TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החטיף שאתם הכי אוהבים....
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dj Moriano on Nov-28-2001 13:19:

החטיף שאתם הכי אוהבים....

אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....

מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש

וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש......


Posted by TranceGiant on Nov-28-2001 13:34:

ein kmo bamba
shel osem


Posted by nesher on Nov-28-2001 13:51:

Mars
הכי בן זונה בעולם
אבל יייקקקקררררר!!!!


Posted by DJ_BoN on Nov-28-2001 14:00:

King

אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה.


Posted by Dj Moriano on Nov-28-2001 14:26:

Rasta

חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים.....

החטיף הכי שווה שיש זה
טים טם
TIM TAM

ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה
אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה.
תנו ביס בכל פינה של הטי טם
שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה
ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו
תנו לזה ביס
זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר......


Posted by Hell_Copter on Nov-28-2001 14:27:

quote:
Originally posted by DJ_BoN
אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה.


אני זוכר שנסעתי עם חברים בחופש לאילת
אחד בא עם סטוק של טוב טעם
זה באמת טעים...
וזה גם זול
אבל זה לא הכי טעים (זה בין הטעימים)1
גם צ'אק זה טעים


Posted by YuVaL on Nov-28-2001 15:48:

Sneakers Rule!!!!!


Posted by m0sh on Nov-28-2001 16:48:

הממממממ יש מלא

טוב טעם זה טעים זה לא הכי טעים תמיד היינו צוחקים על זה וקונים את זה

הכי טעים אין דבר

יש טעמי יש סילי במבה כיפלי גריל דני שובבני קינדר אין אחד ספציפי


Posted by m0sh on Nov-28-2001 16:51:

Re: החטיף שאתם הכי אוהבים....

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....

מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש

וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש......


אני לא מכיר יש את זה בקניון שבעת הכוכבים כי אני הולך לשם היום...?


Posted by Q-PiXeL on Nov-28-2001 18:13:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
Sneakers Rule!!!!!


תודה שהזכרתה את זה, כבר שכחתי שיש לי חבילה מלאה, אני הולך לקחת אחד...


Posted by ProjectFive on Nov-28-2001 18:54:

איל כמו פסק זמן שוקולד לבן
אין!@


Posted by Dj Black on Nov-28-2001 23:01:

מה אתם מתווכחים בכלל
למרות שאני לא מכיר את הטים טם

אני יכול להגיד לכם שסניקרס ומארס
זה שני החטיפים שאני הכי אוהבבבב.....אתם מביאים לי חבילה שלמה של
mini
אני גומר אותה תוך דקה


(לצורך העניין אני לא שמן אני חזיר)


Posted by Dj Moriano on Nov-29-2001 06:19:

מה אתם נהייתם לי קמצנים???
לכו קנו טים-טם זה הדבר הכי טעים שיש

מי שזה לא יהיה לא טעים
אני ישלח את ה4-3 שקל שזה עלה לא......


Posted by m0sh on Nov-29-2001 07:10:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים.....

החטיף הכי שווה שיש זה
טים טם
TIM TAM

ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה
אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה.
תנו ביס בכל פינה של הטי טם
שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה
ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו
תנו לזה ביס
זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר......


כן חבר שלי אמר לי אתמול בערב על זה שהוא לא הבין ולא הצליח אז האלה אם כדי בפעם הראשונה לאכול או לשתות דרך זה שוקו


Posted by dj alonzo on Nov-29-2001 13:13:

טים טם זה באמת אחד מהטעימים שבהם.. במיוחד הטים טם קרמל.
אבל איכותי לאללה זה טובלרון!!
וגם טוייקס זה מעולה...
ועכשיו מספיק עם שוקולדים.
החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... אבל ביסלי פיצה זה גם מהאיכותיים..


Posted by Dj Moriano on Nov-29-2001 13:18:

quote:
Originally posted by dj alonzo
טים טם זה באמת אחד מהטעימים שבהם.. במיוחד הטים טם קרמל.
אבל איכותי לאללה זה טובלרון!!
וגם טוייקס זה מעולה...
ועכשיו מספיק עם שוקולדים.
החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... אבל ביסלי פיצה זה גם מהאיכותיים..


