TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי.....
סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי.....
היום סוף סוף אחרי הרבה זמן שלקח לי לחסוך ואחרי עוד יותר זמן שלקח לי
שיביאו את זה מחו"ל קיבלתי את הציוד שלי
זוג
CDJ-100S
ומיקסר של קורג זה עם הקאוס פד
תתחדש אחי
תתמקצע בזה קצת, שלח לי איזה סט אני יארגן לך חלטורה פה בפורום 
קנית את זה מאתר??
כמה זה עלה לך ה זוג
cdj100??
תודה
DJ-Kreing^^-ו
את המיקסר קניתי מאתר ושלחו את זה לחבר של אבא שלי בארה"ב
והוא הביא את זה לארץ ואת הקומפקט קניתי בארץ....
Re: סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי.....
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano היום סוף סוף אחרי הרבה זמן שלקח לי לחסוך ואחרי עוד יותר זמן שלקח לי שיביאו את זה מחו"ל קיבלתי את הציוד שלי זוג CDJ-100S ומיקסר של קורג זה עם הקאוס פד |
יש לי אתר נחמד אבל אין בו פיוניר

www.music123.com
יש מוצרים שהם שולחים לארץ ויש כאלה שהם לא
את המיקסר שלי הם לא רצו
אין לי מושג למה.....
הנה אתר טוב
http://store.yahoo.com/djgear/
יש בו ציוד מכל החברות הטובות
והם שולחים לכל העולם.
לפעמים יש להם מבצעים טובים
אבל זה עובר במכס , אז המחיר יעלה, נכון?
וגם השליחה לארץ תעלה עוד מלא??
אוף איזה כיף לך...
*נאמר בבכי*
גם אני רוצה...
(למה אין סמיילי בוכה?!?)
www.djgear.com
זה אותו אחד כמו הזה שפירסמתה ב
yahoo
כמה מכס יש על ציוד לתקליטנים? 70-80 אחוז?
ובמחיר הסופי, מה יוצא יותר שווה, להזמין מחול או לקנות בארץ?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.