TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Airbeat One Festival (Nord Tyskland)
Pages (2): [1] 2 »
Airbeat One Festival (Nord Tyskland)
| quote: |
| AIRBEAT ONE FESTIVAL 29-30 JULY 2005 Location: 19306 Neustadt-Glewe (Schwerin) Mecklenburg-Vorpommern, Nord Tyskland Area 1: Mainstage Friday: Kai Tracid (D - Frankfurt) Yves Deruyter (BE - Belgien) Ron van den Beuken (NL - Maastricht) DJ Dean (D - Hamburg) DJ Shog (D - Hamburg) Dan Reaves (D - Berlin) Krid P (D - M�nchengladbach) Airbeat Project (D - Hamburg) Money-G. (D - Hamburg) Saturday: Blank & Jones (D - K�ln) The Thrillseekers (UK - Manchester) Rank 1 (NL - Amsterdam) RMB 'live' (D - D�sseldorf) DJ Scot Project (D - Frankfurt) Tillmann Uhrmacher (D - Frankfurt) Marcel Woods (NL - Eindhoven) Misja Helsloot (NL - Rotterdam) Andrew Bennett (D - Hamburg) DJ Lee vs. Megara (D - Hamburg) Money-G. (D - Hamburg) Mario D�li (D - Schwerin) Area 2: Techno Friday: Torsten Kanzler (D - Berlin) Frank Kvitta (D - Frankfurt) Fengari (D - Berlin) MIKE:EM (D - Neubrandenburg) Ron Martin (Wittstock) V.EX (D - Schwerin) Tight (D - Schwerin) Stuart & Varie (D - Brandenburg) Saturday: DJ Rush (USA - Chicago) Marco Remus (D - Berlin) Kean Sanders (D - Bochum) Schramme (D - Berlin) Sebastian Konrad (D - Berlin) Diro (D - Schwerin) Smasha (D - Boizenburg) XL (D - Wismar) Area 3: Hardstyle Friday: Zany (NL - Eindhoven) Lady Tom (CH - Z�rich) Melanie di Tria (D - Bottrop) The Beholder (NL - Rotterdam) Da Core (D - Schwerin) Slideout (D - Kiel) NDB (D - L�neburg) M-Traxx vs. Davebase (D - Kiel) Saturday: MC Ruffian (NL - Amsterdam) Luna (NL - Amsterdam) Pavo (D - Haarlem) Technoboy (IT - Bologna) Max B. Grant (CH - Z�rich) Gary D (D - Oldenburg) Creek (D - Wittenberge) Ornator (D - Kiel) T0B1 (D - Bad Segeberg) X-Side (D - L�beck) Area 4: Tech-House / Elektro Friday: Markus Gardeweg (D - Hamburg) Boris Dlugosch (D - Hamburg) Sono DJ-SET & VOX (D - Hamburg) Weidti (D - L�beck) Funkmode (D - Rostock) Tommy Gun (D - Treptow) Mecki Brothers (D - Brandenburg) Marc N.A. (Schwerin) Saturday: Sonar vs. Aybee 'live' (D - Berlin) Ron Tom (D - Berlin) Speiche (D - Berlin) Deph (D - Berlin) AL (D - Brandenburg) GKONE (D - Brandenburg) Housewart (D - Brandenburg) Ilja (D - Brandenburg) Area 5: Psychedelic Trance Saturday: Shiva Chandra 'live' (D - Hamburg) Neelix 'live' (D - Hamburg) Magical (D - Hamburg) Syncron (D - Schwerin) Dekahn (D - Schwerin) Naxos (D - Berlin) More Informations: www.airbeat-one.de |
ser inte alls d�ligt ut ... priset �r ocks� j�vligt billigt f�r hela denna linan 29 eur = 266 sek + camping
sen ligger Schwerin bara 60 km ifr�n Rostock som inte tar l�ng tid att k�ra p� Autobahn 
ska du dit CJ?
30 euro och utanf�r rostock. detta �r ju givet!
ser helt klart intressant ut 
jag kommer kanske ocks� k�ra dit
Om n�gon ska bila s� �ker jag g�rna med, kan l�gga till bensinkostnad osv s�klart. Blir det att �ka sj�lv s� tar jag partybussen fr�n K�penhamn, men dit ska jag i varje fall 
Har snackat lite med organisat�rerna, verkar som om de ska f� dit johan Gielen ocks�... fast det �r nog bara jag som bryr mig 
men om jag k�r, k�r jag fr�n fel h�ll (fr�n Holland) LOL 
jag �r seri�st sjukt sugen p� att dra p� det h�r.. dra ihop en resa allts�.. typ fem el. 4 pers, hyra bil och �ka ner. och att minst tre har k�rkort. N�n sn�ll som vill? vore grymt!