אם כבר מדברים על ביסלי אז הביסלי הכי טו ב שיש
הוא כמובן ועל זה אי אפשר להתווכח הוא

ביסלי בצל


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2001 13:20:

quote:
Originally posted by dj alonzo
החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... ..


אחי... יש סיבה שכתוב על השקית של עודיות עבאדי
"טעם של פעם"


Posted by DJ_BoN on Nov-29-2001 13:39:

King

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי... יש סיבה שכתוב על השקית של עודיות עבאדי
"טעם של פעם"


מה אתה נורמליייי??
עבאדי זה הכי טוב שיש!!


Posted by Dj Moriano on Nov-29-2001 13:56:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי... יש סיבה שכתוב על השקית של עודיות עבאדי
"טעם של פעם"



פחחחחח קרעת אותי....


Posted by m0sh on Nov-30-2001 06:47:

וב קניית טים טם היה כתוב על זהע
tim tam chunky
ככה שזה לא הזה שאתה מדבר עליו אתה יכול להגיד את הצבע של העטיפה אז שאלתי אם יש עוד אחד כזה ומסתבר שאין
אז מצאתי את
o.k קשית
שזה בול על מה שאתה מדבר אז אנ י ינסה על זה היום על הפרנץ' וניל בתיכון


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2001 08:39:

אני פחות אוהב את הדברים האלה אבל טיםטם באמת הכי טוב!!!


Posted by Hell_Copter on Nov-30-2001 09:21:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני פחות אוהב את הדברים האלה אבל טיםטם באמת הכי טוב!!!


בדוגרי אין לי מושג מה זה טים טם
אבל יום ראשון יש לי טיול שנתי והצעות לאיזה ממתקים לקנות יתקבלו בברכה


Posted by Dj Moriano on Nov-30-2001 10:51:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וב קניית טים טם היה כתוב על זהע
tim tam chunky
ככה שזה לא הזה שאתה מדבר עליו אתה יכול להגיד את הצבע של העטיפה אז שאלתי אם יש עוד אחד כזה ומסתבר שאין
אז מצאתי את
o.k קשית
שזה בול על מה שאתה מדבר אז אנ י ינסה על זה היום על הפרנץ' וניל בתיכון


זה כן מה שאני מדבר עליו יש כמה סוגי טים טם
טים טם זה הרבה יותר טוב מ
O.K. קשית

קנה טים טם
זה אדייייררר


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2001 12:19:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


בדוגרי אין לי מושג מה זה טים טם
אבל יום ראשון יש לי טיול שנתי והצעות לאיזה ממתקים לקנות יתקבלו בברכה


זה בן זונה של דבר...
אתה נוגס משני הצדדים ושותה דרך זה משהו חם...
(קפה, שוקו)
וזה נמס לך כזה בפה ועושה בלאגן!!!
אבל זה ממש טעים...

קנה במבה אדומה!!!
ומישהו מכיר כזה דבר ערבי שזה מסטיקים כאלה, אבל בצורת קוביות לגו!!!
אז אתה גם משחק עם זה שעות ואחרי זה אוכל את זה!!!
(זה די מגעיל אבל...)


Posted by Dj Moriano on Nov-30-2001 12:22:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


זה בן זונה של דבר...
אתה נוגס משני הצדדים ושותה דרך זה משהו חם...
(קפה, שוקו)
וזה נמס לך כזה בפה ועושה בלאגן!!!
אבל זה ממש טעים...

קנה במבה אדומה!!!
ומישהו מכיר כזה דבר ערבי שזה מסטיקים כאלה, אבל בצורת קוביות לגו!!!
אז אתה גם משחק עם זה שעות ואחרי זה אוכל את זה!!!
(זה די מגעיל אבל...)


אני מכיר את הלגו זה דבר מגניב....
עדיין מוכרים את זה??


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.