TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- slaap kindje slaap
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by TOR on May-31-2005 11:22:

slaap kindje slaap

hoeveel uur slaap je gemiddeld?

ik ben een modale vlaming op dat vlak, denk ik.. 8 uur gemiddeld; soms 6/7 (of minder, als ik lang ben uitgeweest), soms ook 9 (vrij vaak de laatste tijd, wegens blok).

Posted by Jasperovitsj on May-31-2005 11:28:

Ik probeer aan de 8 tot 9 uur te geraken, want ik heb echt m'n slaap nodig. Met m'n licht lesrooster van dit semester was dat ook meestal te doen.
Ik blijf wel meestal laat op, met gevolg dat ik wel altijd pas 's middags opsta. Meeste mensen die dat horen denken dan dat ik per dag 12 uur slaap ofzo, maar ik verplaats gewoon m'n slaap een paar uurtjes

Posted by Nyah on May-31-2005 11:28:

sja.. euh.. soms heel weinig en andere keren v���l te lang (vorig weekend-de zaterdag om half 4 toch eindelijk eruit geraakt )
sja euh.. ik ga ni stemmen want dat varieert nogal bij mij

Posted by BZRK on May-31-2005 11:32:

Op schooldagen is dat vaak maar een uur of 4-5. Da is dan ergens tussen 1 en 2 gaan slapen en om 6u opstaan om wakker te worden en de bus te nemen om 7u.

Tijdens het weekend/vakanties is dat een uur of 8-9. Das dan meestal rond 4u derin en ergens tussen 12 en 1 opstaan, later laat moeder niet toe

Kheb maar 6u genomen dan

Posted by Freezel on May-31-2005 11:34:

7/8 uur is genoeg voor mij zowel doordeweeks als in het weekend. Na een feest ofzo is 3/4 uur genoeg, dan kom ik weer snel in mijn normale ritme terecht

Posted by Jakhira on May-31-2005 11:37:

8 of zo

Posted by Nyah on May-31-2005 11:37:

quote:
Originally posted by BZRK
Das dan meestal rond 4u derin en ergens tussen 12 en 1 opstaan, later laat moeder niet toe

mijn ma deed da ook altijd bij mij als ik pas om 4u of later in mijn bed kroop, ma ik heb lichtjes last van ochtendhumeur...
allez, als ze me toch zo wakker maken gelijk men ma: baaf, klets, deur open - lichte hartaanval- gordijnen open, raam open koud; dan ben ik echt wel slecht gezind
gelukkig doet ze dat nu ni meer zo vaak (zou ni weten waarom )

Posted by Bomar on May-31-2005 11:55:

Tijdens de week maar 5-6-7 uur omdat ik gewoon nie vroeg kan gaan slapen, terwijl ik wel om half 7 moet opstaan;
komt omdat ik dan op kot zit in Leuven; veel weggaan savonds met vrienden die de volgende morgen nie vroeg moeten opstaan omdat ze in Leuven zelf les hebben, maar ik moet eerst nog met de trein naar sint-katelijne-waver om naar school te gaan
gelukkig kan ikk int weekend uitslapen

Posted by Wildfir3 on May-31-2005 12:04:

6 zoiets... slechte slaper, altijd geweest

Posted by Xilver on May-31-2005 12:14:

5-6u door de week, en dan in 't weekend uitslapen. Zoals Anja al zei, zaterdag was 't 15.30, maar da's uitzonderlijk

Posted by The_G0dfather on May-31-2005 12:24:

8/9/10 uur alst mogelijk is
i love my bed
alst echt nodig is 6 uur of minder ma liever niet

Posted by Lady_LizzY on May-31-2005 12:27:

Ook rond de 8u, heb m'n slaap erg hard nodig.
In 't weekend is dat meestal iets minder, ook al ga ik op stap...

En heb sowieso last van een ochtendhumeur, heb v��l tijd nodig om wakker te worden

Posted by djcresto on May-31-2005 12:46:

ik ook meestal 5-6 uur in de week en dan int weekend uitslapen als ik de kans krijg.

