TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Schaamteloos stukje spam
Schaamteloos stukje spam
Schaamteloos stukje spam van mijn kant 
Donderdag 26 mei
�Unknown�, Nighttown Rotterdam
DJ�s: Marc Macrowland en Jamie Lie A Kwie
00:00 - 05:00 uur
Aanstaande donderdag 26 mei organiseren 2 vrienden samen met een aantal medestudenten in Nighttown een feest. Het feest is een soort afsluiting van een sportevenement wat ze hebben moeten organiseren voor school, budget volledig verkregen via sponsoren.
Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat de tent goed gevuld is. Dus wie er donderdagavond niks te doen heeft zou ik zeggen: kom langs!
Entree is maar 5 euro, muziek die gedraaid zal worden is vooral funky house voor zover ik weet. Iedere TA die ik tegenkom krijgt van mij een biertje! 

| quote: |
| afsluiting van een sportevenement |
Dan doe ik ook even mee....
Vriend van mij organiseert een feestje in de Schouwburg van Hoorn! Het was hem bijna gelukt om Tiesto een uurtje te laten draaien, maar helaas kreeg hij een aanvraag vanuit Spanje...

Das leuk, Marc is het vriendje van mijn zus
Ik wilde graag ook nog spemmen, maar ik weet niet of ik er een hele thread aan mocht wijden. Een kameraad van me uit Geldermalsen organiseert voor het eerst zelf een feest in Buren, in het jeugdhonk aldaar, en als het net zo vet wordt als 5 DJ's In A Row, dan belooft het nog wat 
Zaterdag 4 Juni
Wat?: Eargasm
Wanneer?: Zaterdag 4 Juni, 21.00 uur - 05.00 uur
Waar?: Jeugdsoos '76, Graafschapsstraat 8a, Buren (Gelderland, op het industrieterrein)
Wie?:
Koen & Anthony A (house)
Juni (house)
Passiva (trance)
Lagune (trance)
Dj Sebastian (techno)
Prijzen?: Tickets aan de deur, 12.50,- euro
Tickets voorverkoop, 10.00,- euro
Consumptiemuntjes, 1.25,- per stuk
Voor meer informatie, ga naar de site!
Site --> Eargasm
Een kameraad van me organiseert dit en ik heb er al weer zin in
Het is zijn eerste keer dat hij dit feest organiseert en aangezien het vaak als spam wordt gezien als hij het zelf hier zou posten terwijl hij nog geen member is op TA hiero, post ik het ff voor hem. Je bent uitgenodigd bij deze!!

Kunnen we niet beter een tread maken (of deze re-name) naar een tread waarin mensen flyers en data's van feesten kunnen zetten die ze zelf of kennisen van hun hebben georganiseerd? Want daar lijkt deze tread al een beetje op..
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon dit spreekt elkaar een beetje tegen... |
Vlegels, scheer je weg met spam in mijn thread