TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך הכל התחיל אצלכם


Posted by Dj Black on Nov-29-2001 18:20:

Question איך הכל התחיל אצלכם

שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו




אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל

אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)





תגיבו


Posted by YuVaL on Nov-29-2001 19:04:

Re: איך הכל התחיל אצלכם

quote:
Originally posted by Dj Black
שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו




אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל

אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)





תגיבו


המממ..
שחזרתי מחו"ל אחרי שנתיים בניו יורק ששם שמעתי רק ראפ והיפ הופ...

הגעתי לארץ.. למסיבה ה"כיתתית" הראשונה שלי.. כיתה ו' אני חושב.. קיצר היה פסדר...

ואז אחרי זה כל יום שישי היינו הולכים למסיבה אחרת
הייתי משתגע מהמוסיקה שלא הכרתי אפילו
יום אחד פשוט התחלתי להוריד טראנסים ולהוריד ולהוריד..

הטראנס הראשון ששמעתי היה אם אני לא טועה
Aquagen - Party Alarm
היה מגניבב....

ואז הגעתי לפורום הענק הזה ומכאן כל המסע הקסום התחיל


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2001 19:33:

Re: איך הכל התחיל אצלכם

quote:
Originally posted by Dj Black
שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו




אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל

אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)





תגיבו


ת'אמת... אני בדיוק כמוך אחי
אין לי שמץ של מושג איך התחלתי לאהוב..
שמעתי כמה טראנסים ואהבתי את הסגנון כנראה
אני גם לא יודע את כל המושגים והכל וכשאני פה אני לומד וסבבה פה


Posted by Dj Black on Nov-29-2001 19:49:

תגידו למישהו יש את ההגדרה ל
vocal
?



Posted by Q-PiXeL on Nov-29-2001 20:05:

אצלי הכל התחיל מהאוספים
House Party
...עוד מהראשונים ראשונים ובמקביל לזה גם התחיל מסקוטר
מי שמכיר, מי שלא מכיר אז כדאי לו להכיר


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-29-2001 20:19:

גם כשהייתי בכיתה ו' שמעתי מוזיקה טראנסית. דברים בסגנון של
Vengaboys
אבל אז באה שנת 98\97
שהייתה שנה מעולה בתעשיית הטראנס, ובמסיבות ניגנו מוזיקה פצצתית
אז התחלתי להוריד טראנסים. בהתחלה ניכנסתי לתוכנות חיפוש של שירים וכתבתי טראנס, ראיתי מה יוצא והורדתי.
התחלתי לחרוש על אתרים של טראנס ובין השאר הגעתי ל
Trance gate
ומשם הגעתי לפורום פה.

עוד אין לי כל כך ציוד משלי, אבל אני יודע לתקלט.
כל פעם שבא עלינו איזה דיג'י רציני אני מתמקם ליד העמדה שלו ומתחיל לתחקר אותו על הסגנון שלו והשירים שהוא אוהב ובין השאר אני גם רואה איך הוא מתקלט. פעם בכמה זמן יוצא לי לתקלט בבית של חבר שלי.
הייתה לי בנתיים רק הזדמנות אחת לקלט במסיבה שבא הוכחתי את עצמי, אבל לא נראה לי שאני הולך לקחת קורס, למה זה סתם יקר וילמדו אותי שם דברים שגם ככה אני יודע.
בקרוב יקנו לי עמדה ואז אני יתחיל להתאמן במקצועיות

אבל אני כולה בן 14 אז יש זמן


Posted by m0sh on Nov-29-2001 21:17:

quote:
Originally posted by Dj Black
תגידו למישהו יש את ההגדרה ל
vocal
?





זה מלל!
vocals-voices

שיר שיש בו מילים להסביר לך גם מה זה אינסטורמל?


בקיצר אני בטראנס מכיתה ד לא בטוח נראה לי ה-ו

השיר הראשון ששמעתי זה היה במסיחבות בפסק זמן נראה לי כיתה ה' אני כמעט סגור על זה.אני זוכר בהתלחה שנאתי את פורמולה עד שהאבתי איזה טראק!


