TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- LaserFou69 >> Illusion Beach 2005, 15,16,20,22et 23 juli aan Oostende <<
Pages (2): [1] 2 »
LaserFou69 >> Illusion Beach 2005, 15,16,20, 22et 23 juli aan Oostende <<
Illusion Beach 2005, 15,16,20,22 et 23 juli aan Oostende Belgium >>
15 juli:Ferry Corsten+illu residents
16 juli:Mike Koglin+illu residents
20 juli:Elekrtokid,Mike,Marco V+illu residents
22 juli:BELGIAN RETRO avec Franky Kloek,Jan Vervloet+illu residents
23 juli
anjo&Styles+illu residents
+
5 dagen ShowlaserFou
Gaat hij laseren door het sleutelgat van zijn cel?
The return of the Zillion spamclub!!
"LASERFOU69"
godver seg die kerel suckt toch echt in het uitvinden van deftige namen ook he
I said it before, I'll say it again: Frankske Verstraeten is een belachelijk ventje
toch behoorlijk veel lasers te zien op sie site
nuja 't noemt dan ook laserzilliofou69SEXSEXSEXdjdiscotour of zoiets
^ get een punt peizek 
wat ik trouwens niet snap: die verstraeten heeft precies zijn schare persoonlijke volgelingen die alle trancefora komen volspammen met shows van hun baasje.
Ik snap wel dat dat een leuke disco was, en dat daar ongetwijfeld magische zillion momenten zijn beleefd (ehe) maar das toch al lang een afgesloten hoofdstuk?
allez, ik bedoel: het is een DISCO he! eentje die trouwens al lang dicht is!
| quote: |
| Originally posted by Bertn wat ik trouwens niet snap: die verstraeten heeft precies zijn schare persoonlijke volgelingen die alle trancefora komen volspammen met shows van hun baasje. |
^^ hang is de mongool uit want ik kan het niet af wanneer ik zomaar het met u eens ben :/
| Originally posted by pooley ^^ hang is de mongool uit want ik kan het niet af wanneer ik zomaar het met u eens ben :/ |
| Originally posted by Jasperovitsj Maar X-Tune heeft een punt: is er niet veel kans dat hij tegen dan in de cel zit? |
die vent heeft gewoon grootheidswaanzin en denkt dat hij studio54 ipv zillion bezat 
| Originally posted by Jasperovitsj Maar X-Tune heeft een punt: is er niet veel kans dat hij tegen dan in de cel zit? |
Hehe, ik weet dat wij thuis ooit nog een pc hebben gehad die geleverd was door zijn bedrijfje!!
en over xtune: ik vind dat hij de laatste tijd wel meer een punt heeft, en minder de mongool uithangt eigenlijk.
Adaptation heet zoiets!
nu ben ik ook allesbehalve een verstraeten-fan, maar die lasershow op mayday was toch wel klasse hoor, mag hij van mij zeker nog eens komen doen op illusion beach (en naar't schijnt komt hij er ook mee naar illusion @ sportpaleis).
hij zal tegen dan nog wel niet in de cel zitten, hij is in beroep gegaan remember.
over die wanhopige zillion-fans daarentegen, i couldn't agree more.
| Originally posted by InTeXoR nu ben ik ook allesbehalve een verstraeten-fan, maar die lasershow op mayday was toch wel klasse hoor, mag hij van mij zeker nog eens komen doen op illusion beach (en naar't schijnt komt hij er ook mee naar illusion @ sportpaleis). hij zal tegen dan nog wel niet in de cel zitten, hij is in beroep gegaan remember. over die wanhopige zillion-fans daarentegen, i couldn't agree more. |
het onderwerp van vertrek is een info betreffende de illusion beach 2005
Maar niet het proces van Frank verstraeten
als hij aanwezig aan de illusion beach 2005 met zijn show laser is kan het zijn slechts een + voor de vijf dagen
| Originally posted by zilltrance het onderwerp van vertrek is een info betreffende de illusion beach 2005 Maar niet het proces van Frank verstraeten als hij aanwezig aan de illusion beach 2005 met zijn show laser is kan het zijn slechts een + voor de vijf dagen |
hij doet tenminste moeite.
Mja, ik doe ook moeite, om die zin te verstaan
soit, als die show goe is �, maakt het ni uit wie daar verantwoordelijk voor is. Zolang ge u maar amuseert.
| Originally posted by 1Million$shot als hij aanwezig aan de illusion beach 2005 met zijn show laser is kan het zijn slechts een + voor de vijf dagen |
| Originally posted by 1Million$shot Mja, ik doe ook moeite, om die zin te verstaan |
zware kost
die lasershow zal zeker doorgaan hoor...
lasers behoren toe aan een nederlandse firma die hiermee reeds paar jaar pronkt op Holland events zoals qlimax, tiesto in concert...
Fou heeft volgens mij gewoon de contacten en het imago van spectaculairs in belgie en dat hij hier de afzet verzorgt.
www.laser-image.nl
www.laser-image.be
ook opvallend, alle websites die iets met fou te maken hebben zijn zo mottig alst maar zijn kan...
| Originally posted by Buoyant Op Mayday vorige week liep hij toch ook nog fier rond en vertelde hij zelfs dat hij daar ook voor de lichtshow in de mainhall had gezorgd, ofzoiets want ik heb er niet zelf mee gesproken... |
| Originally posted by djcresto ook opvallend, alle websites die iets met fou te maken hebben zijn zo mottig alst maar zijn kan... |
hij zou zich beter "fool" noemen ipv fou