TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך הכל התחיל אצלכם
איך הכל התחיל אצלכם
שאלה שמעניינת אותי מאוד
1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל
2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו
אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל
אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)
תגיבו

Re: איך הכל התחיל אצלכם
| quote: |
| Originally posted by Dj Black שאלה שמעניינת אותי מאוד 1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל 2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל אבל לא נורא....נלמד (אני כולה בן 13 אז יש זמן) תגיבו |
Re: איך הכל התחיל אצלכם
| quote: |
| Originally posted by Dj Black שאלה שמעניינת אותי מאוד 1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל 2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל אבל לא נורא....נלמד (אני כולה בן 13 אז יש זמן) תגיבו |
תגידו למישהו יש את ההגדרה ל
vocal
?

אצלי הכל התחיל מהאוספים
House Party
...עוד מהראשונים ראשונים ובמקביל לזה גם התחיל מסקוטר
מי שמכיר, מי שלא מכיר אז כדאי לו להכיר
גם כשהייתי בכיתה ו' שמעתי מוזיקה טראנסית. דברים בסגנון של
Vengaboys
אבל אז באה שנת 98\97
שהייתה שנה מעולה בתעשיית הטראנס, ובמסיבות ניגנו מוזיקה פצצתית
אז התחלתי להוריד טראנסים. בהתחלה ניכנסתי לתוכנות חיפוש של שירים וכתבתי טראנס, ראיתי מה יוצא והורדתי.
התחלתי לחרוש על אתרים של טראנס ובין השאר הגעתי ל
Trance gate
ומשם הגעתי לפורום פה.
עוד אין לי כל כך ציוד משלי, אבל אני יודע לתקלט.
כל פעם שבא עלינו איזה דיג'י רציני אני מתמקם ליד העמדה שלו ומתחיל לתחקר אותו על הסגנון שלו והשירים שהוא אוהב ובין השאר אני גם רואה איך הוא מתקלט. פעם בכמה זמן יוצא לי לתקלט בבית של חבר שלי.
הייתה לי בנתיים רק הזדמנות אחת לקלט במסיבה שבא הוכחתי את עצמי, אבל לא נראה לי שאני הולך לקחת קורס, למה זה סתם יקר וילמדו אותי שם דברים שגם ככה אני יודע.
בקרוב יקנו לי עמדה ואז אני יתחיל להתאמן במקצועיות
אבל אני כולה בן 14 אז יש זמן

| quote: |
| Originally posted by Dj Black תגידו למישהו יש את ההגדרה ל vocal ? |
אני אישית התחלתי בכיתה ו...
עם אייל ברקן...
ושם התקדמתי לפסיכודלי ודאנסים סטייל אם.טי.וי כאלה...
ולאט לאט התקדמתי בסגנונות והתחלתי להבין...
ציוד קניתי בכיתה ט' (מיקסר) ועבדתי עם שני דיסקמנים...
לפני שנה קניתי קומפקטים עם פיטצ' (עדיין לא משהו אבל אפשר בהחלט לבצע העברה טובה...) ובפסח כנראה אני קונה טכניקס...