Posted by Dj-2TaLL on Nov-29-2001 21:47:

אני אישית התחלתי בכיתה ו...
עם אייל ברקן...
ושם התקדמתי לפסיכודלי ודאנסים סטייל אם.טי.וי כאלה...
ולאט לאט התקדמתי בסגנונות והתחלתי להבין...
ציוד קניתי בכיתה ט' (מיקסר) ועבדתי עם שני דיסקמנים...
לפני שנה קניתי קומפקטים עם פיטצ' (עדיין לא משהו אבל אפשר בהחלט לבצע העברה טובה...) ובפסח כנראה אני קונה טכניקס...

וכמובן שהטעם וההבנה במוזיקה הולך ומשתפר...


Posted by s0undw4v3 on Nov-30-2001 16:38:

הכל התחיל ביום סגרירי במק'קולס...

אני התחלתי נדמה לי כשאהבתי נורא את מורטל קומבט, אז כשיצא הסרט קניתי את הסאונדטראק והיה שם טראק של סקוטר...
Scooter - Fire

ומשם הכל התחיל... גיטרות חשמליות עם בייס ליין וקצב בנזונה

היום יש לי את כל הדיסקים של סקוטר ואני מעריץ שרוף

ומפה לשם בערך לפני שנתיים-שלוש (אני עוד מעט 16 וחצי) התחלתי להוריד סטים של פרי קורסטן וטייסטו (כשהוא היה עוד במיטבו) ומשם הגעתי לכל השמות האחרים בסצנה....


Posted by DJ_BoN on Nov-30-2001 16:53:

King אני חושב שכבר דיברנו על זה לא?

אני ת'אמת מהפעם הראשונה שהלכתי למסיבה ידעתי שטראנס זאת המוזיקה בשבילי. ואז אני זוכר מתישהו הייתי בזום ושמעתי את MORE AND MORE ואני זוכר שגם ראיתי את זיגו ואלעד אבנון בגיא פינס איך שהם עשו את זה, אז קישרתי בין זה וככה בשבע בבוקר כשחזרתי מהמסיבה חיפשתי באינטרנט את MORE AND MORE ואז הורדתי את זה והורדתי עוד כמה דברים שהיו שם, בין השאר גם זומביניישן (הרבה לפני שזה הפך ללהיט). אה בעצם הראשון ראשון היה thunder in paradise שאיזה כוסית אמרה לי להוריד ובגלל שהיא כוסית הורדתי.

ואני לא ממש דיג'יי אני סה"כ מקליט דברים עם
Atomix MP3 שמי שלא יודע זו תוכנה מעווולללהההההההההההה ואז אני משדר את זה בוינאמפ או שלפעמים אני משתמש בשני וינאמפים עם פלאגין שמאפשר לשנות בי פי אם.


Posted by dj alonzo on Nov-30-2001 17:31:

אחותי היא קלאברית רצינית... אז כשהייתי קטן כבר כל היום היא שמעה טראנס וטקנו בחדר שלה בפול ווליום ואז יום אחד נכנסתי לחדר שלה ושמעתי משהו שאני אוהב אז שאלתי אותה איזה מוזיקה זה והיא ענתה לי טראנס.. אז הלכתי ועשיתי חיפוש בנאפסטר ל
"TRANCE"
והורדתי כמעט את כל השירים שיצאו לי בחיפוש ומאז אני מכור!


