TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Slam FM! krijgt dikke vette boete:D
Slam FM! krijgt dikke vette boete:D
| quote: |
Slam!FM moet binnen zes weken haar format wijzigen. Daarnaast krijgt de radiozender een boete van 113.600 euro. Volgens het Agentschap Telecom en Commissariaat voor de Media heeft het station de vergunningsvoorwaarden op basis waarvan de zender haar licentie heeft verkregen in 2003, overtreden. Als het format niet wordt aangepast, volgt nog eens een boete van 100.000 euro per geconstateerde overtreding per week met een maximum van 400.000 euro. Slam!FM voldoet volgens het Agentschap niet aan de norm die gesteld is voor het etherfrequentiepakket dat de zender heeft. Zo mag tussen 07:00 en 19:00 uur maar 7,5 procent van de muziek uit de gangbare hitparades komen. Slam!FM dacht aan die bepaling te ontkomen door van alle platen eigen 'edits' te maken. Eigenaar ID&T wijzigde onlangs ID&T Radio in Slam!FM. Uit de luistercijfers van afgelopen week blijkt dat dit een goede zet was. Tegen de boete kan de zender nog in beroep gaan. |
ik vrees een nederlaag voor de aanklager.. 
Het was te verwachten...
Humor 
Slam FM is van 0.7% naar 1.0% luisterdichtheid gestegen
| quote: |
| Originally posted by jp Slam FM is van 0.7% naar 1.0% luisterdichtheid gestegen |
Eigen 'edits' 
| quote: |
| Originally posted by Disney Is toch een toename van 40% |
was te verwachten
| quote: |
| Originally posted by Disney Is toch een toename van 40% |
Updeet van fok.nl
| quote: |
Slam!FM heeft het kort geding tegen het Agentschap Telecom en Commissariaat voor de Media verloren. Slam!FM probeerde een besluit van het Agentschap Telecom en Commissariaat voor de Media te laten schorsen, waarin Slam!FM zijn format moest aanpassen en een boete kreeg opgelegd. De radiozender moest zijn format aanpassen, omdat deze te veel commerci�le hits draaide volgens de programmatische vergunningseisen. Slam!FM probeerde eerst hier onderuit te komen door populaire hits te veranderen in eigen 'edits'. De uitspraak van de rechter in Rotterdam is goed nieuws voor de radio-stations Radio 538, RTL Nederland en Fresh FM, die vonden dat Slam!FM op deze manier oneerlijk concurreerde. Michiel de Winter, directeur van Slam!FM, zegt dat hij niet in beroep gaat tegen de uitspraak van de rechter. Volgens hem zijn edits van platenmaatschapijen nog wel toegestaan en zullen de luisteraars dit na 1 juli te horen krijgen. De zelfgemaakte edits zullen wel verdwijnen. |
Dus alle iets onbekendere dance waar nog geen officiele edit van was mag dus ook niet meer, dus nog meer top40 op slam fm
wie luistert er dan ook slam fm
| quote: |
| Originally posted by Roger wie luistert er dan ook slam fm |

*KOOP dan ook gewoon een cdspeler! of een uitlaat net als JP
in armoede leven is beter dan naar slam fm luisteren
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.