וכמובן שהטעם וההבנה במוזיקה הולך ומשתפר...
הכל התחיל ביום סגרירי במק'קולס... 
אני התחלתי נדמה לי כשאהבתי נורא את מורטל קומבט, אז כשיצא הסרט קניתי את הסאונדטראק והיה שם טראק של סקוטר...
Scooter - Fire
ומשם הכל התחיל... גיטרות חשמליות עם בייס ליין וקצב בנזונה
היום יש לי את כל הדיסקים של סקוטר ואני מעריץ שרוף 
ומפה לשם בערך לפני שנתיים-שלוש (אני עוד מעט 16 וחצי) התחלתי להוריד סטים של פרי קורסטן וטייסטו (כשהוא היה עוד במיטבו) ומשם הגעתי לכל השמות האחרים בסצנה....
אני חושב שכבר דיברנו על זה לא?
אני ת'אמת מהפעם הראשונה שהלכתי למסיבה ידעתי שטראנס זאת המוזיקה בשבילי. ואז אני זוכר מתישהו הייתי בזום ושמעתי את MORE AND MORE ואני זוכר שגם ראיתי את זיגו ואלעד אבנון בגיא פינס איך שהם עשו את זה, אז קישרתי בין זה וככה בשבע בבוקר כשחזרתי מהמסיבה חיפשתי באינטרנט את MORE AND MORE ואז הורדתי את זה והורדתי עוד כמה דברים שהיו שם, בין השאר גם זומביניישן (הרבה לפני שזה הפך ללהיט). אה בעצם הראשון ראשון היה thunder in paradise שאיזה כוסית אמרה לי להוריד ובגלל שהיא כוסית הורדתי.
ואני לא ממש דיג'יי אני סה"כ מקליט דברים עם
Atomix MP3 שמי שלא יודע זו תוכנה מעווולללהההההההההההה ואז אני משדר את זה בוינאמפ או שלפעמים אני משתמש בשני וינאמפים עם פלאגין שמאפשר לשנות בי פי אם.
אחותי היא קלאברית רצינית... אז כשהייתי קטן כבר כל היום היא שמעה טראנס וטקנו בחדר שלה בפול ווליום ואז יום אחד נכנסתי לחדר שלה ושמעתי משהו שאני אוהב אז שאלתי אותה איזה מוזיקה זה והיא ענתה לי טראנס.. אז הלכתי ועשיתי חיפוש בנאפסטר ל
"TRANCE"
והורדתי כמעט את כל השירים שיצאו לי בחיפוש ומאז אני מכור!
אצלי זה התחיל ב
1996
עם האלבום
DREAMLAND
וישר אחריו האלבום הענק של
ROBERT MILES
מי שאין לו שירוץ לקנות - אלבום קלאסיקה!!!
אחר - כך טראקים של 97 וכו' וכו
ומאז (שזה יוצא עוד מעט 6 שנים) אני חולה על אלקטרוני
גם אני עברתי את תקופת נאפסטר - עוד לא היה לי
ADSL
ופשוט הורדתי כל מה שהיה קשור לאלקטרוני ,לטראנס
לפני שנתיים וחצי נסענו כל החברים לאיה נאפה ושמה כבר הבנתי שאני מכור לגמרי - כל טראק במועדון הכרתי והיו לי כבר פול דיסקים
ואללה בצבא אני ימות בלי זה