Posted by luckystrike on Nov-30-2001 18:00:

אצלי זה התחיל ב
1996
עם האלבום
DREAMLAND
וישר אחריו האלבום הענק של
ROBERT MILES

מי שאין לו שירוץ לקנות - אלבום קלאסיקה!!!
אחר - כך טראקים של 97 וכו' וכו
ומאז (שזה יוצא עוד מעט 6 שנים) אני חולה על אלקטרוני
גם אני עברתי את תקופת נאפסטר - עוד לא היה לי
ADSL
ופשוט הורדתי כל מה שהיה קשור לאלקטרוני ,לטראנס
לפני שנתיים וחצי נסענו כל החברים לאיה נאפה ושמה כבר הבנתי שאני מכור לגמרי - כל טראק במועדון הכרתי והיו לי כבר פול דיסקים

ואללה בצבא אני ימות בלי זה


Posted by DJ_BoN on Dec-01-2001 01:08:

quote:
Originally posted by luckystrike
אצלי זה התחיל ב
1996
עם האלבום
DREAMLAND
וישר אחריו האלבום הענק של
ROBERT MILES

מי שאין לו שירוץ לקנות - אלבום קלאסיקה!!!
אחר - כך טראקים של 97 וכו' וכו
ומאז (שזה יוצא עוד מעט 6 שנים) אני חולה על אלקטרוני
גם אני עברתי את תקופת נאפסטר - עוד לא היה לי
ADSL
ופשוט הורדתי כל מה שהיה קשור לאלקטרוני ,לטראנס
לפני שנתיים וחצי נסענו כל החברים לאיה נאפה ושמה כבר הבנתי שאני מכור לגמרי - כל טראק במועדון הכרתי והיו לי כבר פול דיסקים

ואללה בצבא אני ימות בלי זה


אני מתכנן לחבר את המינידיסק לקסדה של הטייס במטוס =)
ככה אני אעבור את השירות הצבאי בלי בעיות
את כל העשר שנים


Posted by Hell_Copter on Dec-01-2001 13:05:

quote:
Originally posted by DJ_BoN


אני מתכנן לחבר את המינידיסק לקסדה של הטייס במטוס =)
ככה אני אעבור את השירות הצבאי בלי בעיות
את כל העשר שנים


חחחחחחח
שיהיה לך בהצלחה עם זה אחי


Posted by ProjectFive on Dec-01-2001 13:47:

נראה לי זה התחיל אצלי עם
Good Morning Israel
ואז בגלל שהיה לי צורב כולם היו באים לצרוב אצלי והייתי מקבל המון מוזיקה
גם טראנס
אח"כ התחלתי להתמכר לאינטרנט ויצרתי קשרים עם אנשים מהולנד
וכך הלאה...
אח"כ קיבלתי כבלים


Posted by Ariels on Dec-01-2001 21:43:

אצלי הכל התחיל לפני 9 שנים בכתה ה' כשכל המוזיקה בשם אסיד נכנסה לעסק
לפני זה היה טכנו שהיה מין פיתוח בנזונה לדאנס של שנות השמונים ומשם התחיל להתפתח הטראנס ומוזיקת המועדונים
דברים כמו מו-דו ואחרי זה גם נכנס הדרים והקלאב טראנס
ועכשיו אנחנו איפה שאנחנו למרות שמתי שהו בשלושה שנים האחרונות נכנסתי למוזיקה שחורה אבל יצאתי מזה


Posted by DjChook on Dec-05-2001 12:24:

אצלי יש הסטוריה ארוכה של מוזיקה...

יש לי שני אחים גדולים

הגדול ביותר, גדול ממני ב 10 שנים
לפני 13 שנה הוא קנה ציוד שעד היום אצלנו,
הוא תיקלט פול עם תקליטים, אבל אז לא היה כ"כ האוס
ויותר רוק ורוק כבד

עם השנים האח השני שלי החליף אותו וניגן יותר שירים כאלה HITMAN
ולפני 4 שנים שהגיע תורי, כבר אח שלי היה שקוע בטראנס
אני זוכר איך הוא היה קונה את הדיסקים בתחנה המרכזית בת"א שהוא היה בצבא לפני 5 שנים,
שיר האוס/טראנס ראשון ששמעתי ? המממממ אני ממש לא יודע
זה בא פתאום בבום..
בכל מקרה, אני לא מתקלט, אבל יש לי את הקצב, ובמחשב אני עושה דברים נפלאים
למרות שהפסקתי עם זה. למה קשה עכשיו בלימודים ... אז בקושי יש לי זמן ליצור

זהו, נחמד הטופיק הזה, זה העלה לי זכרונות
תגיבו עם בא לכםםם


Posted by Q-PiXeL on Dec-05-2001 20:54:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
הכל התחיל ביום סגרירי במק'קולס...

