TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי.....


Posted by Dj Moriano on Nov-28-2001 20:15:

סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי.....

היום סוף סוף אחרי הרבה זמן שלקח לי לחסוך ואחרי עוד יותר זמן שלקח לי
שיביאו את זה מחו"ל קיבלתי את הציוד שלי


זוג
CDJ-100S

ומיקסר של קורג זה עם הקאוס פד


Posted by on Nov-28-2001 20:55:

תתחדש אחי
תתמקצע בזה קצת, שלח לי איזה סט אני יארגן לך חלטורה פה בפורום


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-28-2001 21:30:

קנית את זה מאתר??

כמה זה עלה לך ה זוג
cdj100??


Posted by Dj Moriano on Nov-28-2001 22:04:

תודה

DJ-Kreing^^-ו

את המיקסר קניתי מאתר ושלחו את זה לחבר של אבא שלי בארה"ב
והוא הביא את זה לארץ ואת הקומפקט קניתי בארץ....


Posted by YuVaL on Nov-28-2001 22:23:

Re: סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי.....

quote:
Originally posted by Dj Moriano
היום סוף סוף אחרי הרבה זמן שלקח לי לחסוך ואחרי עוד יותר זמן שלקח לי
שיביאו את זה מחו"ל קיבלתי את הציוד שלי


זוג


CDJ-100S

ומיקסר של קורג זה עם הקאוס פד


תתחדש אחי
יש לך איזה אתר זול שאתה יכול להמליץ לי עליו?


Posted by Dj Moriano on Nov-29-2001 06:16:

יש לי אתר נחמד אבל אין בו פיוניר



www.music123.com

יש מוצרים שהם שולחים לארץ ויש כאלה שהם לא
את המיקסר שלי הם לא רצו
אין לי מושג למה.....


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-29-2001 09:47:

הנה אתר טוב
http://store.yahoo.com/djgear/
יש בו ציוד מכל החברות הטובות
והם שולחים לכל העולם.

לפעמים יש להם מבצעים טובים
אבל זה עובר במכס , אז המחיר יעלה, נכון?
וגם השליחה לארץ תעלה עוד מלא??


Posted by Q-PiXeL on Nov-29-2001 18:13:

אוף איזה כיף לך...

*נאמר בבכי*
גם אני רוצה...
(למה אין סמיילי בוכה?!?)

www.djgear.com
זה אותו אחד כמו הזה שפירסמתה ב
yahoo

כמה מכס יש על ציוד לתקליטנים? 70-80 אחוז?
ובמחיר הסופי, מה יוצא יותר שווה, להזמין מחול או לקנות בארץ?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.