daarom deze poll, waarin je dus kan kiezen uit enkele zaterdagen. Je kan meerdere zaterdagen aanduiden, dus duid die dagen aan waarop je zeker kan komen. Achteraf zien we dan wel welke zaterdag het beste past! 
Let wel op:
op zaterdag 06/08 is het Dance Valley in Spaarnwoude
op zaterdag 23/07 is het Intuition in Den Haag en Illusion @ the beach
op zaterdag 16/07 is het Extrema Outdoor in Eindhoven en Illusion @ the beach
De locatie wordt waarschijnlijk The Zoo in Hasselt, en we zijn volop bezig met het strikken van een bekende belgische naam 
7 augustus verjaark! moeha
30 juli
7 aug is er Dance Valley, en 23 juli valt midden tijdens Illusion on the Beach
de 16de lijkt me ook wat vroeg om alles nog te plannen, met de examens die er nu aankomen en zo.
| quote: |
| Originally posted by TOR 30 juli 7 aug is er Dance Valley, en 23 juli valt midden tijdens Illusion on the Beach de 16de lijkt me ook wat vroeg om alles nog te plannen, met de examens die er nu aankomen en zo. |
alle wegen leiden naar ... 30 juli
1) omdat'k met de andere feestjes wil rekening houden
2) omdat ik dan terug ben van vakantie
3) omda'k dan nog nie TE dicht bij de herexamens zit
Doe de 30e maar, heb nog niks gepland staan dan 
7 augustus is een zondag btw 
| Originally posted by Freezel 7 augustus is een zondag btw |
Hoe later, hoe beter voor mij...
Zaterdag 6/8 is my vote 
maakt niet echt uit voor mij, dus stem ik maar niet
Vind het allemaal wa vroeg, zou da eind augustus doen, mr ja, wie ben ik he.
Tom?
Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum.
Btw, ik vind dat Meltoz niet mag stemmen, die MOET gewoon komen ongeacht de datum 
| Originally posted by DJ Zetski Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum. |

16 juli voor mij aub 
of de week erna 23 is ook goed
30 juli en 6 aug had ik iets te doen, maar ik herinner het mij nu ni (ben echt te moe en ga agenda ni zoeken)
ach whatever, ik kom toch
(als ik int land ben en niet moet werken, maar als ik datum op tijd weet is dat geen probleem)
| Originally posted by DJ Zetski Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum. |
dju, ik was echt van plan te komen deze keer,
maar ik vertrek de 18de juli op vakantie;
hopelijk wordt het dus de 16de
| Originally posted by Freezel Btw, ik vind dat Meltoz niet mag stemmen, die MOET gewoon komen ongeacht de datum |
Ik heb de vorige 2 edities al moeten missen door vakanties en nu zal't ni waar zijn zene
Heb al de datums al in m'ne agenda gezet, voila se
Dus probeer er nu maar is voor te zorgen da'k er ni bij zal zijn
dope... gelle kunt echt wel de datums uitkiezen ze mannekes... kzou graag naar global gathering gaan... gvd en de week na 6 dancevalley?
den 13 augustus???
Het is best wel moeilijk om een goede datum te kiezen. Achter de examens is moeilijk om te organiseren; op het einde van augustus zijn't herexamens en tussendoor zijn er nog tal van evnementen. 30 juli of 6 augustus lijkt mij het beste.
Ik hoop dat mijn geldbeugel het toelaat om te komen met al die feestjes in juli-augustus: 10 days off, Illusion, Tomorrowland, ...
| Originally posted by Kaidreas dope... gelle kunt echt wel de datums uitkiezen ze mannekes... kzou graag naar global gathering gaan... gvd en de week na 6 dancevalley? den 13 augustus??? |
^ Indeed, maar ik kan die datum no altijd wel toevoegen in de poll als er veel Beta's zijn die 2 dagen achter elkaar willen uitgaan 
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Indeed, maar ik kan die datum no altijd wel toevoegen in de poll als er veel Beta's zijn die 2 dagen achter elkaar willen uitgaan |
Vergeet ik zeker niet, en het is ook mijn probleem niet, want die dagen zit ik in niet in belgie
(en
)