TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי פה ראה ילדה בת שנתיים מתקלטת???


Posted by Dj Moriano on Nov-29-2001 20:45:

מי פה ראה ילדה בת שנתיים מתקלטת???

אני ראיתי

אני בדיוק קבלתי את הציוד וחיברתי אותו על הרצפה
לא שמתי אותו עדיין על שולחן
ושמתי לשמוע מוזיקה וגלשתי באינטרנט פתאום
אני קולט את אחותי בת השנתיים מתחילה לשחק עם הפיידרים
ועם האקוליזר ועם הקאוס פד
התפוצצתי מצחוק אחרי שראיתי אותה מנסה לשים את
האוזניות, אם הייתם רואים את זה הייתם
נקרעים מצחוק.....


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2001 20:48:

Re: מי פה ראה ילדה בת שנתיים מתקלטת???

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני ראיתי

אני בדיוק קבלתי את הציוד וחיברתי אותו על הרצפה
לא שמתי אותו עדיין על שולחן
ושמתי לשמוע מוזיקה וגלשתי באינטרנט פתאום
אני קולט את אחותי בת השנתיים מתחילה לשחק עם הפיידרים
ועם האקוליזר ועם הקאוס פד
התפוצצתי מצחוק אחרי שראיתי אותה מנסה לשים את
האוזניות, אם הייתם רואים את זה הייתם
נקרעים מצחוק.....


יש לי חבר שההורים שלו קנו לאח שלו כל מיני אורות מיוחדים וכל החרא הזה
רוצה שאני יחבר אותו לאחותך שיעשו מסיבות ביחד??


Posted by Dj Moriano on Nov-29-2001 21:04:

....כן למה לא??? אחלה גימיק

ואל תצחק
אין לך מושג איזה מהירות היא מעבירה את הקרוס פיידר מצד לצד
הייתי בטוח שהיא תשבור אותו


ואולי אני יצלם אותה וישים את זה בסיגנצ'ר


Posted by m0sh on Nov-29-2001 21:06:

שאלה לי לכם למי היה קודם את האטבר של הברק?


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2001 21:23:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שאלה לי לכם למי היה קודם את האטבר של הברק?


יש לי סיבות להאמין שלו היה קודם
ואני מתכוון לשנות אם אני ימצא משהו יפה
לא לכולם יש את מיסטר בין לאדן


Posted by Dj Black on Nov-29-2001 21:26:

ורחוב סומסום וקרטמנים


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2001 21:31:

quote:
Originally posted by Dj Black
ורחוב סומסום וקרטמנים


מה שנכון נכון...

אבל מדברים על אבטר ולא על חתימה


Posted by m0sh on Nov-29-2001 21:43:

יש לי פני מנוש

אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה


Posted by Dj Black on Nov-29-2001 21:49:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש לי פני מנוש

אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה



Lol


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2001 21:53:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש לי פני מנוש

אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה


מה זה פני מנוש?
אם בראש שלך לשלוח לי אז בכבוד אחי


Posted by Dj-2TaLL on Nov-29-2001 21:53:

אח שלי לא מתקרב ברדיוס של 5 מטר מהציוד שלי אחרי שהוא הפיל לי את השלט של הקומפקטים שלי!!!


Posted by m0sh on Nov-29-2001 22:05:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


מה זה פני מנוש?
אם בראש שלך לשלוח לי אז בכבוד אחי


אני מקווה שאתה מבין מה זה מנוש
בכל און תוריד את התמונה שיש לי בחתימה אם תצליח להפוך את זה לאטבר אז אני יוריד את זה ההחתימה לי זה פשוט יוצא יותר מידי קטן במקום 100 על 100

1 על 1


Posted by m0sh on Nov-29-2001 22:09:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אח שלי לא מתקרב ברדיוס של 5 מטר מהציוד שלי אחרי שהוא הפיל לי את השלט של הקומפקטים שלי!!!


אח שלך?

ממתי יש לך אח?

אני מתכוון לאחות שלך?


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2001 22:21:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אני מקווה שאתה מבין מה זה מנוש
בכל און תוריד את התמונה שיש לי בחתימה אם תצליח להפוך את זה לאטבר אז אני יוריד את זה ההחתימה לי זה פשוט יוצא יותר מידי קטן במקום 100 על 100

1 על 1


נראה לי אני יוותר אחי
זה מגעיל אחושרמוטה


Posted by Dj Moriano on Nov-29-2001 22:42:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אח שלי לא מתקרב ברדיוס של 5 מטר מהציוד שלי אחרי שהוא הפיל לי את השלט של הקומפקטים שלי!!!


איזה קומפקטים יש לך???


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2001 12:25:

טוב יש לי אח יפה שהתעוררת...


טוב זה איזה סוג לא מוכר שקניתי בחלילית...
Equipson \ Work CD 210

האתר שלהם הוא www.equipson.com
אבל עד כמה שידוע לי הו תחת שיפוצים...

הוא לא כזה יפה (וטוב...)
אבל בהחלט ניתן להסתדר איתו עד לפסח...
(יהיה לי טכניקס!!!)


Posted by Dj Moriano on Nov-30-2001 12:33:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
טוב יש לי אח יפה שהתעוררת...


טוב זה איזה סוג לא מוכר שקניתי בחלילית...
Equipson \ Work CD 210

האתר שלהם הוא www.equipson.com
אבל עד כמה שידוע לי הו תחת שיפוצים...

הוא לא כזה יפה (וטוב...)
אבל בהחלט ניתן להסתדר איתו עד לפסח...
(יהיה לי טכניקס!!!)



כיף לך אני גם רוצה טכניקס אבל אין כסף
אני בינתיים כנראה קונה איזה ניומרק או סטנטון פשוט
במשהו כמו מאתיים-מאתיים חמישים דולר

כדיי שאני יוכל גם להשתמש בתקליטים


Posted by Dj-2TaLL on Nov-30-2001 12:43:

אני כבר איזה מלא זמן חוסך למטרות לא ידועות...
(זה הכי פצצה...)
ואז אני אתה מחליט להוציא את הכסף על משהו אחד ענק במקום שטות פה ושטות שם...


Posted by Dj Moriano on Nov-30-2001 12:48:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני כבר איזה מלא זמן חוסך למטרות לא ידועות...
(זה הכי פצצה...)
ואז אני אתה מחליט להוציא את הכסף על משהו אחד ענק במקום שטות פה ושטות שם...



חסכתי יותר מחצי שנה בשביל הקומפקט שלי.....

וגם עדיין לוויתי כסף



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.