TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLTA EU-Referendum Exit Poll
Pages (4): [1] 2 3 4 »
NLTA EU-Referendum Exit Poll
Vandaag mogen we dus stemmen voor de EU grondwet, en het is al tijden bediscussieerd hier op het forum. Nu wordt het tijd voor wat men echt gaat stemmen. En dus, een poll. Geen discussie, puur ja/nee.
Graag ook even posten of je ja of nee hebt gestemd!
Mogelijkheden poll:
1) Ja
2) Nee
3) Ik heb me bewust onthouden van stemming cq BLANCO gestemd
4) Stemmen? Moet dat?
5) Ik mag nog helemaal niet stemmen
Greetz,
SnuggLe
Je vergeet de blanco-stem......die je kan doen volgens een collega die net is wezen stemmen.......dus ff nieuwe poll starten.....want ik ga blanco stemmen......want ik ben niet voor of tegen.....
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Je vergeet de blanco-stem......die je kan doen volgens een collega die net is wezen stemmen.......dus ff nieuwe poll starten.....want ik ga blanco stemmen......want ik ben niet voor of tegen..... |
nee.
Waarschijnlijk toch nee. Als ik daadwerkelijk gestemd heb vanmiddag, zal ik in de andere thread mijn argumentatie laten horen.
Ik ga vanavond voor stemmen.
Ja
nee
8-8!!!
Gaat het in heel Nederland ook zo spannend worden???

Ik denk het wel eigenlijk. Ik denk niet dat de nee stemmers met de voorspelde overmacht gaan winnen...
hier is het wel spannend ja! maar we zullen zien
Heb net ja gestemd.
neee gaat de verkeerde kant op

Ja
Bewust niet gestemd. Mijns inziens voor de meesten het enige juiste antwoord.
Nadat mijn hart al jaren Europees heeft gesproken deed nu ook mijn rechter wijsvinger dat 
| Originally posted by @win Nadat mijn hart al jaren Europees heeft gesproken deed nu ook mijn rechter wijsvinger dat |
| Originally posted by Djeebie Ik mocht nog met een rood potlood kleuren |
?
In Amsterdam nog wel ja. Kan ik later aan m'n (klein)kinderen vertellen dat "in mijn tijd je nog stemde door een vakje rood te kleuren met een potlood" 
NEE, omdat snuggle ja stemt
![]()
Ik stem nee omdat ik vindt dat ze een betere grondwet moeten maken, en bepaalde dingen er echt uit moeten laten.
Ik moet nog straks 
ehJA!! 
nee
yup 
2 x NEEEEEEEEEEEEEEE gestemd ik was gemachtigd
VOOR!!!!!!!