TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trallpopmix
Trallpopmix
Sl�ngde ihop en entimmasmix �t min flickv�n. Lite hafsigt mixat f�r att vara jag kanske, men �r sv�rt att vara p� topp n�r man �r van att spela h�rdare saker..
Dock finns det ju ganska m�nga som gillar trallpop � la Armin, s� t�nkte att det kanske var n�gon som ville lyssna iaf. Det �r en entimmasmix klippt i tv� delar f�r att funka med min flickv�ns resv�g in till stan (halvtimme med Roslagsbanan), s� slipper ni fr�ga varf�r. 
L�nkar:
http://progg.mine.nu/sorrow/Veronica_1.mp3
http://progg.mine.nu/sorrow/Veronica_2.mp3
Tracklist:
Veronica 1.
01. Ridgewalkers feat. El - Find (Kyau vs Albert Remix)
02. DJ Vesiga vs Jomar - Nightoperator (Club Mix)
03. Phynn - Lucid (Original Mix)
04. Alex Gold - Better Days (Original Mix)
05. John Askew - Wednesday Night In Amsterdam (Original Mix)
Veronica 2.
06. Motorcycle - Around You (Gabriel & Dresden Remix)
07. Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Polyphony Vocal Mix)
08. Armin van Buuren - Shivers (Original Mix)
09. Jonas Steur - Castamara (Original Mix)
10. Whiteroom feat. Amy Cooper - Someday (Instrumental Mix)
11. Kevin - All In My Mind (Original Mix)
Edit: tracklisten �r �ven gjord f�r att hennes favoritl�tar ska vara med snarare �n n�got annat..
Till helgen t�nkte jag l�gga upp min nya livemixade promocompilation, d� blir det h�rdare saker. 
Disclaimer: ang trallpop - jag retas. Relax.
Vad f�r h�rdvara har du anv�nd n�r du mixat detta?
Min hemmautrustning;
Technics 1200
Pioneer CDJ 800 x 2
Pioneer DJM 600 S
Pioneer HDJ-1000
Trots din disclaimer tycker jag att det �r r�tt komiskt att du ska "attackera" den h�r sortens trance (och dess producenter) nu hela tiden p� sistone.. Det var ju inte alls l�ngesen du gick �ver till h�rdare musik, vad jag vet..
Men aja, ska lysna n�r jag kommer hem! 
Och btw. Jag �r "relaxed" 
Re: Trallpopmix
| quote: |
| Originally posted by Sorrow ...f�r att funka med min flickv�ns resv�g in till stan (halvtimme med Roslagsbanan), s� slipper ni fr�ga varf�r. ![]() |
| Originally posted by Jeremy H Trots din disclaimer tycker jag att det �r r�tt komiskt att du ska "attackera" den h�r sortens trance (och dess producenter) nu hela tiden p� sistone.. Det var ju inte alls l�ngesen du gick �ver till h�rdare musik, vad jag vet.. Men aja, ska lysna n�r jag kommer hem! ![]() Och btw. Jag �r "relaxed" |
Re: Re: Trallpopmix
| Originally posted by NooN Roslagen. Mmm |