TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geld verdienen met je OV?
Pages (2): [1] 2 »
Geld verdienen met je OV?
Wat vind je ervan dat mensen misbruik maken van de geld-terug regeling van de NS?
Met je OV kan je namelijk geld terugvragen zonder dat je hoeft te bewijzen dat je vertraging had. Als je iemand kent die vertraging had kan je deze gegevens ook overnemen en zo 5 piek of een tientje terug vragen!
Er was eerst een site gemaakt met hierop alle vertragingen, maar die site bestaat niet meer..
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden..
het is in ieder geval beter dan werken 
Hmmm... ik snap niet hoe dat precies in zn werk gaat, leg s ff nog een keer uit...
Ik ben de mijne kwijtgeraakt, moest ik GVD een nieuwe betalen 70 piekies!!!

wtf....k had deze week gewooon bij elkaar wel 3 uur vertraging ......op deze manier loop k dan aardig binnen.......ja tochhhhh
kut ns

laat die ns maar lekker vastvriezen op het station.. als ze wat efficientere regelingen maakte.. wat niet labiele kwasie perron spoor shit managers inhuurden.. de altijd stilstaande wegrottende treinen die je bij elk groot station ziet es opknapte... eerder nieuw matteriaal hadde gekocht.. de hele directie eruitknikkeren.. niet alles zomaar doorstouwen luisteren naar de werknemers..
Fuk de ns.. ik gaat dat lekker ook doen (hypotethisch gezien dan)
HeHe 
Ik heb inmiddels mijn eerste 20 piek (illegaal) binnen 
Heb gisteren toevallig nog een setje van die enveloppen van het station afgehaald. Nu maar s op internet kijken of er nog ergens vertraging is geweest. Dat zal vast niet zo moeilijk zijn...
En ja, ik heb ook wel s illegaal geld terug gevraagd, vorig jaar waren die gasten aan het staken, en toen 'moest ik met de auto naar school'
Dus, ik heb 50 piekjes teruggehad...moet kunnen! Heb vaak zat vertraging.....
Ten eerste valt het misbruik wel mee
hehe (ik had dinsdag wat vertraging (euh meer dan een uur iemand nog gegevens nodig
)
De ns moet maar eens in de portemonnee gaan voelen en er achterkomen dat ze het echt niet goed doen..
grtz magrec 30 piek (legaal
)
Hmmm.... wel handig..zal ik ook eens moeten doen
Ik kom alleen nooit op het station. Moet dat dus vaker doen.
Ik woon te dicht bij school.
Sandman
Ik vin da je maar zielig bent als je "illegaal" dat geld gaat terug vragen.
Wel is het meer dan terrecht als je geld terug vraagt na vertraging, en je een kaartje hebt gekocht.
Ik heb vaak genoeg vertraging en heb nog nooit geld terug gevragen.
Overigens gaan ze binnenkort die regeling veranderen, dacht ik.
Je moet voortaan je vervoersbewijs mee sturen.
Mensen die het hardste lopen te zeiken over vanalles zijn vaak ook degenen die dit soort dingen doen: misbruik maken van dit soort situaties!
Ik kan me er heel erg over opwinden dat mensen zo vrselijk asociaal kunnen zijn! 
Ik heb op "Nee" gevote omdat ik simpel weg vind dat de laatste tijd de NS een hoop pech heeft. Ok, het valt niet te ontkennen dat ze het slecht doen. Maar ja, als er een trein een botsing maakt (zoals afgelopen week) en daarbij de bovenleiding goed naar de donder helpt denk ik dat de NS alleen maar met de handen in het haar kan zitten en hopen dat de rotzooi snel opgeruimd wordt.
Als er een vertraging is waarvan ik niet weet hoe het komt schrijf ik uiteraard zo'n vertragings-formulier. Maar verder ben ik opzich tegen misbruik. Maar ja, eigenlijk is het ook een kromme regeling van de NS. Ze kunnen dat geld wat ze daar voor uitgeven beter besteden denk ik.