| quote: |
| Originally posted by luckystrike אצלי זה התחיל ב 1996 עם האלבום DREAMLAND וישר אחריו האלבום הענק של ROBERT MILES מי שאין לו שירוץ לקנות - אלבום קלאסיקה!!! אחר - כך טראקים של 97 וכו' וכו ומאז (שזה יוצא עוד מעט 6 שנים) אני חולה על אלקטרוני גם אני עברתי את תקופת נאפסטר - עוד לא היה לי ADSL ופשוט הורדתי כל מה שהיה קשור לאלקטרוני ,לטראנס לפני שנתיים וחצי נסענו כל החברים לאיה נאפה ושמה כבר הבנתי שאני מכור לגמרי - כל טראק במועדון הכרתי והיו לי כבר פול דיסקים ואללה בצבא אני ימות בלי זה |
| quote: |
| Originally posted by DJ_BoN אני מתכנן לחבר את המינידיסק לקסדה של הטייס במטוס =) ככה אני אעבור את השירות הצבאי בלי בעיות את כל העשר שנים |
נראה לי זה התחיל אצלי עם
Good Morning Israel
ואז בגלל שהיה לי צורב כולם היו באים לצרוב אצלי והייתי מקבל המון מוזיקה
גם טראנס
אח"כ התחלתי להתמכר לאינטרנט ויצרתי קשרים עם אנשים מהולנד
וכך הלאה...
אח"כ קיבלתי כבלים
אצלי הכל התחיל לפני 9 שנים בכתה ה' כשכל המוזיקה בשם אסיד נכנסה לעסק
לפני זה היה טכנו שהיה מין פיתוח בנזונה לדאנס של שנות השמונים ומשם התחיל להתפתח הטראנס ומוזיקת המועדונים
דברים כמו מו-דו ואחרי זה גם נכנס הדרים והקלאב טראנס
ועכשיו אנחנו איפה שאנחנו למרות שמתי שהו בשלושה שנים האחרונות נכנסתי למוזיקה שחורה אבל יצאתי מזה
אצלי יש הסטוריה ארוכה של מוזיקה...
יש לי שני אחים גדולים
הגדול ביותר, גדול ממני ב 10 שנים
לפני 13 שנה הוא קנה ציוד שעד היום אצלנו,
הוא תיקלט פול עם תקליטים, אבל אז לא היה כ"כ האוס
ויותר רוק ורוק כבד
עם השנים האח השני שלי החליף אותו וניגן יותר שירים כאלה HITMAN
ולפני 4 שנים שהגיע תורי, כבר אח שלי היה שקוע בטראנס
אני זוכר איך הוא היה קונה את הדיסקים בתחנה המרכזית בת"א שהוא היה בצבא לפני 5 שנים,
שיר האוס/טראנס ראשון ששמעתי ? המממממ אני ממש לא יודע
זה בא פתאום בבום..
בכל מקרה, אני לא מתקלט, אבל יש לי את הקצב, ובמחשב אני עושה דברים נפלאים 
למרות שהפסקתי עם זה. למה קשה עכשיו בלימודים ... אז בקושי יש לי זמן ליצור
זהו, נחמד הטופיק הזה, זה העלה לי זכרונות
תגיבו עם בא לכםםם
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 הכל התחיל ביום סגרירי במק'קולס... ![]() אני התחלתי נדמה לי כשאהבתי נורא את מורטל קומבט, אז כשיצא הסרט קניתי את הסאונדטראק והיה שם טראק של סקוטר... Scooter - Fire ומשם הכל התחיל... גיטרות חשמליות עם בייס ליין וקצב בנזונה היום יש לי את כל הדיסקים של סקוטר ואני מעריץ שרוף ![]() ומפה לשם בערך לפני שנתיים-שלוש (אני עוד מעט 16 וחצי) התחלתי להוריד סטים של פרי קורסטן וטייסטו (כשהוא היה עוד במיטבו) ומשם הגעתי לכל השמות האחרים בסצנה.... |
היסטוריה
אצלי הכול התחיל עם צללברייט!
לפני כמה שנים טובות
קיבלתי מחבר שלי דיסק שאחשלו הביא מגרמניה
קוראים לו
dream dance vol. 13
or 12 dont remember...
והיה שם שיר כזה של
fiocco
זה לא היה אז סלברייט
ומאז השיר הזה נדלקתי
ואחרי כמה זמן
kosmonova vs fiocco - celebrate
יצא
אותה מוסיקה רק בתוספת צעקנית
ואז כבר הייתי שקוע.....
Re: היסטוריה
| quote: |
| Originally posted by R-Yeah אצלי הכול התחיל עם צללברייט! לפני כמה שנים טובות קיבלתי מחבר שלי דיסק שאחשלו הביא מגרמניה קוראים לו dream dance vol. 13 or 12 dont remember... והיה שם שיר כזה של fiocco זה לא היה אז סלברייט ומאז השיר הזה נדלקתי ואחרי כמה זמן kosmonova vs fiocco - celebrate יצא אותה מוסיקה רק בתוספת צעקנית ואז כבר הייתי שקוע..... |

ואללה אני לא זוכר אבל אני זוכר שהטראק הראשון שהורדתי היה
Push - The Anthem
מהמיקס של טייסטו באינרסיטי
וזה היה אחרי שמישהו סיפר לי עליו
ועכשיו אני כבר מכור למוזיקה הזו
אבל רק לחזקים
כמו סקוט פרוג'קט
או
Beam Vs. Cyrus
Arome
סקוט באמת חזק ו F תותח
אבל ... אתם לא חושבים שזה חומר חדש ? כאילו אתם מדברים פה על לפני שנה.
שנתיים גג, ונראה לי ש PUSH-THE ANTHEM זה אחד הגדולים עד היום... פשוט גאוני מה שטיאסטו עשה שם בסט שלו באינרסיטי, שלדעתי עדין טיסטו בשירים שהוא מנגן, כל אחד מהם גאוני, עזבו טוב לא טוב, ג-א-ו-נ-י. יש עוד כמה כאלה כמו JOHAN GIELEN שמאז ITWT004 אני לא מפסיק להעריץ אותו ...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.