TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Coldplay - Fix you
Pages (2): [1] 2 »
Coldplay - Fix you
wie o wie kan mij helpen aan deze plaat!!! thnxxx vrienden 
nog niet gehoord, maar ze wilden betere nummers maken als U2 hebben ze gezegd, ben benieuwd
Wat een hemels nummer
http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=1XGUBIF5ORL9I0H6M3ZFNM2PDY
*Hype Hype Hype*
| quote: |
| Originally posted by Roger Wat een hemels nummer http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=...9I0H6M3ZFNM2PDY *Hype Hype Hype* |
http://www.yousendit.com/blocked.aspx
File Transfer: Unavailable
Unfortunately, the link you have clicked is not available.
Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Link doet het bij mij niet |
code:
http://wirez.wxcs.com/-audio/Coldplay%20-%20Coachella%202005%20%5Bwirez.wxcs.com%5D.torrent
Hey wat vet, een coldplay setje
Goed bezig, Frits.
Dankje Frits, Coldplay rules!!
Mij happy zijn nu.
snel terug naar de finale van de fa cup 
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Hey wat vet, een coldplay setje Goed bezig, Frits. |
ik ben echt een leek, maar hoe kan ik dat bestand downloaden van Coldplay... ben eigenlijk wel benieuwd!
Je hebt er zo'n torrent progammatje voor nodig...
Hier staat volgens mij wel wat meer informatie erover:
http://www.bittorrent.com/
Er gebeurt wel iets, maar ik snap er nog niet veel van... Hoe lang moet zoiets duren normaal gesproken? Time remaining: 3 uur staat er bij mij...
gatver, bittorrent is zon kut p2p systeem :P
Nummertje hoorde je ook bij de enerlaatste eps van the oc dit jaar....zeker een goed super...als het goed is komt album 6 juni uit 
echt een supergoed nummer inderdaad... kan niet wachten totdat ie uitkomt
wat een goddelijke plaat is dit zeg! zo mooi
Kan iemand dan toch wel even een rip op yousendit.com zetten?
zal wel een zogenaamde ""kaleballen_INT" zijn

| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta zal wel een zogenaamde ""kaleballen_INT" zijn |
Ik vind het ook een prachtig nummer.
Naar wat ik er van hoor verwacht ik erg veel van het nieuwe album. Ben ook bezig om de rest van de nummers op coachella te downloaden. Zitten veel nieuwe nummers tussen.
Zojuist heb ik geprobeerd om fix you te uppen bij you send it, maar dat werkt niet.
Ik heb die torrent ff gebruikt om Coachella 2005 te downen, staat nu lekker aan.. moet zeggen, Coldplay is toch wel en ook beter te verteren als je druk bezig bent met een project 
Ik denk dat ik toch maar eens een cd-tje van die jongens ga aanschaffen.. 
GEWELDIG
| quote: |
| Originally posted by raoel Ik vind het ook een prachtig nummer. Naar wat ik er van hoor verwacht ik erg veel van het nieuwe album. Ben ook bezig om de rest van de nummers op coachella te downloaden. Zitten veel nieuwe nummers tussen. Zojuist heb ik geprobeerd om fix you te uppen bij you send it, maar dat werkt niet. |
code:
http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=2M5MVA7CT3CQ32YL2ZMAYCK7J5
Roger, je moet even de code of PHP tag om je url zetten.
Zo bijvoorbeeld:
code:
http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=2M5MVA7CT3CQ32YL2ZMAYCK7J5
oke thnx zal ik onthouden voor de volgende keer
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.