TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Liten uppdatering
Liten uppdatering
[shameless self promotion]
Okay kids, nu e det dax f�r video! Nu kan ni kolla in videon till 'Soul' p� http://snakebyte.stabilt.se
That's all for now
Enjoy!
[/shameless self promotion]
Re: Liten uppdatering
| quote: |
| Originally posted by Snakebyte [shameless self promotion] Okay kids, nu e det dax f�r video! Nu kan ni kolla in videon till 'Soul' p� http://snakebyte.stabilt.se That's all for now Enjoy![/shameless self promotion] |
Varf�r inte IE f�r?!
Precis n�r mitt Firefox inte funkar s� att jag blir tvungen IE s� ska helt pl�tsligt alla webbsidor inte st�dja IE 
En sida ska klara alla browsers 
Lugn, lugn grabbar o t�ser...det e fixat nu 
Kolla i vilken browser ni vill, s�klart
niiiiiiiiiiiiiiiice 
s� n�r kommer den p� tv d�?? den va ju s� liiiten
| Originally posted by dbl niiiiiiiiiiiiiiiice ![]() s� n�r kommer den p� tv d�?? den va ju s� liiiten |
Heheh fan vad h�rlig l�t, lite mycket eurodance/mamba-reklam �ver det hela men k�nns �nd� v�ldigt seri�s och v�lgjord.
Sk�n video ocks�. Hoppas du f�r den visad p� TV.
�r det killen som sjunger i videon som gjort s�ngen p� l�ten ocks�? Eller �r han inhyrd 
Och var fan �r alla halvnakna brudar?! Kan ju inte s�lja musik utan lite "Bling bling" i thoooooong =D
"That tho-thothotho-thooong" 
| Originally posted by Gate 42 �r det killen som sjunger i videon som gjort s�ngen p� l�ten ocks�? Eller �r han inhyrd ![]() Och var fan �r alla halvnakna brudar?! Kan ju inte s�lja musik utan lite "Bling bling" i thoooooong =D "That tho-thothotho-thooong" |
| Originally posted by Snakebyte Det �r han som sjunger i l�ten ox�. Brudarna kommer i n�sta video |

Det var minsann p� tiden! Hot Floow mixen av Soul �r underbar, har redan lirat den p� ett par fester

| Originally posted by CJ InterCity Det var minsann p� tiden! Hot Floow mixen av Soul �r underbar, har redan lirat den p� ett par fester |
Schysst video o l�t!
Skickade l�nken till en tjejkompis som �r m�kta IMPONERAD, precis hennes stil 
| Originally posted by Snakebyte Du e ju kungen! Funkar den bra p� golven d�? |
speciellt med tankte p� att 60% av mitt set var RnB, the requested style 
sk�n l�t 
The beauty of life is.... the S O U L !
SwedeTrance�s tjejkompis h�r! *skrattar* Och ja, jag �lskar l�ten och videon !! Min stil totally. 
En klockren blandning av jordn�ra rotad indiansk kultur och energifl�dande, het trance!! H�RLIGT & INNOVATIVT!
Kommer den ut p� Tv s� vill jag b�nka mig f�rst av alla!! 
Re: The beauty of life is.... the S O U L !
| Originally posted by MizzXtazia SwedeTrance�s tjejkompis h�r! *skrattar* Och ja, jag �lskar l�ten och videon !! Min stil totally. ![]() En klockren blandning av jordn�ra rotad indiansk kultur och energifl�dande, het trance!! H�RLIGT & INNOVATIVT! Kommer den ut p� Tv s� vill jag b�nka mig f�rst av alla!! |
soft video den hade lite allt m�jligt,, lodjur, alper, tribal l�ten och en galen svampshaman 
diggade l�ten ocks�.
the voice??? (of hip hop and r&b?) hur g�r de ihop :P
| Originally posted by staz the voice??? (of hip hop and r&b?) hur g�r de ihop :P |
dom spelar inte bara hip hop o rnb, h�rt den radiostationen p� gymmet n�ng�ng, var lite blandat d� iaf.
Helt ok l�t och video, bra jobb!
Man f�r lite DJ Sakin & Friends k�nsla av l�ten m�ste jag s�ga.
Very nice allts�!
Gillade videon ocks�! 
Hur kan man f� tag p� full length av l�ten/l�tarna?