Posted by TOR on May-31-2005 13:50:

quote:
Originally posted by Nyah
mijn ma deed da ook altijd bij mij als ik pas om 4u of later in mijn bed kroop, ma ik heb lichtjes last van ochtendhumeur...
allez, als ze me toch zo wakker maken gelijk men ma: baaf, klets, deur open - lichte hartaanval- gordijnen open, raam open koud; dan ben ik echt wel slecht gezind
gelukkig doet ze dat nu ni meer zo vaak (zou ni weten waarom )

lol, ik zal maar niet vragen hoe je humeur is als je heel weinig geslapen hebt

quote:
Originally posted by djcresto
ik ook meestal 5-6 uur in de week en dan int weekend uitslapen als ik de kans krijg.

heh, bij mij is het net omgekeerd.. ik probeer mn slaaptekort van het weekend in de week in te halen, hehe.

Posted by Nyah on May-31-2005 14:16:

quote:
Originally posted by Xilver
zaterdag was 't 15.30, maar da's uitzonderlijk

sja, als jij de volgende keren pers� vroeg wilt opstaan en de onweerstaanbare drang hebt om mij ontbijt op bed te brengen, zal ik u niet tegenhouden hoor

Posted by pooley on May-31-2005 14:16:

5-6 uur
ochtendhumeur dat het ni normaal is, ik weiger te praten en grom alleen maar ja of nee
mijn ouders vinden dit extreem amusant, na x jaar weten ze nog niet dat ik met rust wil gelaten worden 's morgens.

niks beter om wakker te worden dan ne goeie ruzie

Posted by Xilver on May-31-2005 14:19:

quote:
Originally posted by Nyah
sja, als jij de volgende keren pers� vroeg wilt opstaan en de onweerstaanbare drang hebt om mij ontbijt op bed te brengen, zal ik u niet tegenhouden hoor

Ontbijt op bed kan ook 's middags he

Wacht maar tot augustus, als je bij me intrekt. Het ontbijt op bed zal er langs uw oren uitkomen

Posted by Nyah on May-31-2005 14:27:

quote:
Originally posted by Xilver
Wacht maar tot augustus, als je bij me intrekt. Het ontbijt op bed zal er langs uw oren uitkomen

bij deze zijn alle beta's hier getuige van.. en owee als ik geen ontbijt op bed krijg he

Posted by New Wave on May-31-2005 14:31:

Ik slaap gemiddeld 5 a 6 uur.

Posted by CygnusX on May-31-2005 14:51:

Door de week als ik les heb : 6 a 7 uur
Door de week als ik geen les heb : 7 a 9 uur
In het weekend : 7 a 10 uur (hangt er vanaf of ik op stap ben geweest)

Gemiddeld 8 uur per nacht schat ik.
Problemen met slapen heb ik nooit, ik slaap meestal binnen 5 minuten. Problemen met opstaan is iets anders

Posted by mellow_head on May-31-2005 14:52:

per dag 3 � 4 uur (tenzij ik verlof heb, dan kan da oplopen tot 12 � 13 uur). Ik heb een heel raar leefsysteem

Posted by Bertn on May-31-2005 15:05:

6 tot 8 uur. Hangt af van factoren als:

-laat zuipen
-vroeg les hebben
-etc

In het weekend word ik altijd vroeg uit mijn bed geschopt door de ouders

Posted by Bunz on May-31-2005 15:21:

de laatste tijd enorm veel last van men slaapritme
kword altijd veel te vroeg wakker, smiddags benk kei moe en savonds in me bed benk zo wakker als iet

ma onder normale omstandigheden: 7u in de week, int weekend 12u ofzo

Posted by Icone on May-31-2005 16:58:

Voor mij is 8u zeker genoeg (recentelijk wel een pak meer 'dankzij' klierkoorts).

Onder vorig schooljaar tijdens de week vaak nimeer dan 5/6u (vaak vroeg les), maar tijdens de weekends dan wel 8/9u ofzo.

Eigenlijk slaap ik graag, maar ik slaap ni graag lang

Posted by TOR on May-31-2005 17:06:

quote:
Originally posted by Icone
Eigenlijk slaap ik graag, maar ik slaap ni graag lang

+1

hoe langer je slaapt, hoe mottiger je je voelt de dag erop

Pages (3): [1] 2 3 »