TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Timesliders Mix comments wanted
Timesliders Mix comments wanted
Hi folks,
Het is lang geleden dat mijn plaat Time Sliders "The French E.P." uitgekomen is, en ik ben al zoveel keer begonnen aan de opvolger, maar die is tot nu toe nog nooit afgeraakt. Daarom dacht ik de naam Time Sliders terug wat leven in te blazen door van mijn nieuwe (niet Time Sliders)nummers een Time Sliders remix te maken. Hier is de eerste.
Je kan hem downloaden op:
Timesliders.mp3
(als deze link niet werkt probeer dan http://lumumba.uhasselt.be/erik/Timesliders.mp3) Het is wel niet tegen volledige kwaliteit (verre van zelfs) en niet het volledig nr, want het kan zijn dat de platenfirma het nummer per mp3 zou willen verkopen (???ze hebben zo een aantal rare ideeen, maar goed, ik ga niet ondermijnen natuurlijk.) Het is een rmx van een plaat die normaalgezien in Engeland uitgebracht (opus1records) gaat worden onder de naam E-RIK Dark Confessions, en dit zou dan de B kant zijn. Ik zou zeggen luister er eens naar en spui je kritiek.
Groeten en bedankt
Erik
PS: de echte time sliders track zal ik ook wel eens afmaken.
Als dit de b-kant is... ben ik benieuwd naar de a-kant 
Lekker nummer!
wow...
niks op aan te merken!
kvind hem vet. deze avond is beluisteren op een hoger volume
Vet nummer, het doet goed om de 'Les Lacs Des Alpes'-sound nog eens terug te horen 
diep en dromerig, i like it. goeie baslijn
| quote: |
| Originally posted by TOR diep en dromerig, i like it. goeie baslijn |
Merci allemaal voor de positieve kritiek, fijn dat jullie het goed vinden. Ik heb er alleen schrik voor dat het niet zo gepruimd gaat worden door de platen firma, omdat het misschien iets te rustig is. We ' ll se...
Erik
| Originally posted by Timesliders Merci allemaal voor de positieve kritiek, fijn dat jullie het goed vinden. Ik heb er alleen schrik voor dat het niet zo gepruimd gaat worden door de platen firma, omdat het misschien iets te rustig is. We ' ll se... Erik |
zalig plaatje!
Heeft een lekker gemoedelijke sfeer... Lekker chilly...
Schitterende effecten! Goede opbouw. Niets op aan te merken!
Echt zo'n plaat dat ik direct op m'n mp3-speler zou plaatsen en er dan ganse dag mee zou rondlopen en genieten van het leven...
Puur producer vraagje: dit is niet volledig via software toch?
trouwens, +1 voor comment van Bertn, er zullen genoeg andere labels zijn die zoiets erg zullen appreci�ren denk k 
Thnx,
Nee dit is niet volledig in software :-D. I am a hardware lover, maar software komt er wel veel aan de pas.
Het probleem is dat het een remix is van een andere plaat die die firma wel wil uitbrengen, ochja, ik zal dan wel een ander label vinden. :-) en als het uitkomt krijgt gij de mp3 van mij, dat ge het op uwe mp3 speler kunt zetten!
Greetzz
Erik
| Originally posted by Timesliders Nee dit is niet volledig in software :-D. I am a hardware lover, maar software komt er wel veel aan de pas. |
) als ik een studio binnenstap omgeven van de synths en de knoppekes...
one day I'll gonna have my own! Toch jammer dat er geen zo'n opendeurdagen bestaan om studios te bezoekn, ofwel? 
| Originally posted by Timesliders en als het uitkomt krijgt gij de mp3 van mij, dat ge het op uwe mp3 speler kunt zetten! |
| Originally posted by Pheatus RESPECT. Al�ik mag stellen dat ge toch 1 der gelukkigen bent als ge tamelijk wa hardware staan hebt. Klein setup schetsje mss? |