TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Op stap in Brussel op een dinsdag of woensdag?
Op stap in Brussel op een dinsdag of woensdag?
Voor zover ik zie is er geen Belgie info thread dus vandaar dat ik maar even een nieuwe topic open....
Ik ga binnenkort met school op een buitenlandse reis naar Brussel. Nu hebben we 's avonds gewoon vrij en willen we natuurlijk wat ondernemen. Maar ik heb echt geen idee wat er te doen is in Brussel op een dinsdag- of woensdagavond/nacht.
Iemand hier met wat ideeen of suggesties? 
Alvast bedankt!
Re: Op stap in Brussel op een dinsdag of woensdag?
| quote: |
| Originally posted by tango Voor zover ik zie is er geen Belgie info thread dus vandaar dat ik maar even een nieuwe topic open.... Ik ga binnenkort met school op een buitenlandse reis naar Brussel. Nu hebben we 's avonds gewoon vrij en willen we natuurlijk wat ondernemen. Maar ik heb echt geen idee wat er te doen is in Brussel op een dinsdag- of woensdagavond/nacht. Iemand hier met wat ideeen of suggesties? ![]() Alvast bedankt! |
* titske sets mode: +b X-Tune
anyway tango, geen flauw idee
ben van Tongeren dus...
^^
u muil dan

en brussel is ni zo gevaarlijk, dramaqueens.
Wat er te doen valt, kzou zeggen alleen kleine danscaf�s, en dan nog.
Clubs gaan niet open zijn :/
Er is zoiets bij het broeckere plein... Ken de naam niet echt
doucement he pooleyke
Ik denk dat er dinsdagavond niet veel te doen is.
Woensdagavond is er normaal gezien in Le Cercle de "Week Break Party", maar dat begint al vanaf 19h.
Wanneer komde naar Brussel?
Brussel is ook vrij groot he, hangt er beetje vanaf waar je juist gelegen bent he. Anders gaade mogen rondlopen he 
mao zoals gezegd op ne dinsdag en ne woensdag gaade ni echt veel vinden, tenzij misschien een studentenparty als het tg eind juni ergens is.
het gaat om 14 en 15 juni, maar het hoeft ook niet per se een trance/house feest of club te zijn....Gewoon een leuke tent om heen te gaan op een woensdagavond met een lekker sfeertje....
Etterbeek (deelgemeente Brussel) => The place to be ...
in de buurt van de campus is er altijd wel ambiance 
aan de beurs in brussel valt er altijd wel wat te beleven...
das het enige zowat..
alvast welkom te brussel, een heel mooie kut stad waar er op woensdag avond niks te doen is in het algemeen, en waar trance volledig geboycott wordt!!
Ik had graag afgesproken, maar ik heb heel veel werk en moet volgende week naar madrid, dus ik kan ni beloven dak beschikbaar zal zijn.
Grtjs
Lolo
| Originally posted by Lolo alvast welkom te brussel, een heel mooie kut stad waar er op woensdag avond niks te doen is in het algemeen, en waar trance volledig geboycott wordt!! |
LOLLERZ
ff serieus, qua trance en progressive is er helemaal niks in brussel en rond brussel.
Ach ja, den goeien tijd van extreme...
L.
in brussel hebben ze wel de beste technoclub van het ganse land, de Fuse. Daar kon die Reflex vroeger toch ook niet tegen op hoor
Ma ik betwijfel of die open is in de week..
| Originally posted by Bertn in brussel hebben ze wel de beste technoclub van het ganse land, de Fuse. Daar kon die Reflex vroeger toch ook niet tegen op hoor Ma ik betwijfel of die open is in de week.. |