TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto in concert USA
Tiësto in concert USA
http://www.tiestoinconcert.com/
Blijkbaar in New York City, Chicago en Denver maar dat heb ik gewoon gelezen op avb forum dus 'k weet niet of ze idd daar zullen doorgaan.
'k vind het alleszins sterk van 'm dat ie ook zoiets aandurft in Amerika, home of Snoop Dogs and other zuperidiots.
'k zou zeggen: wie gaat ? 
ik al ni lol
Als hij zijn steden wat goed kiest kan het wel lukken denk ik, maar ik vraag me af of hij in de USA bij het grote publiek zo bekend is als hier? Enfin, toch bekend genoeg om een stadion vol te krijgen? 
Wij vinden 100km rijden ver, zij vinden 1000km vliegne ni ver.
Da gaat wel nokvol zitten, en met de promo machiene dat er gaat achter zitten, uitverkocht 
misschien is het ook in een zaal die niet zo groot is:-)
| quote: |
| Originally posted by pooley Wij vinden 100km rijden ver, zij vinden 1000km vliegne ni ver. Da gaat wel nokvol zitten, en met de promo machiene dat er gaat achter zitten, uitverkocht |
Volgens mij deed ie vorig jaar ook een TIC in Canada voor 8000 man ofzo en wat afgeladen vol was. Lijkt me niet onwaarschijnlijk als ie voor TIC USA ook dit soort zalen in gedachte heeft.
Of hij moet die grote football/baseball stadions doen met artiesten zoals P. Diddy, J-Lo, 50 Cent, Snoop etc 
Re: Tiësto in concert USA
| Originally posted by The_G0dfather Amerika, home of Snoop Dogs and other zuperidiots |
| Originally posted by Freezel Volgens mij deed ie vorig jaar ook een TIC in Canada voor 8000 man ofzo en wat afgeladen vol was. Lijkt me niet onwaarschijnlijk als ie voor TIC USA ook dit soort zalen in gedachte heeft. Of hij moet die grote football/baseball stadions doen met artiesten zoals P. Diddy, J-Lo, 50 Cent, Snoop etc |
Hij is duidelijk de grootste ter wereld.
Leuke track op die achtergrond... welkeen is da precies ?
^da's een ferme baslijn, moet ik zeggen 
| Originally posted by Kaidreas hij kent P. diddy toch als ik me niet vergis?? |