TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Chart oproep
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
BeTA Chart oproep
Niet gewoon een lijstje met onze top 5, maar een vernuftig systeem op poten gezet door onze moderator, CygnusX.
Het zit zo ineen:
Je kunt op onderstaande link (na superkorte registratie) je top 5 invullen
http://www.trancesig.com/register.php
[edit]de hoofdpagina bevindt zich HIER[/edit]
Je krijgt dan de mogelijkheid om bv. in je sig te linken naar de site, zodanig dat je huidige top 5 in je sig verschijnt (zie: bij mij) en daarbij heb je dan nog de keuze tussen een aantal opmaakstijlen. Da's al cool.
Maar, op basis van al die charts wordt dan automatisch een algemene chart opgesteld.
Wat me zalig leek was om een 'BeTA chart van het moment' op te maken; daarom heeft Benny een knoppeke BeTA Charts toegevoegd aan de site.
Als het ooit komt tot een BeTA chart, dan is het wel nu, want simpeler kan het gewoonweg niet ineen zitten! De chart is te raadplegen op
http://www.trancesig.com/betacharts.php
We zien wel maar misschien kan CygnusX dan een sticky thread aanmaken waar elke week de chart gepost wordt of zo.
Dus dit is een oproep om je huidige top 5 HIER op te geven of te updaten, zodat we een representatieve BeTA chart krijgen.
Paar opmerkingen:
-Het is altijd mogelijk je top 5 te updaten.
-Laat ons overeen komen om Original Mix te schrijven als het er een is (ipv leeg te laten), om miserie te vermijden met dezelfde nummers die als verschillende versies geregistreerd worden of zo (of heeft CygnusX daar al rekening mee gehouden?).
-CygnusX heeft dit voorgesteld als feature voor TAv2 die op til is; ik neem aan dat als dit een succes wordt er op termijn ook een TA Chart komt.
Proficiat, Benny, ik ben er weg van! Schitterend systeem!
Dus mensen, euh... DOEN 
Netjes 
Hup Luminary - My World hup !
Nice
Maar als niet iedereen dat up to date houdt kan da wel vertekend beeld geven, nie? Ik had al mensen gezien die dat duidelijk in geen maanden meer hadden aangepast 
seg ma oude nummer doen ook me ofwat??? want kbegrijp het niet goed
moet ik op de hoogte zijn van het nieuwste van het nieuwste want mij favo is op moment nog altijd massive motion 
Re: BeTA Chart oproep
Ik heb deze site vorige zomer gemaakt uit verveling en om de php/mysql-wereld wat te verkennen. Er zitten waarschijnlijk nog veel bugs in, dus als je er vindt, laat me iets weten aub 
Het is misschien makkelijker om via deze url de site te bezoeken, dan heb je een overzichtje via het menu en dan zie je direct of je ingelogd bent.
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai -Laat ons overeen komen om Original Mix te schrijven als het er een is (ipv leeg te laten), om miserie te vermijden met dezelfde nummers die als verschillende versies geregistreerd worden of zo (of heeft CygnusX daar al rekening mee gehouden?). |
lumumba ?
| Originally posted by X-Tune lumumba ? |
| Originally posted by CygnusX Gratis webhost voor LUC-studenten |
^hahahaha.. goei fratske
| Originally posted by X-Tune Is Patrice Lumumba een oud-student geweest? |
tis wel e sjiek idee alleen is er het probleem dat er blijkbaar nog geen enkele plaat 2x is voorgekomen
(die signature is anders wel handig, merci
)
ff zien
Edit: zo, mooi 
Super initiatief! 
En gelijk ook m'n top 5 erbij gezet...
damn, i suck at making charts.. zal es heel goed moeten nadenken, hehe
zijde verplicht da te zette als signatuur?
| Originally posted by mellow_head zijde verplicht da te zette als signatuur? |
maneen gij, gij snapt da ni! Das een hidden message
| Originally posted by mellow_head maneen gij, gij snapt da ni! Das een hidden message |
Idd, das een Swahiliaans codewoord.
| Originally posted by TOR eid uoy t'now yhw? |
| Originally posted by mellow_head maneen gij, gij snapt da ni! Das een hidden message |
| Originally posted by X-Tune nou, ik voelde me toch wel een tijdje aangesproken. |
vala se, deed dit toch al manueel dus kan ik het evengoed ook zo doen 
nice idea trouwens cygnus !
Woo 3 prog tracks in de top 10 
de mijne geupdate