TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mijn hart van vandaag online

Posted by Belgian Bonzai on May-29-2005 21:04:

Mijn hart van vandaag online

Er is iets speciaals aan het gebeuren.
Beginnen met het begin.

ASOT 197 is vandaag gearriveerd, 256 Kbps nog wel.
Ik kruip op de trein, zet mijn laptop open en begin eraan.
We stoppen aan de eerste halte en er stapt een meisje op waar ik, toen ik in het 3e en 4e middelbaar zat en dus ongeveer 15 jaar was altijd in de speeltijd naar keek. Toen ze na haar 4e (ze moet 1 jaar ouder zijn dan mij) plots weg bleek (veranderd van school) was ik d'er toch wel kapot van. Telkens ik aan haar nieuwe school passeerde, keek ik of ze toevallig niet buiten stond, telkens ik aan haar dorp (waar ik dacht dat ze woonde, bleek nog verkeerd te zijn ook) passeerde, keek ik of ze er nergens was. Verliefd, dus.
Ik zag haar al vanuit de trein op het perron, komt ze achter mij zitten. We kijken nu in dezelfde richting met mijn leuning ertussen. Ik word in ��n minuut supernerveus, ik zit te shaken. Ik heb haar al 3 en half jaar niet meer gezien, dit is een toeval.
Ik had de tracklisting nog niet bekeken en ik hoor iets waar ik direct Adam White/Andy Moor op plak. En dan beginnen de lyrics:

There's just one thing that I need to say
before I close my eyes and walk away
There's just one thing that I need to feel
before I walk away against my will
There's just one thing that I need to hear
before I walk away for the last time
There's just one thing that I need to see
before I take this jump and set us free.

Episch; episch is het beste woord.

Lichtervelde, halverwege; moet nu toch wel eens beginnen aan actie. Ik draai me om "Ben jij Joanna?"
-"Ja"
... (1 minuut, het leken er 3)
"Maar ok, ik ga me terug zetten *mijn hoofd rustte op mijn armen op het hoofdstuk van de leuning, beetje raar*; 't was cool om je nog eens te zien."
[niet essentieel]Nog enkele woorden net voor het uitstappen uit de trein en ze komt iemand tegen waar ze nog in klas mee zat. Ik kan niet wachten, dat zou zooo opvallen dus ik op mijn dooie gemakken naar de trap naar de tram. 2 oude vrouwtjes to the rescue, safe, kan ik achter blijven en als ze de tram pakt loopt ze dan weer achter me als dat niet te lang duurt met die klasgenoot. "O, gaat u maar voor hoor, mijnheer". Niet dus.
Ik wacht beneden de trap (wel iets ernaast natuurlijk) en ze komt.[/niet essentieel]
Nog een gesprekje van zowat 4 minuutjes. Sympathiek, mensen, unbelievable. Haar tram komt eraan, is niet dezelfde als de mijne. "Heb je geen goesting om in contact te blijven?"
-"Hangt ervan af."
Ik denk te snappen wat ze bedoelt. Ik: "Niet mee inzitten, ik vrij al, 't zou gewoon tof zijn om je nog eens te zien."
Dus ik geef haar mijn e-mail, dat van Hotmail zodat ze me kan toevoegen op MSN: not likely, maar het cre�ert een extra optie.
Dus ikke: "[email protected]"
Kom op mijn kot. Mailbox bijna vol dus rap 40MB vrijmaken. Wait a minute, 't is [email protected][/email], maar [email protected]! Shit!
Rap [email][email protected] registreren. Hotmail duldt blijkbaar geen puntjes. So here I am.
En luisteren naar Way Out West - Don't Forget Me (Riley & Durrant Remix)

Don't forget me
don't regret me
don't suspend me
don't neglect me.

My memory of this still reminds me of you
And that is how to find me.

haar enige aanknopingspunt, als long shot der long shots vertrouw ik op Google. Ik heb mijn best gedaan.

Posted by Jasperovitsj on May-29-2005 21:22:

Khoop dat ze u weet te vinden John

Trouwens, probeer het original van Don't Forget Me eens, veel mooier dan eender welke remix

EDIT:

De Johan heeft een punt: volgende keer/week gewoon dezelfde trein op hetzelfde uur nemen? Misschien denk zij ook op die manier als ze u nog eens wil terugzien
En ken je haar achternaam niet? Uw naam is aar aanknopingspunt, maar haar naam kan ook een aanknopingspunt voor u zijn?

Posted by CygnusX on May-29-2005 21:24:

Leuk verhaaltje, deed me denken aan Before Sunrise & Before Sunset

PS: Geef mij maar de Way Out West's Dustbiter Mix

Posted by Zehra on May-29-2005 21:26:

Re: Mijn hart van vandaag online

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
...
Dus ik geef haar mijn e-mail, dat van Hotmail zodat ze me kan toevoegen op MSN: not likely, maar het cre�ert een extra optie.
Dus ikke: "[email protected]"
Kom op mijn kot. Mailbox bijna vol dus rap 40MB vrijmaken. Wait a minute, 't is [email protected][/email], maar [email protected]! Shit!
Rap [email][email protected] registreren. Hotmail duldt blijkbaar geen puntjes...

als ze je wil toevoegen op msn, of mss je een email sturen, zal ze wss een foutmelding krijgen da die emailadres nie bestaat... alst een slimmeke is, zal ze wss ns proberen zonder puntje omdat mensen zich daar wel snel mee vergissen...

als ik u was zou ik me nie te veel zorgen maken

Posted by MikeVee on May-29-2005 21:26:

Probeer ook het gratis krantje dat ze uitdelen in het station: de metro (http://www.freemetro.be ). daar is een rubriek voor zulke zaken.

