TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי פה ראה ילדה בת שנתיים מתקלטת???
מי פה ראה ילדה בת שנתיים מתקלטת???
אני ראיתי
אני בדיוק קבלתי את הציוד וחיברתי אותו על הרצפה
לא שמתי אותו עדיין על שולחן
ושמתי לשמוע מוזיקה וגלשתי באינטרנט פתאום
אני קולט את אחותי בת השנתיים מתחילה לשחק עם הפיידרים
ועם האקוליזר ועם הקאוס פד
התפוצצתי מצחוק אחרי שראיתי אותה מנסה לשים את
האוזניות, אם הייתם רואים את זה הייתם
נקרעים מצחוק.....
Re: מי פה ראה ילדה בת שנתיים מתקלטת???
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אני ראיתי אני בדיוק קבלתי את הציוד וחיברתי אותו על הרצפה לא שמתי אותו עדיין על שולחן ושמתי לשמוע מוזיקה וגלשתי באינטרנט פתאום אני קולט את אחותי בת השנתיים מתחילה לשחק עם הפיידרים ועם האקוליזר ועם הקאוס פד התפוצצתי מצחוק אחרי שראיתי אותה מנסה לשים את האוזניות, אם הייתם רואים את זה הייתם נקרעים מצחוק..... |
....כן למה לא??? אחלה גימיק
ואל תצחק
אין לך מושג איזה מהירות היא מעבירה את הקרוס פיידר מצד לצד
הייתי בטוח שהיא תשבור אותו
ואולי אני יצלם אותה וישים את זה בסיגנצ'ר
שאלה לי לכם למי היה קודם את האטבר של הברק?
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN שאלה לי לכם למי היה קודם את האטבר של הברק? |
ורחוב סומסום וקרטמנים

| quote: |
| Originally posted by Dj Black ורחוב סומסום וקרטמנים |
יש לי פני מנוש
אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יש לי פני מנוש אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יש לי פני מנוש אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה |
אח שלי לא מתקרב ברדיוס של 5 מטר מהציוד שלי אחרי שהוא הפיל לי את השלט של הקומפקטים שלי!!!

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מה זה פני מנוש? אם בראש שלך לשלוח לי אז בכבוד אחי |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אח שלי לא מתקרב ברדיוס של 5 מטר מהציוד שלי אחרי שהוא הפיל לי את השלט של הקומפקטים שלי!!! |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אני מקווה שאתה מבין מה זה מנוש בכל און תוריד את התמונה שיש לי בחתימה אם תצליח להפוך את זה לאטבר אז אני יוריד את זה ההחתימה לי זה פשוט יוצא יותר מידי קטן במקום 100 על 100 1 על 1 |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אח שלי לא מתקרב ברדיוס של 5 מטר מהציוד שלי אחרי שהוא הפיל לי את השלט של הקומפקטים שלי!!! |
טוב יש לי אח יפה שהתעוררת...

טוב זה איזה סוג לא מוכר שקניתי בחלילית...
Equipson \ Work CD 210
האתר שלהם הוא www.equipson.com
אבל עד כמה שידוע לי הו תחת שיפוצים...
הוא לא כזה יפה (וטוב...)
אבל בהחלט ניתן להסתדר איתו עד לפסח...
(יהיה לי טכניקס!!!)
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL טוב יש לי אח יפה שהתעוררת... ![]() טוב זה איזה סוג לא מוכר שקניתי בחלילית... Equipson \ Work CD 210 האתר שלהם הוא www.equipson.com אבל עד כמה שידוע לי הו תחת שיפוצים... הוא לא כזה יפה (וטוב...) אבל בהחלט ניתן להסתדר איתו עד לפסח... (יהיה לי טכניקס!!!) |
אני כבר איזה מלא זמן חוסך למטרות לא ידועות...
(זה הכי פצצה...)
ואז אני אתה מחליט להוציא את הכסף על משהו אחד ענק במקום שטות פה ושטות שם...

| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אני כבר איזה מלא זמן חוסך למטרות לא ידועות... (זה הכי פצצה...) ואז אני אתה מחליט להוציא את הכסף על משהו אחד ענק במקום שטות פה ושטות שם... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.