"JA"
Gaat mij niet zozeer om 't frauderen zelf..... heb gewoon 'n tyfus hekel aan de NS..... alleen al 't hele week/weekend -OV principe is gewoon ruk... is het teveel moeite om ons, arme studenten, gewoon de hele week vrij reizen geven???
kost me godvr elke maand weer 'n fortuin....
Zeg boss.
Da krijg jij niet van de NS, maar van de IB-groep. Net als je studie financiering.
En ik denk da wij heel blij mogen zij dat wij uberhaupt al het recht op een OV en studiefinanciering hebben, dat is in veel europese landen wel anders, om over verwegistan landen maar niet te spreken.
Ik zou anders nooit kunnen studeren, vanwege het geld.
| quote: |
| Originally posted by raoel Zeg boss. Da krijg jij niet van de NS, maar van de IB-groep. Net als je studie financiering. En ik denk da wij heel blij mogen zij dat wij uberhaupt al het recht op een OV en studiefinanciering hebben, dat is in veel europese landen wel anders, om over verwegistan landen maar niet te spreken. Ik zou anders nooit kunnen studeren, vanwege het geld. |
Sorry hoor maar als je dat doet ben je best wel trriest vinnik, zal denk ik wel komen omdat ik bijna nooit met de trein ergens naartoe ga (iig nie iedere dag) dus ik heb geen hekel aan de NS
, maar kvinnet beswel zielig als je zo aan geld moet komen
errug triest ja....kom op zeg zo wil je toch niet aan je centen komen?
lui mij mij in de klas doen ut ook ....zielig gewoon....sloebers 
| Originally posted by M5 errug triest ja....kom op zeg zo wil je toch niet aan je centen komen? lui mij mij in de klas doen ut ook ....zielig gewoon....sloebers |
| Originally posted by Henkie_henk Dude heb jij welles een broek van dik 400 gekocht?? idd dankje.. ik gaat lekker de ns screwwee... Roger that.. I am not shitting you.. minicams on.. yep ik ga weer verder met de rock kijken |
| Originally posted by M5 hmmm Evisu zekkur..? |
hmmmmmmmzzzzzzzzzzz............
waarom heb ik het idee dat dit van www.anti-ns.nl afkomt?
Weet gij wel dat hier een copy right op staat!
Gij is gewaarschuwd!
whaha
En dat zonder te lachen!
JoeHoe!
Ik loop momenteel stage waardoor ik iedere dag 2 uur aan het reizen ben. Het is nogal frustrerend als je dan iedere keer weer vertraging krijgt!!
Afgelopen dinsdag was helemaal een ramp! Ik heb er 3 uur over gedaan om in Deventer te komen, wat normaal binnen een uur kan.. En dat alles met de bus. Als ik nl op de trein had moeten wachten had dit nog veeel langer kunnen duren.
Het meeste irriteer ik met dan ook aan de omroepen van: De NS zet bussen in. Nou, voordat die ooit aangekomen zijn is de dag bijna voorbij 
Omdat ik stage loop kost het mij niet zo veel als ik een beetje vertraging heb, maar denk eens aan zakenmensen die voor �300,- een taxi moeten nemen om op tijd te komen..
Ik vul dan ook iedere keer dat ik vertraging heb zo'n formulier in! Ik denk dat als iedereen dit maar vaak genoeg doet de NS beseft dat er toch snel wat moet gebeuren! Nadat ik 4 dagen achter elkaar vertraging had heb ik besloten om een aantal vrienden van me ook de tijden door te spelen. Hiermee kan je wat verdienen en je maakt de NS bewust dat er wat moet veranderen!
"Iedereen houdt van DoekoE , Iedereen houdt van geld"

| Originally posted by Henkie_henk Replay ma brother |
| Originally posted by M5 ik heb hier ook nog wel een Replay broek liggen maar die was minder dan de helft....zitten er bij jou gouden knopen op ofzow? |