TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החטיף שאתם הכי אוהבים....
Pages (2): [1] 2 »
החטיף שאתם הכי אוהבים....
אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....
מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש
וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש......
ein kmo bamba
shel osem
Mars
הכי בן זונה בעולם
אבל יייקקקקררררר!!!!
אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה.
חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים.....
החטיף הכי שווה שיש זה
טים טם
TIM TAM
ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה
אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה.
תנו ביס בכל פינה של הטי טם
שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה
ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו
תנו לזה ביס
זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר......
| quote: |
| Originally posted by DJ_BoN אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה. |
Sneakers Rule!!!!!
הממממממ יש מלא
טוב טעם זה טעים זה לא הכי טעים תמיד היינו צוחקים על זה וקונים את זה
הכי טעים אין דבר
יש טעמי יש סילי במבה כיפלי גריל דני שובבני קינדר אין אחד ספציפי
Re: החטיף שאתם הכי אוהבים....
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אני עכשיו בדיוק אוכל TIM TAM שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם..... מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש...... |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy Sneakers Rule!!!!! |
איל כמו פסק זמן שוקולד לבן
אין!@
מה אתם מתווכחים בכלל
למרות שאני לא מכיר את הטים טם
אני יכול להגיד לכם שסניקרס ומארס
זה שני החטיפים שאני הכי אוהבבבב.....אתם מביאים לי חבילה שלמה של
mini
אני גומר אותה תוך דקה
(לצורך העניין אני לא שמן אני חזיר)

מה אתם נהייתם לי קמצנים???
לכו קנו טים-טם זה הדבר הכי טעים שיש
מי שזה לא יהיה לא טעים
אני ישלח את ה4-3 שקל שזה עלה לא......
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים..... החטיף הכי שווה שיש זה טים טם TIM TAM ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה. תנו ביס בכל פינה של הטי טם שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו תנו לזה ביס זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר...... |
טים טם זה באמת אחד מהטעימים שבהם.. במיוחד הטים טם קרמל.
אבל איכותי לאללה זה טובלרון!!
וגם טוייקס זה מעולה...
ועכשיו מספיק עם שוקולדים.
החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... אבל ביסלי פיצה זה גם מהאיכותיים..
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo טים טם זה באמת אחד מהטעימים שבהם.. במיוחד הטים טם קרמל. אבל איכותי לאללה זה טובלרון!! וגם טוייקס זה מעולה... ועכשיו מספיק עם שוקולדים. החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... אבל ביסלי פיצה זה גם מהאיכותיים.. |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... .. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אחי... יש סיבה שכתוב על השקית של עודיות עבאדי "טעם של פעם" |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אחי... יש סיבה שכתוב על השקית של עודיות עבאדי "טעם של פעם" |
וב קניית טים טם היה כתוב על זהע
tim tam chunky
ככה שזה לא הזה שאתה מדבר עליו אתה יכול להגיד את הצבע של העטיפה אז שאלתי אם יש עוד אחד כזה ומסתבר שאין
אז מצאתי את
o.k קשית
שזה בול על מה שאתה מדבר אז אנ י ינסה על זה היום על הפרנץ' וניל בתיכון 
אני פחות אוהב את הדברים האלה אבל טיםטם באמת הכי טוב!!!
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אני פחות אוהב את הדברים האלה אבל טיםטם באמת הכי טוב!!! |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN וב קניית טים טם היה כתוב על זהע tim tam chunky ככה שזה לא הזה שאתה מדבר עליו אתה יכול להגיד את הצבע של העטיפה אז שאלתי אם יש עוד אחד כזה ומסתבר שאין אז מצאתי את o.k קשית שזה בול על מה שאתה מדבר אז אנ י ינסה על זה היום על הפרנץ' וניל בתיכון |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בדוגרי אין לי מושג מה זה טים טם אבל יום ראשון יש לי טיול שנתי והצעות לאיזה ממתקים לקנות יתקבלו בברכה |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL זה בן זונה של דבר... אתה נוגס משני הצדדים ושותה דרך זה משהו חם... (קפה, שוקו) וזה נמס לך כזה בפה ועושה בלאגן!!! אבל זה ממש טעים... קנה במבה אדומה!!! ומישהו מכיר כזה דבר ערבי שזה מסטיקים כאלה, אבל בצורת קוביות לגו!!! אז אתה גם משחק עם זה שעות ואחרי זה אוכל את זה!!! (זה די מגעיל אבל...) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.