TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- welke dj wil jij graag zien?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by yahoo on May-25-2005 19:01:

welke dj wil jij graag zien?

Stel je organiseert een groot (trance) feest met bekende djs... Welke djs denk jij dan dat scoren bij het Nederlandse publiek?? (Uitgezonderd de 'hele grote' namen als tiesto, armin, ferry, pvd etc...)
Of als dat makkelijker is: welke dj zou jij graag willen zien??

(btw: heb al gezocht naar oude threads hierover, maar kon niks vinden, dus geef ff een link als er al wel precies dezelfde thread is geweest)

Posted by New Wave on May-25-2005 19:06:

Re: welke dj wil jij graag zien?

quote:
Originally posted by yahoo
Ik heb ff wat hulp nodig...

Stel je organiseert een groot (trance) feest met bekende djs... Welke djs denk jij dan dat scoren bij het Nederlandse publiek?? (Uitgezonderd de 'hele grote' namen als tiesto, armin, ferry, pvd etc...)
Of als dat makkelijker is: welke dj zou jij graag willen zien??

(btw: heb al gezocht naar oude threads hierover, maar kon niks vinden, dus geef ff een link als er al wel precies dezelfde thread is geweest)

Er zijn er al 3. Maar als je ze niet kan vinden dan is het niet erg. We posten het gewoon hier. Hebben we weer wat te schrijven.

Posted by jp on May-25-2005 19:17:

-Kai Tracid scoort sowieso hier al bij 3 man
-Paul Oakenfold want die is hier niet zo vaak (en vanwege DV 2004)
-Blank & Jones want Tiesto draait hun platen de laatste tijd en ze zijn hier bijna nooit
-John 00 Flemming vanwege z'n aparte stijl
-Jean want die heeft de skillz, zet voor de gein maar eens honderd draaitafels neer (alhoewel je voor die kosten ook Armin, Ferry en PvD kunt boeken)

Posted by New Wave on May-25-2005 19:20:

quote:
Originally posted by jp

Jullie lopen te soppen op jullie bureaustoel. Vooral nwopper. Met hele ruige sex en 17 keer klaarkomen verliest ze nog minder vocht.

Posted by sndh on May-25-2005 19:29:

een Japanse 'infasie' voor mij, ik zou heel graag Hiroshi Watanabe LIVE willen horen. En daarna een set van Osamu M, die vind ik ook hemels....

Posted by jp on May-25-2005 19:29:

Die gozer is super aardig, heeft z'n uiterlijk mee en draait ook nog eens de sterren van de hemel. Daarnaast predikt Kai een bepaalde bescheidenheid (lees: verlegenheid) die 'm siert. Je zou er spontaan homo van worden

Posted by Gonzo on May-25-2005 19:35:

quote:
Originally posted by jp
-Paul Oakenfold want die is hier niet zo vaak (en vanwege DV 2004)
-Blank & Jones want Tiesto draait hun platen de laatste tijd en ze zijn hier bijna nooit
-John 00 Flemming vanwege z'n aparte stijl
-Jean want die heeft de skillz, zet voor de gein maar eens honderd draaitafels neer (alhoewel je voor die kosten ook Armin, Ferry en PvD kunt boeken)

Oakie vind ik echt pass�. Vroeger een held, maar nu heeft ie daar alle schijn van.

Blank & Jones is jeugdsentiment. Vroeger luisterde ik ook altijd voor het stappen naar EinsLive PartyService met Piet Blank. Gouden tijden zeg ik je . Bimmel & Bommel vind ik in tegenstelling tot velen altijd lekker draaien [ach ja: af en toe t� commerziel]. Ze staan btw op Diverrance deze zomer.

Namen die ik graag qua trance zou willen zien:

Rank 1 [Piet Bervoets]
Jon 'o Bir
Alex MORPH
Ronski Speed
Danjo & Rob Styles
Gabriel and Dresden
Fred Baker

Posted by Little Theseus on May-25-2005 19:42:

Fatboy Slim - Draaide ieder jaar op brighton beach voor een mannetje of honderdduizend, maar volgens mij issie hier nog nooit geweest!
maar ook Chicken Lips - Die snappen hoe het werkt

Posted by New Wave on May-25-2005 20:22:

Klein zaaltje in hartje Amsterdam:

1. --dj--
2. Eiegooie
3. Theseus
4. Verdine Bel

Dit zou toch een veel leuker feestje zijn dan een feestje met al die grote namen.

Posted by Roger on May-25-2005 20:26:

quote:
Originally posted by New Wave
Klein zaaltje in hartje Amsterdam:

1. --dj--
2. Eiegooie
3. Theseus
4. Verdine Bel

Dit zou toch een veel leuker feestje zijn dan een feestje met al die grote namen.

idd vind ik ook! nog wat namen erbij: passiva, perry o'neil

Posted by New Wave on May-25-2005 20:45:

quote:
Originally posted by Roger
idd vind ik ook! nog wat namen erbij: passiva, perry o'neil

Wat draaien die? Progressive?

