TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Illusion @ The Beach 2005
Aangezien Illusion @ The Beach toch een groot meerdaags event is in Belgi� en er veel mensen in ge�nteresseerd zijn leek het mij wel goed om er een aparte thread voor te maken.
Hier nog eens de line up:
Vrijdag 15 Juli 2005: Ferry Corsten + Illusion residents
Zaterdag 16 Juli 2005: Mike Koglin + Illusion residents
Woensdag 20 Juli 2005: M.I.K.E. + Marco V. + Elektrokid (level) + Illusion residents
Vrijdag 22 Juli 2005:Belgian Retro Night : Jan Vervloet + Franky Kloeck + residents
Zaterdag 23 Juli 2005: Danjo & Styles + Residents
miljaar!!!
ferry al zeker, en mss daar blijven voor mike koglin!
ik ga volledig passen, denk ik
Ferry & Mike zijn er toch al met Tomorrowland + en die hangar is nu ook niet meteen het van het te noemen..
ferry, mike en marco v denk ik
Hangaar is idd verre van een top locatie
i know
Driest weet wel wat ik bedoel 
Push Live > Illusion @ The Beach 2003
Ik krijg er nog kriebels van als ik er aan terug denk 

^ Dat was een zwaar feestje toen, de beste Push live die ik al gezien heb!!

Zal de nachten zelf beslissen of ik naar Oostende rij of niet, afhankelijk van de goesting die avond.
zoals eerder gezegd, waarschijnlijk van woensdag tot zaterdag kamperen aan zee met tentje of in appartementje. Beetje ver om op en neer te rijden vanuit Limburg 
Push - Live at Trance Energy 17-02-2001
4 juni weer Push/M.I.K.E. live in Schotland 
wow, a lineup that's never seen before! Enkel armin ontbreekt!
Allezja, mag ni te kritisch zijn, maar pffrt, wie zou hier Tomorrowland voor laten liggen? Als ge moet kiezen tussen de twee tenminste h� :/
^idd
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Dat was een zwaar feestje toen, de beste Push live die ik al gezien heb!! |
hehehe
Blijven klagen h�
ik snap het ook niet goed, gewoon omdat de line-up van tomorrowland nu goed blijkt mee te vallen betekent toch nog niet dat dit een slecht feestje is.
ik ga zeker proberen te gaan bij ferry en bij marco v & m.i.k.e, misschien ook nog de belgian retro night (OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's).
| Originally posted by InTeXoR (OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's). |

| Originally posted by InTeXoR ik snap het ook niet goed, gewoon omdat de line-up van tomorrowland nu goed blijkt mee te vallen betekent toch nog niet dat dit een slecht feestje is. ik ga zeker proberen te gaan bij ferry en bij marco v & m.i.k.e, misschien ook nog de belgian retro night (OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's). |
Aanwezig op 15 en 16 juli en ik neem een kamer aan het hotel voor de nacht 15-16.
vetjes, beste line-up van illusion beach ooit vind ik. Maar of ik ga is een andere zaak.
| Originally posted by Kaidreas inderdaad, WORD! maja bij wildfire moet ge het een beetje begrijpen die wilt altijd voor een of ander reden de zager zijn van de beta's... niks is goed, alles te commercieel... pfha hij koopt enkel nog maar techno. |
| Originally posted by Wildfir3 yeah idd, alles is te commercieel, en daarvoor ga ik hier eerder de indruk opwekken dat een feest als Tomorrowland (georganiseerd door het meest commerciele dance bedrijf ter wereld ofzo) toch wel fijner is om naartoe te gaan... HAHAAAAAAAAAARRRRRRRRR |
elk zijn hobby zeker 
Ofwel 15 juli, ofwel 20 juli, maar ik vrees dat de 15de nogal moeilijk zal zijn, hoewel ik ze graag alletwee zou doen
Gelukkig zijn er verschillende opties, goed georganiseerd dus
| Originally posted by Wildfir3 yeah idd, alles is te commercieel, en daarvoor ga ik hier eerder de indruk opwekken dat een feest als Tomorrowland (georganiseerd door het meest commerciele dance bedrijf ter wereld ofzo) toch wel fijner is om naartoe te gaan... HAHAAAAAAAAAARRRRRRRRR |
Tickets te verkrijgen via Darcon en Fnac
http://www.dvlpt.track.zetes.be/dar...ent_language=NL