G�tt att det �r i norra tyskland!
70mil f�r att vara exakt h�r ifr�n Bor�s.
Jag har r�knat lite snabbt p� det och ca 950:-/p inkl. resa, biljett och camping. (�ven b�t Hbg-Helsing�r, R�dby-Puttgarden)
Jag och tobo99 har prelimin�r-spikat detta. Bara fylla en bil s� b�r det av! R�cker egentligen att 2 personer har k�rkort. 70mil k�r man ju utan problem sj�lv p� en dag.
jag �r v�ldigt p�
f�r jag �ka med er eller? det vore gjutet f�r er k�nner jag ox� :P
| Originally posted by Glorie jag �r v�ldigt p� f�r jag �ka med er eller? det vore gjutet f�r er k�nner jag ox� :P |
Gl�m inte att man f� ta med sig en t�lt s� man kan sova lite grann 
Ser klart lockande ut! Ska bet�nka det h�r =)
Har precis f�tt hem 150 stycken broshyrer om Airbeat One med all information, lineup, priser, kartor etc. s� ifall n�gon av er �r ganska s�kra p� att ni ska ner kan ni PMa mig s� skickar jag en broshyr
F�r er som bor i sk�ne och inte har bil, anordnas det bussar fr�n K�penhamn direkt till Airbeat One. Mer info om detta kommer de n�rmaste veckorna 
Har du en l�nk till den d�r buss, jag k�nner n�gra fr�n Danmark som vill ned men har problem med transport ..
| Originally posted by ScuL Har du en l�nk till den d�r buss, jag k�nner n�gra fr�n Danmark som vill ned men har problem med transport .. |
Hm.. de har sagt tidigare att de inte skulle anordna en resa

laszlo har koll
Efterfr�gan f�r en partybuss fr�n K�penhamn b�rjar bli stor bl.a i forumet p� www.trancedjs.dk s� det verkar som om de ordnar en buss �nd�
Jag ska ner till Ungern 3 dagar efter Airbeat One s� det blir tajt... men jag f�rs�ker skrapa ihop s� gott det g�r! 
| Originally posted by CJ InterCity Har precis f�tt hem 150 stycken broshyrer om Airbeat One med all information, lineup, priser, kartor etc. s� ifall n�gon av er �r ganska s�kra p� att ni ska ner kan ni PMa mig s� skickar jag en broshyr F�r er som bor i sk�ne och inte har bil, anordnas det bussar fr�n K�penhamn direkt till Airbeat One. Mer info om detta kommer de n�rmaste veckorna |

Ifall de r�kar vara n�n sk�n sj�l d�r som k�nner f�r att haka upp vore det toppen. [email protected] <- msn
We're belonging to the dancing culture!
Cheers/Seb
| Originally posted by Hauken scanna och l�gg upp! ![]() |
dessutom fick jag broshyrerna i syftet att skicka dom vidare
| Originally posted by CJ InterCity har ingen scanner dessutom fick jag broshyrerna i syftet att skicka dom vidare |
Skicka ett g�ng - ska f�rs�ka �vertala polarna till att �ka...ingen av oss har r�d att �ka p� sensation eller dance valley...detta �r b�de billigare och n�rmare s� varf�r inte..?
Vid n�rmare koll k�nns det inte lika roligt. Av bilderna och filmerna att d�mma var 90% killar och tjejjerna h�ll extremt l�g klass (och d� �r jag inte kr�sen). Sensation f�r bli den enda happeningen f�r mig i �r som det ser ut nu.
| Originally posted by Laszlo amenvafan - hit med de d� Skicka ett g�ng - ska f�rs�ka �vertala polarna till att �ka...ingen av oss har r�d att �ka p� sensation eller dance valley...detta �r b�de billigare och n�rmare s� varf�r inte..? |
| Originally posted by Fashionized Vid n�rmare koll k�nns det inte lika roligt. Av bilderna och filmerna att d�mma var 90% killar och tjejjerna h�ll extremt l�g klass (och d� �r jag inte kr�sen). Sensation f�r bli den enda happeningen f�r mig i �r som det ser ut nu. |