Posted by Gladius on May-29-2005 21:29:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Trouwens, probeer het original van Don't Forget Me eens, veel mooier dan eender welke remix

de kasper heeft ook een punt

Posted by Jasperovitsj on May-29-2005 21:29:

quote:
Originally posted by MikeVee
Probeer ook het gratis krantje dat ze uitdelen in het station: de metro (http://www.freemetro.be ). daar is een rubriek voor zulke zaken.

De Kiss & Ride
Altijd leuk om dat te lezen!

...and it might work

Posted by Bunz on May-29-2005 21:34:

dju, das echt pech met da emailadres
khoop dat ge haar nog terug vindt

die lyrics waar je white of moore op plakt zijn anders wel mooi..

Posted by Mystique on May-30-2005 12:31:

Ja probeer echt dat kiss & ride rubriekske uit

Posted by X-Tune on May-30-2005 13:22:

lol, ik waande mezelf in de trein...
Schoon geschreven, toch non-fictie? Klein vraagje: kende die u nog?

Als ik u was, zou ik het email adres aanmaken maar dan ipv dat punt gewoon een underscore + nog eentje zonder underscore. Grote kans dat ze u toch gaat vinden!!! Dat gebeurt wel vaker.

Posted by X-Tune on May-30-2005 13:34:

quote:
De Kiss & Ride
Altijd leuk om dat te lezen!

...and it might work

Stel dat ze dat papiertje bij de eerst volgende vuilbak gewoon weggooide en nooit dat adres probeerde dan komt dat nogal stom over.

Posted by Jasperovitsj on May-30-2005 15:57:

Of stel dat ze nu haar kas zit op te vreten omdat het adres ni klopt en ze hem zo gaag nog eens wil terugzien, dan komt het allesbehalve stom over...

Posted by X-Tune on May-30-2005 16:02:

quote:
Of stel dat ze nu haar kas zit op te vreten omdat het adres ni klopt en ze hem zo gaag nog eens wil terugzien, dan komt het allesbehalve stom over...

Nee nee, gewoon afwachten.
Ik weet hoe je de vrouwtjes moet aanpakken.

Posted by Jasperovitsj on May-30-2005 16:06:

Ok� Casanova, ik laat het allemaal aan u over...

Posted by Kaidreas on May-30-2005 17:31:

quote:
Originally posted by X-Tune
Nee nee, gewoon afwachten.
Ik weet hoe je de vrouwtjes moet aanpakken.

wilt gij mijn mentor zijn???

anyways vreed schoon verhaal johan, kword er vreed emotioneel van... kpeins dat ik zometeen ff een boom ga knuffelen ofzow. hopelijk is wordt het iets voor je

Posted by Gladius on May-30-2005 18:02:

BB heet toch John, niet?
Hoewel ik graag had dat da mij overkwam =)

Posted by Phortastic on May-30-2005 18:05:

quote:
Originally posted by Kaidreas
kpeins dat ik zometeen ff een boom ga knuffelen ofzow.

Posted by X-Tune on May-30-2005 18:21:

Was ze de humo niet aan het lezen? Anders probeer je toch de Uitlaat.

Posted by Wildfir3 on May-30-2005 21:27:

Mooi verhaal enzow, en 'k wens je zoiezo het beste toe, maar gewoon een bedenkingske: is het in 't algemeen geen grote fout om een meiske uw emailadres te geven? Allez, da lijkt mij zo geeky overkomen somehow, en ik studeer nochtans informatica

nuja, ik kan ook van den ouwe sloef zijn zenne... kzou waarschijnlijk ni eens een woord tegen haar hebben durven zeggen

Posted by Kaidreas on May-30-2005 21:29:

^kgeef jos gelijk... geef nooit alleen u adres, vraag ook dat van haar. als ze uiteindelijk niets stuurd (misschien durft ze niet) kunt gij nog altijd haar mailbox volspammen.
doe dit ook met gsm-nummers want anders zit ge u eigen op te vreten dat ge niets van haar hoort.

Posted by X-Tune on May-30-2005 21:37:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^kgeef jos gelijk... geef nooit alleen u adres, vraag ook dat van haar. als ze uiteindelijk niets stuurt (misschien durft ze niet) kunt gij nog altijd haar mailbox volspammen.
doe dit ook met gsm-nummers want anders zit ge u eigen op te vreten dat ge niets van haar hoort.

Het is toch maar vriendschappelijk...

Posted by Wildfir3 on May-30-2005 22:40:

vriendschappelijke seks blijft wel seks natuurlijk

Posted by Pheatus on Jun-03-2005 00:35:

schoon threadje... lees ik nu pas.
kheb met je te doen BB!

Kben wel benieuwd of je ondertussen al iets terug gekregen hebt?