אני התחלתי נדמה לי כשאהבתי נורא את מורטל קומבט, אז כשיצא הסרט קניתי את הסאונדטראק והיה שם טראק של סקוטר...
Scooter - Fire

ומשם הכל התחיל... גיטרות חשמליות עם בייס ליין וקצב בנזונה

היום יש לי את כל הדיסקים של סקוטר ואני מעריץ שרוף

ומפה לשם בערך לפני שנתיים-שלוש (אני עוד מעט 16 וחצי) התחלתי להוריד סטים של פרי קורסטן וטייסטו (כשהוא היה עוד במיטבו) ומשם הגעתי לכל השמות האחרים בסצנה....


כל הכבוד
Scooter and Ratty RULEZ the nation!!!

ה
fire
בכינוי שלי זה על שמו של השיר של סקוטר
פעם זה היה רק
fire
אבל החלטתי להוסיף לשם שינוי עוד משהו...

אתה נמצא בפורומים של
scooter-posse
?


Posted by R-Yeah on Dec-05-2001 22:54:

היסטוריה

אצלי הכול התחיל עם צללברייט!
לפני כמה שנים טובות
קיבלתי מחבר שלי דיסק שאחשלו הביא מגרמניה
קוראים לו
dream dance vol. 13
or 12 dont remember...
והיה שם שיר כזה של
fiocco
זה לא היה אז סלברייט
ומאז השיר הזה נדלקתי
ואחרי כמה זמן
kosmonova vs fiocco - celebrate
יצא
אותה מוסיקה רק בתוספת צעקנית

ואז כבר הייתי שקוע.....


Posted by Hell_Copter on Dec-06-2001 12:25:

Re: היסטוריה

quote:
Originally posted by R-Yeah
אצלי הכול התחיל עם צללברייט!
לפני כמה שנים טובות
קיבלתי מחבר שלי דיסק שאחשלו הביא מגרמניה
קוראים לו
dream dance vol. 13
or 12 dont remember...
והיה שם שיר כזה של
fiocco
זה לא היה אז סלברייט
ומאז השיר הזה נדלקתי
ואחרי כמה זמן
kosmonova vs fiocco - celebrate
יצא
אותה מוסיקה רק בתוספת צעקנית

ואז כבר הייתי שקוע.....


סלברייט באמת שיר ממכר

שהתחלתי להוריד הרבה טראקים זה היה אחד מהראשונים

זה וגם

miss shiva - dreams

וביחד איתם היה איזה טראק שלא בטוח שכולכם מכירים

קוראים לו מלט טו דה אושן...


Posted by Scorchio on Dec-06-2001 15:09:

ואללה אני לא זוכר אבל אני זוכר שהטראק הראשון שהורדתי היה
Push - The Anthem
מהמיקס של טייסטו באינרסיטי
וזה היה אחרי שמישהו סיפר לי עליו
ועכשיו אני כבר מכור למוזיקה הזו
אבל רק לחזקים
כמו סקוט פרוג'קט
או
Beam Vs. Cyrus
Arome


Posted by DjChook on Dec-06-2001 16:37:

סקוט באמת חזק ו F תותח

אבל ... אתם לא חושבים שזה חומר חדש ? כאילו אתם מדברים פה על לפני שנה.
שנתיים גג, ונראה לי ש PUSH-THE ANTHEM זה אחד הגדולים עד היום... פשוט גאוני מה שטיאסטו עשה שם בסט שלו באינרסיטי, שלדעתי עדין טיסטו בשירים שהוא מנגן, כל אחד מהם גאוני, עזבו טוב לא טוב, ג-א-ו-נ-י. יש עוד כמה כאלה כמו JOHAN GIELEN שמאז ITWT004 אני לא מפסיק להעריץ אותו ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.