TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by FUSyke on May-24-2005 08:27:

Illusion @ The Beach 2005

Aangezien Illusion @ The Beach toch een groot meerdaags event is in Belgi� en er veel mensen in ge�nteresseerd zijn leek het mij wel goed om er een aparte thread voor te maken.

Hier nog eens de line up:

Vrijdag 15 Juli 2005: Ferry Corsten + Illusion residents
Zaterdag 16 Juli 2005: Mike Koglin + Illusion residents

Woensdag 20 Juli 2005: M.I.K.E. + Marco V. + Elektrokid (level) + Illusion residents

Vrijdag 22 Juli 2005:Belgian Retro Night : Jan Vervloet + Franky Kloeck + residents
Zaterdag 23 Juli 2005: Danjo & Styles + Residents

Posted by Gladius on May-24-2005 08:35:

miljaar!!!
ferry al zeker, en mss daar blijven voor mike koglin!

Posted by TOR on May-24-2005 08:38:

ik ga volledig passen, denk ik

Ferry & Mike zijn er toch al met Tomorrowland + en die hangar is nu ook niet meteen het van het te noemen..

Posted by djcresto on May-24-2005 08:44:

ferry, mike en marco v denk ik

Hangaar is idd verre van een top locatie

Posted by Gladius on May-24-2005 08:45:

i know
Driest weet wel wat ik bedoel

Posted by FUSyke on May-24-2005 09:13:

Push Live > Illusion @ The Beach 2003 Ik krijg er nog kriebels van als ik er aan terug denk

Posted by Jasperovitsj on May-24-2005 10:02:

^ Dat was een zwaar feestje toen, de beste Push live die ik al gezien heb!!

Posted by MikeVee on May-24-2005 10:02:

Zal de nachten zelf beslissen of ik naar Oostende rij of niet, afhankelijk van de goesting die avond.

Posted by Buoyant on May-24-2005 10:31:

zoals eerder gezegd, waarschijnlijk van woensdag tot zaterdag kamperen aan zee met tentje of in appartementje. Beetje ver om op en neer te rijden vanuit Limburg

Posted by Freezel on May-24-2005 10:36:

Push - Live at Trance Energy 17-02-2001

4 juni weer Push/M.I.K.E. live in Schotland

Posted by Wildfir3 on May-24-2005 10:48:

wow, a lineup that's never seen before! Enkel armin ontbreekt!

Allezja, mag ni te kritisch zijn, maar pffrt, wie zou hier Tomorrowland voor laten liggen? Als ge moet kiezen tussen de twee tenminste h� :/

Posted by Bertn on May-24-2005 10:57:

^idd

Posted by diddi on May-24-2005 11:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Dat was een zwaar feestje toen, de beste Push live die ik al gezien heb!!

idd!

Alhoewel

PUSH:"Is trance still alive in Belgium!?!?!"

Crowd:"Yeah!" hehehe

Hopelijk draaien de grote namen wa langer dan 1 uur.

gReetz

Posted by pooley on May-24-2005 11:08:

Blijven klagen h�

Posted by InTeXoR on May-24-2005 14:44:

ik snap het ook niet goed, gewoon omdat de line-up van tomorrowland nu goed blijkt mee te vallen betekent toch nog niet dat dit een slecht feestje is.

ik ga zeker proberen te gaan bij ferry en bij marco v & m.i.k.e, misschien ook nog de belgian retro night (OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's).

Posted by Buoyant on May-24-2005 15:39:

quote:
Originally posted by InTeXoR
(OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's).

Kvind retro ook wel nice maar een feestje om het half jaar ofzo is toch wel voldoende en ja het is een beetje traditie op Illusion at the Beach
whieeee ik kijk er al naar uit, worden mooie dagen.

Posted by Kaidreas on May-24-2005 16:31:

quote:
Originally posted by InTeXoR
ik snap het ook niet goed, gewoon omdat de line-up van tomorrowland nu goed blijkt mee te vallen betekent toch nog niet dat dit een slecht feestje is.

ik ga zeker proberen te gaan bij ferry en bij marco v & m.i.k.e, misschien ook nog de belgian retro night (OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's).

inderdaad, WORD!
maja bij wildfire moet ge het een beetje begrijpen die wilt altijd voor een of ander reden de zager zijn van de beta's... niks is goed, alles te commercieel... pfha hij koopt enkel nog maar techno.

Posted by sbastien4678 on May-24-2005 17:49:

Aanwezig op 15 en 16 juli en ik neem een kamer aan het hotel voor de nacht 15-16.

Posted by Phortastic on May-24-2005 18:02:

vetjes, beste line-up van illusion beach ooit vind ik. Maar of ik ga is een andere zaak.

Posted by Wildfir3 on May-24-2005 23:24:

quote:
Originally posted by Kaidreas
inderdaad, WORD!
maja bij wildfire moet ge het een beetje begrijpen die wilt altijd voor een of ander reden de zager zijn van de beta's... niks is goed, alles te commercieel... pfha hij koopt enkel nog maar techno.

yeah idd, alles is te commercieel, en daarvoor ga ik hier eerder de indruk opwekken dat een feest als Tomorrowland (georganiseerd door het meest commerciele dance bedrijf ter wereld ofzo) toch wel fijner is om naartoe te gaan... HAHAAAAAAAAAARRRRRRRRR

Posted by Xilver on May-24-2005 23:29:

quote:
Originally posted by Wildfir3
yeah idd, alles is te commercieel, en daarvoor ga ik hier eerder de indruk opwekken dat een feest als Tomorrowland (georganiseerd door het meest commerciele dance bedrijf ter wereld ofzo) toch wel fijner is om naartoe te gaan... HAHAAAAAAAAAARRRRRRRRR

Ge kunt anders wel een zaag spannen ze klet

Posted by Wildfir3 on May-24-2005 23:37:

elk zijn hobby zeker

Posted by DJ Zetski on May-25-2005 12:53:

Ofwel 15 juli, ofwel 20 juli, maar ik vrees dat de 15de nogal moeilijk zal zijn, hoewel ik ze graag alletwee zou doen Gelukkig zijn er verschillende opties, goed georganiseerd dus

Posted by Kaidreas on May-25-2005 15:47:

quote:
Originally posted by Wildfir3

en stiekem ben je toch wel verliefd op Armijn en ge wilt zen kindjes krijgen???

Posted by FUSyke on Jun-02-2005 15:57:

Tickets te verkrijgen via Darcon en Fnac

http://www.dvlpt.track.zetes.be/dar...ent_language=NL

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »