TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hej så länge!
Hej så länge!
Har gått och flyttat ihop med flickvännen med ny nybostadsort..
MALMÖ =)
Desvärre tar det ju lite tid innan telefonabonnemang och bredbands behagar komma igång så därför önskar jag alla en trevlig sommar så länge!
Välkommen tillbaka till arbetarparadiset
Lycka till med allt Martin, sen får du fixa inflyttar-fest 
Välkommen till metropolen i söder. Porten till europa. Utfarten från sverige.
Hoppas du ska trivas här :-D
Nu drar jag ner till Serbien & Montenegro. Kommer om 3 veckor.
Cheers!
adjö
tja varför inte, detta kan vara vår officiella hej-så-länge tråd 
Ska kolla på film nu, bbl .. 
Re: Hej så länge!
| quote: |
| Originally posted by sipowitz Har gått och flyttat ihop med flickvännen med ny nybostadsort.. MALMÖ =) Desvärre tar det ju lite tid innan telefonabonnemang och bredbands behagar komma igång så därför önskar jag alla en trevlig sommar så länge! |
Re: Re: Hej så länge!
| Originally posted by dj christian ååååååååånnej inte MALMÖ!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG |
sorry men jag har lite av fobi mot skåningar även om jag gillar kurt wallander en hel del
I'm back!:)
Tjo!
Kom hem från Rhodos iförrgårnatt efter en vecka där, kalasväder. Tiesto hade lyckats vara på rhodos 4 dagar innan jag kom ditt.. arghhh.. jaja, han värmde upp klimatet där till mig iallafall 
Nu har man lite internet här också,
Glad fantastisk sommar till eder alla!
Nu lämnar jag er Swe-TA's.
Åker till Serbien och Bosnien och kommer runt 20 Juli, men jag kikar in ibland när jag har tid 
Ha en härlig sommar alla!
have fun! Blir kortvarig semester för mig hemma i rumänien o ungern i år dessvärre, och detta inte förän i slutet av augusti...
| Originally posted by dj christian sorry men jag har lite av fobi mot skåningar även om jag gillar kurt wallander en hel del |