TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vanavond: Temptation Party @ Versuz
Vanavond: Temptation Party @ Versuz
Ik ga, wie gaat er nog ?
ok, het zal wel volle bak zijn en veeeeeel te warm, maar voor al dat lekkers heb ik het wel over 
Ik dacht te gaan, maar dankzij de factuur van mijn grootonderhoud heb ik geen zin meer 
Re: Vanavond: Temptation Party @ Versuz
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot Ik ga, wie gaat er nog ? |
damn, kheb wel zin in ewa temptation eerlijk gezegd
*rrrrrrrr*
i feel hot hot
(hoe zou da toch kome
)
| Originally posted by FredNova Ik dacht te gaan, maar dankzij de factuur van mijn grootonderhoud heb ik geen zin meer |
Ik ga er vanuit dat ik een grote beurt krijg. Dat is mijn motivatie om te gaan
soit, vraagske
ik heb net iets voor met men autospiegel, langs de rechterkant is die vandaag afgereden. Mag ik daar dan nog mee rijden ? Ja zeker ? Kan politie daar iets op zeggen ?
iemand die daar ervaring mee heeft ?
"maar meneer het zwaantje, das juist gebeurt! en ow ja, die snelheidsovertreding is gebeurt toen ik erachter aan reed!!"
| Originally posted by pooley "maar meneer het zwaantje, das juist gebeurt! en ow ja, die snelheidsovertreding is gebeurt toen ik erachter aan reed!!" |

| Originally posted by 1Million$shot Ik ga er vanuit dat ik een grote beurt krijg. Dat is mijn motivatie om te gaan soit, vraagske ik heb net iets voor met men autospiegel, langs de rechterkant is die vandaag afgereden. Mag ik daar dan nog mee rijden ? Ja zeker ? Kan politie daar iets op zeggen ? iemand die daar ervaring mee heeft ? |
autokerkhof is een pal goedkoper zene
soit,ben net terug van Versuz
Der waren nogal wat hete bezekes zene
goe gefeest, muziek was ok , dj Laurent was de dj van dienst
wat draaide hij zoal: aanvang: house dan R&B afgewisseld met house/commerciele danceplaten
dan was er een mini optreden van temptation vrijgezellen ofzo, alleman lekker nat dankzij een waterkanonneke 
daarna lekkere groove/house/trance/jump. Voor de commerciele plebs onder de versuzgangers. Af en toe ook nog wat R&B.
Er werdt ook veel met Pisang Ambon GEGOTEN
Een dezer dagen zal ik een link plaatsen naar een 190-tal party pics.
soit, ik heb mij goed geamuseerd dus een geslaagd feestje
en nu
SLAAPWEL