TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקליסט מדיסקים שאתם צורבים


Posted by SPL on May-21-2005 18:25:

טראקליסט מדיסקים שאתם צורבים

מישהו יכול להמליץ על תוכנה שנותנת לי טראקליסט מדיסק אחרי שצרבתי אותו בשביל להדפיס?


Posted by cluBBer on May-21-2005 18:45:

Arrow

WIN ON CD 5
POWER EDITION


Posted by SPL on May-21-2005 19:43:

אין משהו קליל יותר?


Posted by cluBBer on May-21-2005 20:03:

nero


Posted by Elior on May-21-2005 20:06:

cdex
תוכנה די קלה, בעיקרון היא תוכנה כדי לעשות rip מהדיסק למחשב..
אבל הוא משתמש ב cddb ומוריד את השמות לאלבום..

אבל יש את זה גם בנרו בעיקרון, כמו שולאדי אמר...


Posted by SPL on May-22-2005 06:10:

לא הבנתם אותי נכון...
צרבתי דיסק עם טרקים אוקיי?
עכשיו אני רוצה להדפיס את הטרק ליסט כדי שאני ידע מה אני הולך לנגן
אז אני מחפש תוכנה שאחרי שצרבתי אני מכניס את הדיסק לסי די רום היא קוראת את השמות של השירים ומכינה רשימה


Posted by oXygen_tEAM on May-22-2005 07:17:

זה די בעייתי
גם אני מחפש דבר כזה, אני חושב שלא ניתן לצערינו
כאשר אתה צורב את סוג קובץ לשמע
(audio)
זה עובר לפורמט שמאבד את כל הנתונים כמו שיש ב
(mp3)
לכן המחשב לא יכול לתרגם
(wav)
לאותיות - פשוט לא ניתן
אלא אם כן ואני לא מודע יש איזה תוכנה מטורפת, אבל גם לפי ההגיון אני סגור שאי אפשר

כן כן באסה


Posted by SPL on May-22-2005 10:05:

זה לא מעבד את הנתונים אתה צריך לצרוב עם CD-TEXT
יש לי תוכנה פשוט היא עושה חיים קשים היא רושמת לך את שם השיר לפני המבצע.


Posted by yaman on May-22-2005 13:03:

הכי נחמד לזה זה נרו


Posted by m0sh on May-22-2005 13:51:

יש תוכנה בתוך הנרו
היא די גרועה אבל בסופו של היום היא עושה את העבודה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.