Posted by Remy D on May-25-2005 20:50:

James Holden

Posted by Siesta on May-25-2005 20:50:

sowieso DJS, en geen producer djs, die draaien naast het produceren.

1. Laurent Wolf, geweldige dj, altijd leuke en creatieve mixen.
2. Maddskilz & D-Rashid, tja loop het langer te verkondigen, maar dit is gave HOUSE!
3. Jean! altijd leuk
4. Om hem in te tikken draai ik de avond af :P

ik vind tegenwoordig dat er TE standaard gedraaid, wordt, simpele overgangen kan iedereen!!! echt gebruik maken van de nieuwe technieken die cdj1000s en djm mixer bieden, wordt amper wat mee gedaan, MAAR TOCH eisen al die djs die apparatuur, waarom? kan je toch even goed met een apollo, maja.

Just my 2 cents. laat het dj werk over aan de djs, en laat de producers lekker in de studio aan het werk. Dit wil niet zeggen dat ik alle producers die naast het produceren ook zijn gaand raaien kut vind.

Posted by AirPole on May-25-2005 21:11:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
sowieso DJS, en geen producer djs, die draaien naast het produceren.

Just my 2 cents. laat het dj werk over aan de djs, en laat de producers lekker in de studio aan het werk. Dit wil niet zeggen dat ik alle producers die naast het produceren ook zijn gaand raaien kut vind.

No offense hoor, maar dit is een quote van je eigen site:

'Now the passion is still growing, Siesta is also making his own music now. With software as Reason 2.0 and ProTools and Cubase, he's experimenting the world of making music.'

Posted by jp on May-25-2005 21:17:

quote:
Originally posted by TranceZoner

Go solve a crime, Sherlock

Posted by Tom Lont on May-25-2005 21:17:

Airwave
John O Callaghan
John 'OO' Fleming
Ronski Speed
Scott Bond

Allemaal trance, hoewel jOOf meer psytrance is. Vooral John O Callaghan en Scott Bond draaien erg lekker vind ik. Hier krijg je een groot trancefeest niet mee uitverkocht, maar wel leuk voor een club.

Posted by Roger on May-25-2005 21:51:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat draaien die? Progressive?

daar gaat het toch niet om.. meer dat ze down to earth zijn en niet te beroerd om een biertje met je proosten

Posted by New Wave on May-25-2005 21:53:

quote:
daar gaat het toch niet om..

Maar bij mij wel.

Posted by Little Theseus on May-25-2005 21:55:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik vind tegenwoordig dat er TE standaard gedraaid, wordt, simpele overgangen kan iedereen!!! echt gebruik maken van de nieuwe technieken die cdj1000s en djm mixer bieden, wordt amper wat mee gedaan, MAAR TOCH eisen al die djs die apparatuur, waarom? kan je toch even goed met een apollo, maja.

zo true!!
dj's gaan teveel voor de makkelijke weg, wees creatiever, toon is wat lef!!

Posted by Roger on May-25-2005 22:01:

quote:
Originally posted by Little Theseus
zo true!!
dj's gaan teveel voor de makkelijke weg, wees creatiever, toon is wat lef!!

ik stoor me daar eigelijk helemaal niet aan, als het maar strak is dan vind ik het al best

ja oke misschien als je net als jean met 100 tafels gaat draaien

Posted by Djeebie on May-25-2005 22:07:

Als je echt een trance feest zou organiseren zou ik John '00' Fleming willen zien. Nooit live gezien, maar z'n cd's en sets zijn echt super. Voor de rest kan geen enkele trance dj me nog echt boeien.

Posted by subtrance on May-25-2005 22:38:

SASHA

dat is eigenlijk de enige Dj waarvan ik zeker ben dat ik hem nog een keer echt aan het werk wil hebben gezien...

een 5 uur durend setje van Sasha in de opkomende zon dat zou hemels zijn....

Posted by Matthijs on May-25-2005 23:17:

quote:
Originally posted by TranceZoner
No offense hoor, maar dit is een quote van je eigen site:

'Now the passion is still growing, Siesta is also making his own music now. With software as Reason 2.0 and ProTools and Cubase, he's experimenting the world of making music.'

Als je �cht goed had gelezen had je gemerkt dat wat Siesta zegt elkaar niet tegen hoeft te spreken. Hij vindt dat producers niet altijd moeten proberen om ook te dj-en, maar hij zegt niks over dj's die ook gaan produceren (de groep waar hij zelf tot behoort)

Posted by TranceFool on May-26-2005 07:25:

Ik wil Derrick May eigenlijk nog wel een keer zien, paar maanden geleden de kans gehad, niet gegaan, spijt gekregen

Posted by Siesta on May-26-2005 07:33:

quote:
ik stoor me daar eigelijk helemaal niet aan, als het maar strak is dan vind ik het al best

ja oke misschien als je net als jean met 100 tafels gaat draaien

ja maar dat mixen, dat kan IEDEREEN! in principe is tiesto armin en de hele hatseflats niks beter dan een bedroom dj, qua mixing skills.

Djs moeten weer DJs worden.

p.s die site is al jaren niks meer aangedaan

Pages (3): [1] 2 3 »