TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skydda utrustning?
Skydda utrustning?
F�r alla er som har massa dyr musikutrustning hemma eller s�.. Hur skyddar ni utrustningen n�r folk b�rjar vingla hemma hos er med ett glas �l i handen en fredagkv�ll?
Ska jag anv�nda stort vattenavvisande "lakan" av n�t slag att l�gga p� min DJ-utrustning? Eller finns det n�gon lite snyggare l�sning?
Bor i en liten etta, s� prylarna �r i rummet d�r alla �r hur jag �n g�r 
Vill g�rna slippa en olycka �-la-Laszlo hemma 
Tacksam f�r svar 
Re: Skydda utrustning?
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Vill g�rna slippa en olycka �-la-Laszlo hemma ![]() |

Re: Re: Skydda utrustning?
| quote: |
| Originally posted by Laszlo haha ![]() hemma har jag inte haft n�gra problem med att folk vinglar omkring och spiller �l (peppar peppar)...n�r det v�l �r folk h�r s� k�nner man ju alla, och de vet ju att utrustningen �r pissdyr - dessutom �r de v�l medvetna om att det bara �r att hosta upp pengarna utifall n�got skulle h�nda - det �r ju bara sunt f�rnuft...�r du j�ttenojig s� �r v�l plastschynke �ver grejerna en l�sning - d�remot inte s� snyggt kanske... |
Men olyckor h�nder trots allt.. och det �r inte j�ttekul att ev. be n�gon om pengar heller..
Annars har ju www.starfelt.se en massa schyssta casar med avtagbara lock till s� gott som all utrustning....n�r det kommer en massa dr�gg s� �r det bara att sl�nga p� locket...fast jag tycker inte det ser snyggt ut att ha spelarna st�endes i case hemma...s� fr�gan �r om sk�nhet i detta fall g�r f�re s�kerhet eller inte 
Spelar roll om ett skynke inte �r s� snyggt? Det l�r ju vara det b�sta mot spill � s�nt, och s�kerhet borde g� f�re snygghet? Du beh�ver ju bara anv�nda det n�r det beh�vs s� att s�ga, m�ste ju inte ligga p� alltid 
Men men, jag har inga spelare sj�lv hemma, s� detta �r ju bara mina funderingar 
Finns en butik p� g�tgatsbacken i stockholm som enbart s�ljer vaxtyger.
L�sa bitar, v�skor, typ gardiner, underl�gg tja allt m�jligt.. �r en ganska trendig butik och dom har hur m�nga m�nster som helst.
Tror nog du kan hitta n�got r�tt snyggt d�r iaf, sen �r ju vax bra mot typ v�tska o s�nt, l�r ju inte tr�nga igenom.